Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Záchvat #15029:
nie, skús mi hodiť link ak môžeš.....
no pravda ale i tak od Vlada S. som čakal viac iniciatívy, nato koľko humbuku robil okolo toho
Reply on: Sharky #15028:
Oni aspoň kyvu hlavou do boku a ne len hore a dole jak tie staré...
Videl si ich stránku?
Reply on: Záchvat #15025:
celkovo by sa dalo čakať, že tie nové odbory budú bojovať za pracovníkov, a hlavne ked niektorí vodiči mali veľké problémy kvôli prestupu do nových odborov.....
Re Peto5220 nie nase ale v Prahe je nova KT8.N2 a ma ten kamerový system. Viac je to onej napisane v Dopravnom Magazine 3/2005 Furcan ma ten casopis. Je zaujmava ta elektricka. Stoji za pozornost si to precitat.
Reply on: Peter523 #15023:
Naše KT8 D5R.N2? maju kamery? ?
Reply on: Sharky #15024:
Ta veru tak...
Reply on: Záchvat #15022:
tie druhé, nové tiež nestoja za veľa
Kt8.N2 ma zabudovane aj kamery na voze pre ulahcenie sledovania okolia okolo voza elektricky. Monitory su ulozene v kabine za buseckom.
Reply on: BMko #15021:
Isto si mal na mysli tie staré, prvé...
Reply on: Sarko #15020:
To len Kosicke odbory su typu ano ano, vsetko co robi predstavenstvo je spravne
Reply on: Isidor #15019:
Čo som si prečítal na stránke OSPEA, tak ani tou ich KT8D5R.N2 nie sú veľmi nadšení. No ale hlavne, že sa už testuje. Inak ma fascinuje, ako si pražské odbory dokážu bez problémov a na plné ústa povedať, čo si myslia o rozhodnutiach DP - http://www.ospea.cz/clanek.php?page=234.
Reply on: Sarko #15018:
Zatiaľ sa hovorí o 1.septembri (premávka s cestujúcimi), skúšobné jazdy sú v plnom prúde. Keď si spomenieme, ako dlho stáli (doslova stáli) u nás vo vozovni 517&521... ?
Reply on: TA #15015:
Áno, KT8D5N je priamo z výroby aj s NP článkom. Má to navyše polarizované sklá, rýchle predsuvné dvojdielne dvere, klimatizačné jednotky, polpantografy, zakrytované predné časti pod nárazníkom a skladacími pražskými spriahadlami, novšou výzbrojou a podobne.

KT8D5R.N1/2 sú už len modernizácie pôvodných KT8D5.

Re #15016 eMareq: Áno, to viem, lenže do riadnej premávky ešte nezasiahla, takže to nepočítam. Okrem toho, 9082 dostala výzbroj 2xProgress, čo sa dáva do T3R.P, takže sa to bude skúšať podľa mňa trochu dlhšie. Zaujímavosťou bude, že A aj B článok budú funkčne úplne samostatné, tak ako pri dvojičke T3.

K odpovedi pre TA si sa sekol, KT8D5N prišli s NP článkom už z výroby.
Reply on: eMareq #15016:
Teraz uz 9082. Videl som ju ist ako Zkusebni jizdu po krizovatke pri Hradcanskej v stredu vecer.
Reply on: Sarko #15010:
Ked uz tak ospevujes Brno, tak len pripomeniem, ze aj Prazaci sa dockali a to zatial jedinej KT8D5.NR2 (tiez ma nizkopodlazny clanok) ev.c. 9032. Pise sa o nej aj v najnovsom DM.

Re #15015 TA: Nie, ten NP clanok je vsadeny az po modernizacii.
Reply on: Sarko #15010:
čo je to KT8D5N ❓ To je KT8D5 s NP článkom priamo z výroby ❓
Prosím Vás,nemá niekto fotky 3211 okrem tých ktoré sú na internete?Ak áno, tak mi ich pošlite prosím na renault48@azet.sk
UPS som zabudol do 12.15 sme na Loky. Kto ma zaujem moze prist.
Reply on: qwerťak #15011:
kde si diggi ? ?
Reply on: Diggi #15009:
myslím že ty bývaš na KVP nie ? Ja tiež. Môžeme ísť na loky spolu ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.