Vazeni diskutujuci, to, co tu preberate o zelezniciach, by ma este prednedavnom nadzdvihlo zo stolicky. Ale dnes uz nad tym len mavnem rukou, pretoze viem, ze u nas vsetkym, ktori su len trochu kompetentni, ide o zlikvidovanie zeleznice ako takej, a zvlast jej osobnej prepravy. U nas je co predpis, to stupidita... a peniaze su na kde co, len nie tam, kde chybaju.... a nikto, ale NIKTO sa nezaobera myslienkou, ako ziskat viac penazi (rozumej: prilakat cestujucich, resp. prilakat zakaznikov do nakladnej dopravy), ale KAZDY nanajvys je schopny bud robit skrty, aby sa menej penazi minulo, alebo, ked uz sa ich snazia ziskat, tak zdrazenim. Ale uz dnes vlak cenovo a casto ani casovo nekonkuruje autobusu/kamionu, a za chvilu pri tomto pristupe prestane konkurovat i lietadlu.
Vladimír
Re #1489 Sarko: Ja o opredaji všetkých 79 ks T3 neviem nič. Týmto som sa len snažil napadnúť nesprávne položenie anketnej otázky na ke.imhd.sk v znení "Ste za odpredaj električiek T3?". V otázke sa nešpecifikuje, koľko kusov sa má odpredať. Z otázky vyplýva, že sa uvažuje o odpredaji všetkých vozňov T3.
Re #1490 Sarko: Súhlasím, ale neschápem Tvpj okamžitý uzáver, že Moldavská ulica musí byť po Moldavskej republike, kdežto po Moldave smie byť len Moldavská cesta. Celkom bez problémov to môže byť aj opačne.