centrom mesta viesť 4-prúdovú cestu nie je veľmi estetické. Len problém je v peniazoch. Podľa mňa by sa mala ale zvoliť podzemná alternatíva, hoci by bola xkrát drahšia. ( Chcelo by to referendum! ? )
Ako tak pozerám, košická sekcia spadla úplne na dno. Neviem čo sa deje, ale pamätám si ako sa tu gratulovalo novému webmastrovi a teraz... no radšej pomlčím... ? ? ? ... mám toho viac, ale to už mimo tejto diskusie... ?
ved elektricky by ostali tam kde su, len po ich trati by jazdili aj busy a tbusy. sice som to prehnal nie je to poziadavka,ale odporucanie komisie, kt. schvalovala navrhy.
bol si sa na ne pozriet? medzi inymi tam bol presne ten variant s tunelom. mne sa tiez najviac pozdaval, bolo by to najlepsie,najkrajsie (ale samozrejme najdrahsie,cize nerealne? ) a aj navrh samotneho auparku v tomto projekte bol jednoznacne najlepsi. Ja len dufam ze vitazny navrh nebude konecny,lebo je otrasny, bez myslienky... nudny kolos jak hotel slovan ?
V dnešnom Sme je zaujímavý inzerát :
" Kúpim lokomotívu rady T 212.16 s hydromechanickou prevodovkou po strednej oprave v dobrom technickom stave, 00421.... "
Mohol by mi niekto ozrejmiť, čo je to za typ lokomotívy
Keď sa rušila zachádzka L12 okolo novej nemocnice, tak to bolo ohlasov: Je to jediné spojenie novej a starej nemocnice. Netvrdím že to bolo rozumné riešenie zo strany DPMK, ale ani argumenty cestujúcej verejnosti neboli na svojom mieste. ?
to ale asi veľmi realizovateľné nie je. Reálnejšie je podľa mňa postaviť 6-prúdovú cestu s tým, že 2 z nich by boli určené pre busy a Tbusy. A električky nechať tam, kde sú.
Najideálnejším riešením by bolo postavenie tunela pre cestu, kt. by tak aspoň neprechádzala centrom mesta. Tunel by mohol začínať niekde pri Metropole a končiť na Palackého. Bolo by to síce drahé, ale stálo by to za to, aj keby by to muselo zaplatiť mesto.
Električková trať ostane na svojom mieste.Presúvať sa bude iba cestná sieť a vytvorí sa štvorprúdovka na strane medzi hotelom Centrum a auparkom. Medzi auparkom a Slovanom bude pešia zóna +električková trať.štvorprúdovka sa bude napájať medzi pomníkmi na pôvodnú cestu
Lebo sa maju presuvat aj cesty, ma sa vytvoriť 4 - prudova cesta tuším od Domu umenia až po križovatku pri McDonalde, teda cesta pri Slovane sa zruší, myslel som, že sa teda aj tá trať presunie, spolu s cestov... neviem či tam bude dosť meista totiž na elinu, ale keď sa pýtaš, že prečo, tak asi bude.... ?
> No dobre a planuje sa v budcnosti meniť trať električiek?
V dohľadnej a reálnej budúcnosti - nie. Teda ak nemáš na mysli rušenie tratí...ale to snáď tiež nie.
> Alebo nejako vyrazne reorganizovať cela MHD?
Ktohovie. Posledné "výrazné reorganizovanie" sme mali pred pár rokmi v autobusovej doprave, najbližšie by sa asi hodilo pri zavedení časovej/prestupnej tarify, ktorá je ale zatiaľ - v nedohľadne.
> Čo napríklad to zavedenie električky na ťahanovce, o ktorom tu bola davnejšie reč
Socialistické plány... dávno nereálne, žijúce už len v kútikoch duše "fandov" električiek a prachom zapadnutých územných plánoch. Hádam by sa to hodilo napr. do rubriky sci-fi tu na iMHD.
> trolej z tahanoviec cez Nam. M.M.? Nič z toho?
Trolejbusová trať z Nám. MM cez Moyzesovu, Vojenskú na KVP sa vraj má začať staviať tento rok.
> Bude sa aspoň presúvať trať električiek pri výstavbe auparku?
No dobre a planuje sa v budcnosti meniť trať električiek? Alebo nejako vyrazne reorganizovať cela MHD? Čo napríklad to zavedenie električky na ťahanovce, o ktorom tu bola davnejšie reč, alebo trolej z tahanoviec cez Nam. M.M.? Nič z toho? Bude sa aspoň presúvať trať električiek pri výstavbe auparku?
Isidor
> Je to pravda, alebo to bolo len také chviľkové pomynutie mysle?
b) je správne...