Inak, dnes som si všimol, že dva 16-tlačidlové automaty Mikroelektronika osadené pred železničnou stanicou UŽ KONEČNE PONÚKAJÚ KOMPLETNÝ SORTIMENT JEDNORAZOVÝCH A TURISTICKÝCH CL!!! Obsadených je 14 tlačidiel. Ponuka je nasledovná:
- JCL pre 1. pásmo základný a zľavnený
- JCL pre 2. pásmo základný a zľavnený
- JCL pre 3. pásmo základný a zľavnený
- JCL pre 1. a 2. pásmo základný a zľavnený
- JCL pre 1. a 3. pásmo základný a zľavnený
- JCL pre 1., 2. a 3. pásmo základný a zľavnený
- TCL 24-hodinový
- TCL týždenný
Týmto veľmi oceňujem snahu DPMK!
Nedá mi ale nepoukázať na to, že aj napriek mojím upozorneniam, že DPMK v tarife ponúka nezmyselný JCL pre 1.+2.+3. pásmo (žiadna linka neprechádza cez všetky tri pásma, a teda žiaden taký lístok nikdy nikto nepotrebuje), DPMK si ho v tarife naďalej nielenže uvádza, ale už aj v automatoch predáva
A teraz už citát z textu odčítaného zo spomínaných automatov. Navrhujem ho na ocenenie "Zrnko múdrosti":
"Cestovný lístok na 24 hodín a týždenný je PRESTUPNÝ, aj keď je na lístku vytlačené, že je na jednu cestu a neprestupný."

(dúfam, že sa mi to podarilo napísať presne)
- JCL pre 1. pásmo základný a zľavnený
- JCL pre 2. pásmo základný a zľavnený
- JCL pre 3. pásmo základný a zľavnený
- JCL pre 1. a 2. pásmo základný a zľavnený
- JCL pre 1. a 3. pásmo základný a zľavnený
- JCL pre 1., 2. a 3. pásmo základný a zľavnený
- TCL 24-hodinový
- TCL týždenný
Týmto veľmi oceňujem snahu DPMK!
Nedá mi ale nepoukázať na to, že aj napriek mojím upozorneniam, že DPMK v tarife ponúka nezmyselný JCL pre 1.+2.+3. pásmo (žiadna linka neprechádza cez všetky tri pásma, a teda žiaden taký lístok nikdy nikto nepotrebuje), DPMK si ho v tarife naďalej nielenže uvádza, ale už aj v automatoch predáva

A teraz už citát z textu odčítaného zo spomínaných automatov. Navrhujem ho na ocenenie "Zrnko múdrosti":
"Cestovný lístok na 24 hodín a týždenný je PRESTUPNÝ, aj keď je na lístku vytlačené, že je na jednu cestu a neprestupný."



(dúfam, že sa mi to podarilo napísať presne)
Sarko
Čo sa týka výkonov v areáli USS, železiarne si objednávajú výkony nielen od DPMK, ale aj od SAD. Zisky z prevádzy určite majú. V areáli USS premávajú všetky typy vozidiel, podľa toho, ktoré sa nachádza na akej linke a prechádza na územie USS. Takže ak by sa SOR nachádzal na určitej službe, ktorá vykonáva spoj napr. na linkách RA, mohla by sa celkom ľahko dostať aj do USS. VKZD (vnútrokoncernová zamestnanecká doprava) má pritom cca 40 vlastných liniek, slúžiacich výlučne na presun zamestnancov v rámci USS a pre vstup/výstup autobusov je vybudovaný samostatný vstup (oddelený od ostatnej dopravy) s prísnou kontrolou vozidiel, nakoľko sa už prišlo aj na prípady vynášania materiálu v priestore pre kočík/vozík. Zvláštnosťou niektorých liniek VKZD je, že prechádzajú cez veľké množstvo železničných priecestí vlečkových normálne a širokorozchodných tratí, niektoré aj cez viac ako 20.