Reply on: Lolek #12245:
OK, takže plány ("regiotram" ako úplne nereálnu fantáziu necháme bokom...): Trať z Nám. MM cez Masarykovu a Svätoplukovu (?) na žel.stanicu (už fungovala niekedy do 60ych rokov, tým by sa utvoril dosť potrebný vnútorný mestský okruh) - to je asi najreálnejšie (aj keď tiež nič moc...), zatiaľ to stojí minimálne kvôli rekonštrukcii Hviezdoslavovej, Bačíkovej a križovatky pri Mlynskej bašte (a keď tam tie troleje teraz natiahnu bez tak dlho plánovanej prestavby, asi sa s električkami zase rozlúčime na dlhé roky...)Ďalej tu ktosi spomínal trať z Bardejovskej cez Popradskú, (mimoúrovňové?) kríženie s "rýchlodráhou" a ďalej niekadiaľ okolo VŠA a Carrefour-u (tam si môžeš všimnúť "električkový pás" uprostred cesty, vlastne aj na Popradskej) a napojenie na trať po Alejovej. Síce v tomto nejaký zmysel nevidím, ale...
No....a to by bolo asi aj všetko... S Ťahanovcami sa asi ešte stále "oficiálne" počíta, ale my na ne môžme zabudnúť, Šaca jednokoľajku vraj odmietla...tak neviem. Aj tá pôvodne len dočasne zrušená Hlavná vyzerá skôr "na dhlšie"... Ak sa dožijeme vôbec niečoho, budeme môcť byť radi...
Ale ak si chceš posnívať, odporúčam knihu 90 rokov MHD v KE, kde sa dočítaš o takých skvostoch, ako (a to všetko už malo dávno stáť!) trať na Alpinku, do Ťahanoviec (od Lokomotívy), na Ťahanovce cez Furču, do Myslavy, na nikdy nevybudované sídlisko "Družba" a tak vôbec...
Treba si ale uvedomiť, že v súčasnosti (a blízkej budúcnosti) máme omnoho dôležitejšie problémy v električkovej doprave ako nejakú výstavbu nových tratí...
Stejne jako neexistuji drevokocuri, neni spravne ani Dopravar
Qwerťak