Reply on: Balky #11941:
No vyhral by si to, že by si pracoval u tej firmy, do ktorej patríš. Áno, podľa mňa by železnica mala nonstop informovať o tom ,že sa bude meniť grafikon, pretože má informovať svojich pánov a chlebodarcov - cestujúcich. Len si cestujúcich buzerujte a potom sa čudujte (ako Zločinecká Spoločnosť, tak DP), že na vás serú a lezú do IGK. Tam, keď pôjde tankovať, tak bude mať cenu benzínu na obrovskom pútači pred pumpou a nie na zdrape papiera na záchode. A keĎ sa bude pumpára pýtať, ako sa tankuje, lebo si práve spravil vodičák a kúpil auto, tak mu pumpár nepovie ani že je lenivý debil, ani že bol povinný si to sám zistiť, ale zdvihne zadok zo stoličky a pôjde mu natankovať. Ale takéto pokrokové myslenie od typického železničiara vskutku očakávať nemôžem (česť výnimkám typu Esíčko).
pete
1) "To bolo trocha mimo, porovnavat terminaly na vybavenie BCK s (uz) standardnou vybavou dopr. prostriedkov."
toto mi vysvetli co si tym myslel...
2) ak je na papieroch nalepeny oznam o BCK namiesto o "bezkontaktnych cipovych kartach" tak je to chyba DP. 80% ludi po precitani oznamu nevedelo o co ide...
Hlavne ak tam niesu ziadne dalsie informacie...
3) "Urcite kazdy kosican zaregistroval nejaku informaciu o BCK. Ak nepochopil, co mu branilo, aby sa siel informovat na niektore predpredajne miesto DP??? "
Obratim to. Urcite DPMK zaregistroval ze ludia o BCK nevedeli a prve mesiace o ne nebol zaujem. Co mu branilo pomocou lepsich a zrozumitelnejsich letakov informovat cestujucich vo vozidlach?
Re #11923 Omni_817:
Najprv tvrdis ze pri vybavovani karty sa udaje za davaju do databazy a na kartu a potom, ze s databazou komunikuju vsetky predajne miesta cez GRPS. Este raz sa pytam kde je problem?
Viem ze klzava platnost je v KE novinkou. Vsade inde to uz najmenej 15 rokov nieje...