Reply on: pete #11928:
1. Ako mozes porovnavat komponenty uzko specializovaneho systemu so sucastou dop.prostriedku, ktory je beznym standardom?Zobr. panel ulahcuje pracu vodicom, a zvysil komfort oznacenia liniek. Teda vzdy a vsade,po celu dobu prevadzkyschopnosti busu bude ten panel vyuzivany. Co vsak s terminalmi, ktore by boli vyuzivane max. par tyzdnov? Co s licenciami na software?Tu nejde len o kompik, ale aj o to, co k nemu potrebujes, aby plnil svoju funkciu.
2. ked nevedelo, o co ide, mohli sa pytat, ked si v predpredajoch kupovali klasicke kupony...Tvoj argument je len chaba obhajoba pohodlnosti ludi...uz davno nezijeme v sociku, kde sa o nas kdekto bude starat.
3. Ty si skutocne myslis, ze perfektnou reklamou, mnozstvom informacii by DP dokopal ludi, aby si skor vybavili BCK? Aj keby si do kazdej post. schranky v KE hodil letak s podrobnym info o BCK, realita by bola presne taka ista, ako je dnes. Tu vobec nejde o to, aka je informovanost.Tu ide hlavne o to, ze ludia si povedia:Este mam cas, je polka marca, mam na to spustu dni, ved az do konca marca mi plati kupon. A potom zacne panika. Doteraz to totiz bolo takto: Je prelom mesiacov, treba novy kupon. Hmm, uz by bolo dobre vybavit BCK. Kaslem teraz na to, este si kupim kupon a v priebehu mesiaca vybavim BCK.No kupon je vo vrecku a vybavenie BCK sa stale odklada...
Je jednoduchsie kvoli vlastnej pohodlnosti a lenivosti obvinit ineho za to, ze nazvlada situaciu, ako si sebakriticky priznat chybu.
pete
1) "To bolo trocha mimo, porovnavat terminaly na vybavenie BCK s (uz) standardnou vybavou dopr. prostriedkov."
toto mi vysvetli co si tym myslel...
2) ak je na papieroch nalepeny oznam o BCK namiesto o "bezkontaktnych cipovych kartach" tak je to chyba DP. 80% ludi po precitani oznamu nevedelo o co ide...
Hlavne ak tam niesu ziadne dalsie informacie...
3) "Urcite kazdy kosican zaregistroval nejaku informaciu o BCK. Ak nepochopil, co mu branilo, aby sa siel informovat na niektore predpredajne miesto DP??? "
Obratim to. Urcite DPMK zaregistroval ze ludia o BCK nevedeli a prve mesiace o ne nebol zaujem. Co mu branilo pomocou lepsich a zrozumitelnejsich letakov informovat cestujucich vo vozidlach?
Re #11923 Omni_817:
Najprv tvrdis ze pri vybavovani karty sa udaje za davaju do databazy a na kartu a potom, ze s databazou komunikuju vsetky predajne miesta cez GRPS. Este raz sa pytam kde je problem?
Viem ze klzava platnost je v KE novinkou. Vsade inde to uz najmenej 15 rokov nieje...