No esteze obisiel ten vodic len tak.
Ma napadlo ze co budu robit ak eliny maju byt nosna trakcia a zvysi sa vyprava. Budu davat dokopy to co chcu predat? Taka suprava 374+366 by iste bola zaujimava
Yps: 3 mesiace mimo služby pri technickej poruche výhybky?! Odkedy sťahujú vodičov na 3 mesiace za nedodržanie rýchlosti na výhybke? To mi pripadá ako, že "nedáme vám to za vinu, ale potrestáme vás, ako keby ste to zavinili..."
Najnovšie informácie čo som sa dozvedel, že to nedali vodičovi za vinu, ale tech. stavu výhybky. A vodiča stiahli na 3 mesiace na kanal za nedodržanie rýchlosti na výhybke. ?
Zaujalo ma aj rapidne obmedzenie jazdy na rovnom useku Kr.sud-Hl.posta. Nieje to teda kvoli stavu trate. Skor sme usudili, ci v tom nemaju prsty ludia, co byvaju v panelakoch blizko cesty. Asi sa rozculovali, ze nemohli v klude sledovat Mojsejovcov. ? Lebo nocny klud je az od 22hod., t.j. obmedzenie by malo byt az od 22hod, nie od 20hod.
Pan Titl to mohol este rozpisat:
cez pracovne dni do 6hod rano
pocas vikend do 8hod rano, aby sa domaci vyhajali.
Alebo najlepsie-zrusit elektrickovu dopravu po Kuzmanke od 20hod do 6hod.
?
Asi tam byva (ale niekto z rodiny) pretoze podobna situacia je na Komenskeho, B.Nemcovej, Juznej triede, aj v useku Hl.posta-Sp.Hala...
Omni: asi by niekomu pod zadkom zahorelo, keby sa prislo na to ze vyhybka nemala poridnu udrzbu. chcel by som vidiet spravu o dovode vymeny criev vyhybky. Alebo to nemozu? Nebolo nahodou vadou mechanizmu vyhybky verejne ohrozenie zivota? Kto zanedbal udrzbu? Teraz sa to zvali na vodica a je po problemoch. Vsak, logika vsetkych dp.
Pridavam sa k nazoru, ze AK JE VYHYBKA V PORIADKU, Z AKEHO DOVODU SA V NEJ KAZDU CHVILU HRABU, ako je mozne, ze po nehode vypli elektricke ovladanie danej vyhybky?
A ako je mozne, ze danu vyhybku vcera kompletne vykuchali a dali tam ine creva?
----
Som zvyknuty na rozne nelogickosti v DPMK, ale v tomto pripade zastava az rozum stat!!!
A este zazitok zo vcerajska:
Elina na L3 stala na zastavke Cintorin, smer OC Vazec. Uz zatvarala dvere, ked sa na prejazde pri zastavke zjavila autoskola Tymcak. Auto zastalo na kolajach, brika sa pohla k autu, s tym, ze len dava prednost autam iducich po hlavnej-od VSS.Zastali sme pri aute. Z miesta spolujazdca vystupil mlady chalan, frajersky a kludnym krokom obisiel auto, otvoril si zadne dvere za vodicom, vybral si vetrovku, batoh, rozlucil sa s vodicom autoskoly a len tak nalahko, s vetrovkou v ruke a s usmevom na tvari sa vybral ku brike.Myslel si, ze ho vodic eliny pusti. No ako sa auto odpratalo z prejazdu, elina sa rozbehla a mladikovi zamrzol usmev a v klude sa mohol na zastavke obliect. Nechapal som tu drzost vodica autoskoly.Hned by som mu zobral licenciu. Vzorovy priklad dodrziavania cestnych pravidiel. Nehovoriac o tom, ze okrem eliny zablokoval aj auta, ktore chceli odbocit od VSS k cintorinu.
Balky: pokial to nebude oznacene prislusnou navestou na trati vodici to nemusia respektovat. kazdy vodic by mal este k tomu dostat dodatok k d1/1 co som v ke nevidel poriadne nikde. Iba vycuc drazneho zakona v knizke pre vodica.
Bol by som rad keby sa tu vyjadril na tuto temu aj sam pan Ing. Turis
Chcel by som vediet technicky stav prestavniku v case nehody? Aky je tam uhol odbocenia? Je do 20 stupov? Aky bol stav jazykov? Ked predlozia tieto fakty, nech potom laskavo daju vinnu na vodica. Mal by sa branit. Ps: co sa maju co vrbusti vrtat v tej vyhybke ked je podla nich dobra a bola to vodicova vina.
Re: balky: na podniku objavili asi drazny zakon a kusok si ho poupravili. Lebo po hrote z odbocky je 15km/h a po hrote v priamom smere je 30km/h. Co sa tyka statia pocas prejazdu cez vyhybku oproti iducim vozom som bral v ke ako normalnu vec. Lenze ako pozeram asi sa to takto nikdy nerobilo.
re SARKO sam dobre vies ake su stavy vexlov v kosiciach a myslim , ze vodici si su toho vedomi taktiez. Co sa tyka prekrocenia rychlosti na vyhybke. Nech si vodic polozi otazku? Su tachometre ciachovane a zapecatene? Otazka 2. Kolko je tolerancia maximalnej dovolenej odchylky tachometra? Nie je to nahodou jeden dielik podla noriem? To jest 5km/h. Cize rychlost porusil ak sa to tak vezme len o 2km/h co sa pri odporovej regulacii neda presne dodrzat. Bola velkost okolesnikov dodrzana normou? Ako je mozne ze mu vyhybka prestavila pod vozidlom
Vcera sa mi dostalo sa mi do ruk Nariadenie 2/2005, z neho vytahujem:
-rychlost proti hrotu vymeny 10km/h
-rychlost po hrote v priamom smere 15 km/h
-rychlost po hrote z odbocky 10 km/h
zakazuje sa minanie vlakov v priestoroch vyhybiek. Ak uz by malo dojst k stretnutiu na vyhybkach, prednost ma ten, kto prechadza po krizeni kolaji. Voz, co vchadza na vyhybku, mu da prednost.
Obmedzenie jazdy:
v case 20,00 do 6,00hod je v useku Krajsky sud-Hl.posta nariadena v=25km/h
od 6,00 do 20hod je tam v=40km/h
Tak isto je obmedzena rychlost (tuzim tiez na 25km/h) vo vnutornom obluku medzi Zimnym stadionom a Kr. sudom.
Tak si to spočítajme. Cez pracovné dni máme dennú výpravu približne 45 vlakov. Ak máme cca 31 vlakov T3 (4 trvale sóla+25 súprav a z toho ešte nejaké rozpojené), 20 vlakov T6A5 (10 trvalých sól+10 trvalých súprav) a 19 KT8D5, to je cca 70 vlakov. 70 vlakov v stave - 45 vlakov potrebných pre výpravu = zostáva 25 vlakov. 25 vlakov - 4 vlaky na SP - 1 vlak na VP - 5 vlakov na mimoriadnej oprave - 1 dlhodobo odstavený = zostane 14 vlakov, čo je aktuálna rezerva cca 19%. Si myslím si, že je to tak akurát.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Yps