Oprava, nie po zaradení reverzu do nuly, ale po zaradení vzad. Vozidlo z dôvodu poruchy nenabralo na jazdu a voľnobehom sa pohlo vpred. Než vodička v tej sekunde stihla zareagovať, došlo k nárazu.
kedˇ mi ich preplatíš ( mimo toho 1, čo použijem ), tak aj nohy polámem len aby som ich stihol kúpiť ( dostať ich ešte niekde mimo DPMK ? ) ?
----------------------------------
Ako dlho už robí problémy tá inkriminovaná výhybka v USS?
Tá 3. električka, 612 na LR1 zastala za 362+356 cca 3 min. po nehode. Potom mala trochu vycúvať vzad, ale po zaradení reverzu do nuly sa vozidlo na miernom svahu pohlo vpred a došlo k jemnému nárazu o nárazníky. Vodička potom už takto zostala stáť.
Veď vieš: Môžem tiež potvrdiť. 1020 je po menšej oprave a zajtra má brzdné skúšky. VP aj naďalej pokračuje na 1008, možno o tej bola reč s tými otvorenými "kuframi".
Pre "zvedavec" no poviem ti to stručne,podarilo sa.Otvorené schránky nehovoria za všeko.Dnes doobedu bola 1020 na skušobnej jazde,nie je ešte zaradená do výpravy.Zajtra skoro ráno pôjde na ďalšiu skúšobnú jazdu. Vydržať. ?
No a aby sme to po zrážke troch vlakov na kruhovom objazde nemali málo pestré, pred 15. minútami sa vykoľajila 382+380 v obratisku VA USS, pravdepodobne na klasickom mieste...
Áno, RE informoval niekto z nás Bližšie info o nehode sú na dispečerskom fóre. Ešte dnes sa pokúsim urobiť nejaký report na hlavnú stránku a spraviť mimoriadny fotografický update.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
giorgio