Shorty má pravdu, šírka styčnej plochy hlavy novej koľaje S49 je 19 mm, kým novej blokovej koľajnice B1 je to cca 30 mm, a to je dosť podstatný rozdiel. A kým na S49 sa styčná plocha obrúsi len o na najakých 25 mm, tak na B1-ke je to bez problémov aj viac ako 40 mm. Napokon, ten sklz/šmyk na mokrej koľaji je iba krátku dobu po tom, čo začne pršať, tak preto to tam nie je také citeľné.
Joj, to si co zapotil. Ved ta kolaj je prebrusena a vsetky vozi co som z nimi tam siel nesli do sklzu. Niekto ma asi tazku nohu na jazde. Ale to co si napisal je absolutna blbost, videl som tu trat ani nie dva dni dozadu tak to mozem potvrdit to co pisem.
Samozrejme, ze L50 jazdi od 14.2. (to je chyba novin, ze ponukaju 18.2 ako startovny termin). Ak si sa docital dalej, tak okrem L54 by mali byt zmeny aj na L11 (nie trasa).
Zaroven chcem poprosit spravcov, aby v CP urobili dve male zmeny: Pridali odchod L17 o 23.02 (posledny odchod je o 22.02) z Mikoviniho pocas PD a VD (autobus realne chodi) a takisto aj u L50 odchod o 17.01 z NMM (ten som zabudol spisat). Dakujem.
Na Južnej sa šmýka preto, lebo sú to nové koľajnice a ešte nie sú vyjazdené-hlava koľajnice je vypuklý oblúk a tak je styčná plocha minimálna, kdežto na BKV koleso prilieha na celú šírku hlavy koľajnice..... o pár rokov sa bude aj tam jazdiť v pohode....
Caves vsetci nemoze my niekto posla na email kto to vlasne musi mat tie cipove karty, ze ziaci musia mat to je v pohode ale neviem ako je to z dvochodcami??? musia mat aj oni???
Nie nerobím....a teraz je problém ma zohnať, lebo vačšinou som 3 dni mimo Košíc....ale keďže som nebol ani na stretku tak ešte nejakú akciu urobíme... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
buggy