Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sittam #10942:
Cize ten zakon uz je schvaleny?
Reply on: Bmko #10948:
Už prestaň s tými IP-čkami lebo sa zhodujú polovici sídliska
Ako pozeram niekomu sa tu ipcky zhoduju. Co tak sa znormalizovat? A rozmysliet si co pises?
Reply on: bonzak #10946:
e #10946 neviem ktorý ***** toto napísal, ale ja uričte nie... ?........to je buzerizmus ! ?
JA SOM MALY PAPU
cawwwwwwwwwwwwwwwwwte ? ☺ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?‍☠️ ?‍☠️ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ❤ ? ? ☠ ? ❗ ❓ ? ? ? ? ? ?
Reply on: TA #10943:
e #10943 ......za Nitrou končí Slovensko ! ?
Reply on: Sittam #10938:
no ak by k tomu malo dôjsť, tak potom po takých 3 rokoch by nám ostalo 5 km tratí a možno 2 vozne ..., ( lebo štát = Bratislava )
Y: Áno, ale teraz tú licenciu DP zrejme nemá. Alebo áno? Ak nie, tak ju teoreticky ani nemusí dostať. Ale to je už vec znenia zákona, ktorý som nečítal.
Sittam : To je niečo ako pľovný lístok.
Y: Máš pravdu, to sa tam nikde nepíše. Zaujíma ma, čo znamená, že samosprávny kraj bude vydávať licencie na prevádzku dopravy na el. dráhach. To by znamenalo, že ich bude môcť aj odobrať.
Sittam : Píše sa tam niekde, že mesto musí mať električkovú dopravu?
Y: Ale tam sa nič nepíše o predaji, ale o prevádzke. Teda pri najhoršom teoreticky by elektrickú dopravu v Košiciach prevádzkoval sám štát.
Sittam : Dpmk je síce as. , ale 100% vlastníkom je mesto, takže nemôže to sám sebe predať.
Reply on: eMareq #10859:
K tomu článku, L50 premáva od pondelka 14.2., v tlači sa o tom píše až 18.2. a článok vyznieva tak, akoby mala premávať až od nasledujúceho pondelka...

V predĺžení prevádzky L54 až do 18. hod. nevidím žiadny prínos. V tom čase predsa ešte premáva L53, ktorá spolu s L11 kapacitne postačujú. Viac by sa zišlo posilnenie dopravy z NO na Ťahanovce po 18., resp. 19. hod., kedy je ponuka v tomto smere zúfalo biedna.
Podľa môjho predchádzajúceho príspevku mi vyplýva, že ak DP nebude schopný prevádzkovať električkovú/trolejbusovú dopravu, nič sa nedeje, lebo o dopravu sa postará štát, KSK alebo mesto. Mám pravdu?
SOLARIS MANIAK: kuk na mail
Y: musim ti to vyvratit. Byvam v blave ale aj v kosiciach. Blava ma vyssiu zivotnu uroven ako kosice ale aj vyssie ceny a pod. Vsetko je drahsie .Platy su vyssie ale priblizne sa to kompenzuje rovnako s kosicami
Vladimír : Nemyslím si, žeby v Blave boli ďaleko vyššie náklady na živobytie. Možno len na bývanie a pár iných drobností. Ale zober si pomer nezamestnanosti / 3 % ku 20% / a platov. Nakoniec aj minule v správach ukázali štatistiku, kde je vidieť, že študent v Blave si dokáže zarobiť 3x viac za semester ako v Košiciach. Nemyslím si, že to je tým, že v KE sme leniví. A takisto si nemýslím, že v BA sú 3x vyššie náklady na živobytie. to len taký okrajový príklad.
Piesok ma viac vyznamov ako voda pre elektricku. Pieskom vybrusis ploche kolo, zabrzdis na zladovatelej kolajnici znizuje riziko smyku uz pri spominanom znecisteni kolajoveho telesa. Voda ma akurat tak dobry adhezny vplyv inac same minusi pre samotne elektricky. Ako je moznost poskodenia motorov, korozia , znecistenie a pod.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.