Reply on: Nodes #1024:
Ako so už povedal, veštec nie som.

Ale tiež ma potešil ten článok o integrovanej doprave a tiež nový návrh linkového vedenia od BM, ktorý veľmi detailne spracoval prejazdy medzi linkami a výsledok je taký, že ako som sa dopočul, Dutkovi od prekvapenia až spadla sánka.

Ohľadom predaja vozidiel, je možné, že sa DP dohodol s vedením mesta a že za utŕžené peniaze kúpi zase len dopravný prostriedok.
Sarko
DPMK predajom vyradených T3, resp. pred ich vyradením veľa peňazí neutŕži (ak sa mu vôbec podarí nejakú električku predať). Podľa mňa budú musieť na ten jeden bus ešte aj doplatiť.
DPMK sa rozhodol riešiť nadbytok električiek (pre lepšiu predstavu, ešte v roku 1999 to bol približne dvojnásobok..). Uvedomil si, že udržiavanie takého nadbytočného počtu vozidiel v prevádzkyschopnom stave je finančne príliš náročne. Tak namiesto toho, aby zanedbávali technický stav celého vozidlového parku sa jeho rezerva odpredá a bude sa udržiavať len potrebná časť+rezerva. DP by však mal brať do úvahy aj časový faktor, pretože hranica životnosti vozidiel sa skracuje a časom sa môže stať, že bude nútený obmedzovať dopravu nie z finančných dôvodov, ale z nedostatku električiek.