Kus Ta doplnim. Naco nam snivat o kdejakych modernych vozidlach, co i len o obycajnej T3RNEV, ked sa nevieme starat ani o to, co uz mame. Nevieme, ani nie sme ochotni.
LUK: V NR majú vlastné SORy? Inak ten náš SU15 CNG by bol možno zaradený aj skôr, nebyť predvádzacích jázd v iných mestách najprv v PL, potom v ČR a ktovie, či ešte nebude premávať niekde po SK
Košičania, tak dlho sa chystáte zaradiť prvý NP plyňák do pravidelnej premávky, až vás v tichosti predbehla Nitra... ? Odvčera prvé Ekobusy/SOR v premávke. ?
Takže podľa info od Shortyho sa na 337 a 361 dá ľavá polovica osvetlenia samostatne vypínať. Na moderné výzbroje od Cegelecu DPMK ešte nedozrel. Najprv sa musí ešte viac skvalitniť údržba, vytvoriť zodpovedajúce zázemie a zaškoliť personál. A hlavne tu chýba odhodlanie a vôľa, spojená s ochotou sa o niečo také starať, ako nejaká bežná samozrejmosť.
A mám otázočku....všetky názvy sú veľké napr. SEVER - PRI HATI, prečo teda solaris 3501 vypíše veľkým len Madridska a s.Ťahanovce je malé? Dosť blbo to vyzerá a nezdá sa mi aby to nešlo prerobiť na veľký font tak isto, alebo sa mýlim? ?
Co sa progressu tyka s tym maximalne suhlasim , z tebou. ale vezmime si to aj z tohto hladiska. Kontajner z progresom stoji nieco okolo miliona. Ako sa vyjadril riaditel prevadzky elektriciek pri jednom z rozhovorov z nim je cast penazi vyhradenych na udrzbu elektriciek dost miziva, takze na progress mozme, este na par rokov zabudnut. Ale kludne sa do toho mohla dat neaka starsia vyzbroj ako je TV8 alebo TV14, ktora je tiez spolahliva. aspon by kusok DPMK usetril, na spotrebe elektrickej energie. sice zrychlovac nie je zla vyzbroj ale je zastarala a na jazdny styl vodicov v KE, je priam nahovno.
Co sa tyka MGcka, to je tak ked sa neopravi poriadne a nechaju sa stare loziska.
Hm. Co s atyka motorgeneratora, na 361 je ovela hlucnejsi, hluk je priam intenzivny. X-krat som s avyjadroval, ze farby su vecou vkusu a nazoru a stale si stojim za tym, ze ta zelena je otrasna. Este keby bol Progress, IGE, riadne sa vo vozidlach temperovalo atd atd... Ale to sme uz v inom meste. Takze az taky nadseny tou 337 nie som.
Vďaka echu od Nodesa, som sa dnes odviezol na 337. Musím povedať, že je úplne v pohode a tie divné zvuky si mal na mysli asi hlučnejší motorgenerátor, čo je podľa mňa celkom v norme. Keby si dali trochu záležať a dobre ho vycentrovali, tak by tak nehučal. Inak samotné podanie opravy je na veľmi dobrej úrovni, budem musieť na Bardejovskej tlmočiť pochvalu. ? Akurát ma trochu zamrzelo, že už nesvieti celá ľavá strana neónov. Že by to bolo nejaké polovičné osvetlenie? O tom nemám vedomosť. Nodes mi ešte spomínal, že interiér je akýsi "vysvietený". Neviem, ale ja mám pocit, že zelená je tmavšia a viac sa približuje farbe trávy. Tá v 361 sa mi zdá viac pastelová. Každopádne mať 3 takéto vozidlá v prevádzke a už to je v meste vidieť. ? Bodaj by sa každý rok spravila aspoň jedna súprava! Tri roky na jedno vozidlo je predsa len trochu priveľa. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.