ok,jak si aj ty spomínal,že je priehľadna ,tak súhlasím,ale mohol by som ti teraz začať diktovať vozy,čo tam mali už ťukes...mimochodom aj ja som z blízkeho okolia,a viem o čom vravím,ale o tom už niekedy inokedy,možno tým prepojením sa všetko zmení...
Presne v tom spočíva problém, že sa často nachádzajú argumenty, prečo sa to nedá a nie, prečo by sa to malo urobiť a pritom prínos je jednoznačný. Kompetentní z DPMK nemajú problém ísť na návštevu DP, v ktorých dopyt k plnej spokojnosti funguje a spĺňa svoj účel.
Re #14547 matway: Bývam neďaleko tohto miesta a neraz tadiaľ prechádzam pri presune z Cassovie do Optimy (aj autom, dokonca aj z tej vedľajšej cesty a značka tam svieti už z diaľky...), no akúkoľvek kolíziu som nepostrehol ani raz. Napokon, ako už spomenul Záchvat, časť od OC Cassovia sa rozšíri na 4-prúdovú s trávnatým pásom á la "tramreservé" a možno sa aj zruší priame napojenie.
plne súhlasím s tým,že ta križovatka je úplne priehľadná,avšak každý vidlák,čo s odtiaľ prichádz,si myslí,že keď je to rovná štreka,ta je to hlavná,a tak má prednosť...a to nebudem zveličovať,keď tam má kolíziu aspoň raz denne jeden šofér,tak si to skús prerátať.
V poriadku, ale vidieť domáhanie sa niektorých cestujúcih po dopyte niekedy stojí za to...Tí iniciatívnejší bežne stlačia aj havarijné otváranie v spodnej časti...
V zásade nie som proti, no v KE letí teraz turistika: Cez deň na predné a po 20-tej na zadné...
#14539 matway: Keď máš na mysli tu križovatku pri autobazáre na rohu, tak jednoznačne áno!!!
Sárko výhľad tam je, ale doobeda tam osobáky priam skáču pod busy...
Mám však ciťák, že tam povedie cesta rovno cez travnatý pás, ďalej cez ruský blšák smerom ku Hornbachu...
Je tam dobrý rozhľad a na tej vedľajšej ceste tak slabá prevádzka, že podľa mňa tam úplne stačí súčasná značka "daj prednosť v jazde".
Re #14543 matway: Ide o to, že sa to začne používať iba na tých vozidlách, na ktorých dopyt je. Na ostatných sa používať nebude a tieto vozidlá ani nebudú výrazne označené, že sa na nich dopyt používa. Ak je percentuálne zastúpenie vozidiel viac ako 50%, nevidel by som v tom až taký problém, naviac keď bez dopytu máme najstaršie autobusy, ktoré na delených službách premávajú kratšie.
Re #14542 Isidor: Na to Ti neviem odpovedať. Prenechám to 1018, ktorý Ti fundovane odpovie.
1018 Ti tu napíše, koľko percent vozidiel už v KE má dopyt a predstav si, že máme také percentuálne zastúpenie vozidiel, pri ktorom už iné dopravné podniky týmto spôsobom dávno fungovali.
Čo sa týka tých SU, neverím, že vykonaním zmeny vo dvernom systéme by sa tá chyba nedala odstrániť. Okrem toho to nie je taký počet, aby sa na výrazne zastúpenom zvyšku vozidiel dopyt používať nemohol. Najlepším spôsobom je vozidlá s funčným a používaným dopytom výrazne označiť na oboch stranách dverí, ako to raz vyskúšal 1018 a úspech sa dostavil už len na tomto jedinom vozidle v celej sieti MHD. ?
ak však chcem adekvátne reagovať na toto DF,tak sa vás pýtam,či by ste súhlasili so stopkou na blšáku,kde je vyznačenie križovatky hlavná,vedľajšia,a ak bus prichádza na poslednu zástavku,tak bez okolkov z cesty od blšaku sa na vás rúti voz z pravej strany,čo ma za následok prudké brzdenie,a možno aj ujmu niektorého cestujúceho?
Len doplním, že kvôli mimoriadnej udalosti už trolejbusy nepremávajú, nakoľko došlo v výraznému podmytiu komunikácie spájajúcej Lingov s Tr. gen. Svobodu. Je zaujímavé, že táto komunikákcia nenesie žiadny názov ulice. Trolejbusy sa otáčajú pri hypermarkete Tesco a od zastávky Hypermarket Tesco zaskakujú náhradné autobusy 3204 a 3526. Je predpoklad, že sa to bude opravovať do rána a existuje aj predbežná varianta, ak by sa to nestihlo, že ráno budú premávať 4 náhradné autobusy až do skončenia opravy vozovky.
Bohužiaľ áno. A s dverami je to na SU vôbec celé zvrátené.
Ak raz dáš pokyn na zatvorenie, už ich stornovať nemôžeš. Vidíš potom v priamom prenose privretie napr. dobiehajucého... a potom to už poznáš... dozvieš sa že si slepý, sprostý...atď
matway: Pochvala, vytiahnúť tu admina nedokáže hocikto... ?
Ale faktom je, že wapisti hádžu mobily o zem...