06022 ide na L3 o 21.05 a 03032 ide na LR1 za 06022 o 21.07. Asi preto, lebo na L6 sú počas letných prázdnin sóloelektričky a na L3 dvojičky/článkové električky ?
Odchody z VA USS:
R1:5.13z,5.43z,6.13z,6.23,6.23,6.53z,7.13z-13.13z,13.58z,14.13,14.23,14.33,14.53,15.13z,15.48,16.13z-22.13z,18.23,22.23,22.38e
R2:5.21,5.33z,6.24,6.39,14.14,14.24,14.34,15.49,18.24,22.24,22.39e
R3:5.29,5.58z,6.25z,6.40z,14.15,14.35z,14.55z,15.50z,18.25z,22.25z,22.40z
R4:5.25z,14.05,14.25z,14.43z
R7:7.43z-13.43z,16.43z.Odchody počas sobôt,nedieľ a sviatkov sa NEMENIA (platí pre obidva smery).
Ja osobne by som privítal v KE už len NP 12 a 18m.Prečo vyrábať zbytočne v MHD bariéry,keď dnešný svet ich ruší?
Niečo pre adminov tohto fóra (aktualizácie CP eriek počas leta):
R1 smer VA USS:4.43z,4.55z,5.07z,5.47z,6.17z,6.47z,7.17z,7.47z-11.47z,12.52z,13.07z,13.47z,14.10,14.32z,15.12z,15.47z,17.07z,18.17z-21.17z,20.52z,21.07z.
R2 smer VA USS:4.38,4.50,5.02,6.02z,6.12,7.12,12.47,13.01,15.03,17.01,20.47,21.01
R3 smer VA USS:4.35,4.47,4.59,6.09,7.07,12.42,12.56,14.13,16.56,20.42,20.57
R4 smer VA USS:4.57,6.02,14.43z
R7 smer VA USS:5.18z,8.18z-15.18z,17.18z
Inač neviem čo som si dobre prečítal, ale pražský magistrát schválil, že do centra (neviem čo berú ako centrum) už bude zákaz nákladných vozidiel a autobusov, ktoré nemajú min. Euro 2-ku. ?
Re #15608 SHORTY: no ja iste nie a električky okolo mňa nejazdia a ak ano tak Tvoju 423-ku by som na Baranndove asi márne čakal ?
Tak to si mi pripomenul príhodu, keď mi v sarajevskej vozovni v auguste '98 dovolili pripraviť jednu K2 po skončení služby do výpravy na druhý deň. Idem si vysmiaty, len chlapík mi stále hovorí, že "koči!" (brzdi) a ja reku, však idem si nejakých 5-10 km/h a keď už som sa už pristavoval pred sebou stojacu K2, tak ako kočim-tak kočim, kočnica nič, koľajovky len mľask a narazil som tiahlami... Potom som už vystrašený už len napaľoval palce ? Poučka - nikdy nie je tak zle, aby nemohlo byť horšie ?
Áno, používam a aj vedia o tom, lebo nejaký maník(dúfam,že nie Ty), ktorý keď počuje padnúť koľajovky vybehne na okno a zapisuje číslo voza a ráno to "hlási" HM. V rozhovore s HM som vysvetlil používanie KB a to tým, že pokiaľ voz nemá PB podľa parametrov, tak je nutné použiť na pribrzdenie (nie zastavenie) KB. A to nehovorím,že 90% vozidiel nemá PB podľa tabuliek. On mi na to: "čo by som chcel od 30(!!!!) ročných vozov!!!" Ja som si len kusol do jazyka, lebo sme sa bavili o 410-1 a to si hovorí HM, keď ani nevie aké staré vozy má. Ale zaujímavé je, že dotyčný maník mu stále hlási číslo voza 423 aj keď na svojom voze nepoužívam KB!
P.S.: Šéfka mala zhodou okolností štós vytlačených záznamov čiernych skriniek ale na potvoru ani jeden odo mňa . A len tak zbežne sme hľadali použitie KB a aj sme našli a u vodičov, o ktorích by si nepovedal, že vedia zošľapnúť pedál pod park.polohu. Zaujímavý záznam bol z vozidla 390, kde sa podľa použitia koľajoviek dali určiť a spočítať zastávky ale vozy máme v poriadku! ? ? ?
Ano, to je fakt. Co sa tyka uprav trati, napr. na stanici, kde sa stale poskodzuju Kt8, by to fakt nestalo vela. Len zrusit obrubniky. Aj ked, hlavne vonkajsia kolaj je opotrebovana neunosne, vymena klope na dvere.