Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Tomas #18179:
Hej, poznám ju. Vyskytujem sa tam pomerne často. Nejaké nadmerné množstvo kolíznych situácií tam nepozorujem. Ale keby aj - s ratúcou hustotou dopravy si budú musieť vodiči zvyknúť na toto riešenie, pretože samostatná bezkolízna fáza na odbočenie doľava znižuje priepustnosť križovatky.
Reply on: VLK #18191:
maju uzku spolupracu z Makroelektronikou
Maju EM test displeje aj C954E SADky kosice? Lebo tie vidno pekne, aj na fotke.
Reply on: TA #18187:
oki, hovorím, treba si počkať a potom kritizovať... argumenty, že videl som EMtest hentam v BB a je to tam na nič sú hlúposť, KE nekupuje zariadenia, ktoré sú v KE...
BMko
tak sa radšej druhý krát opýtaj,ako to je a nezakladaj svoje tvrdenia fámach.Realita je úúúúúplne niekde inde,než ako ju tu prezentujú istí´´odborníci´´.

1018
dostalo sa ti dnes vysvetlenie o chybách v databáze?
Reply on: LUK #18185:
no a preto ich hneď nemusí mať aj EMtest... ideme svojim vlastným vývojom... ak má zákazník prianie, môže si kúpiť ku palubáku EMtest trabsparenty BUSE, tie vieme ovládať... zákazníkovi tak nechávame priestor si vyskladať systém podľa želania...
Reply on: BMko #18186:
kde si u nich videl označovače?
Reply on: S499.1023 #18109:
? Aha. Nevedel som, ci si to nahodou nemyslel ironicky.
Inac ktore B 732 su vyradene. Som aktualizoval obe stranky a neviem, ktore su fakt vyradene ?
Reply on: Elso #18188:
to je chyba spracovania databazy. Evidentne nastala hore, pri spracovani.
Co sa tyka odmien to su famy, ktore sa ku mne dostali, bohuzial nie od ludi, ktorych tu boli spominany a su mi blizky ale od inych. ak mas ICQ : mozme rozoberat aj tam , my is 218- 686-873
BMko bolo by dobre keby to s tym odmenovanim bolo tak ako pises,no zial umyselne klames a zavadzas.No a este vysvetli ako sa da pri nahravani spravit chyba vo vsetkych vozoch a len na jednej linke????????????????????????????????????To si rad precitam.
Reply on: VLK #18177:
OK, som zvedavý, čo príde do KE.
http://www.buse.cz/www_2005/ram_cz.htm dokaze to iste co MTest a treba dokupit komponenty
Reply on: VLK #18178:
lenže BUSE má aj terčíky... ?
Reply on: pete #18183:
Boze, uz som jak Pito. ? Ale kto chcel pochopit, pochopil. ?
Reply on: Tomas #18179:
Ked som robil vodicak, tak mi instruktor kazal davat na Ciernom moste prednost elektrickam v oboch smeroch 😉

Re 18178 Vlk: Zachytit takuto ciaru digitalom na transparente R&G sa ti nepodari...
Reply on: Elso #18105:
Je mi jedno, kolko clovek na to zarobi, mne ide o to ze cele to nahravanie BUSE by zvladlo odelenie, ktore to posiela dole a nemuselo by sa natahovat na tom, kto kde spravil chybu. Vam dole by to ulahcilo pracu, lebo by ste sa mohli venovat praci, ktoru mate prvoradu a to pri novych preelktrifikovanych autobusov mate co robit.
Pokial viem vsetci co su do toho zainteresovany tj. cybernetic a asi aj vy podla vyjadrovania. Mate LSI karty, ktore by sa mohli spracovavat hore na oddeleni a nie dole v tych bojovych dielenskyc podmienkach. Usetrilo by vam to kopec casu, ktoreho mate nedostatok. Problem je asi v tom, ze je to zaplatene a treba a vsetci ste za to odmenovany a v tejto dobe je kazda koruna dolezita, len potom mate tolko roboty, ze nic nestihate robit. Tak ci tak, pridete casom o znacnu cast tejto prace, vzhladom na tom, ze grafikony bude treba nahravat v priebehu jedneho vecera naraz vo vsetkych vozidlach, pri hoc akej zmene. Ale budem bojovat za to aby to bolo jednoduchsie riesene ako je to teraz. Ze dole sa musite natahovat z vrchom, kde spravil chybu. chcem povedat hore sa spravi to co sa ma spravit, skompletizuje sa databaza transparentov, hlasica a cestovnych poriadkov a nahadze sa to na karty LSI, s ktorymi sa to lahsie nahra. To viete sami velmi dobre. Jediny problem bude asi z apexom, ale o tom neviem vela tak do toho nebudem vam kecat.
PS: ako dlho mate dole LSI?
Reply on: LUK #18176:
ale tá ďalšia fotka od prvého linku je pekná - pekne čitateľný transparent aj z uhla...
Reply on: S499.1023 #18158:
Ano som aktivny drzitel VP uz dlhe roky. Ja osobne s prechodom touto krizovatkou nemam problem. Moj prispevok pramenil zo zaujimaveho sledovania ktore sa uskutocnilo pred rokom a pol. Pocas dvoch hodin sledovania krizovatky v spicke sa znacili a popisovali kolizne situacie chodec/auto, auto/auto. Presne cisla uz neposkytnem lebo nemam uz k dispozicii ale boli velmi zaujimave. Z tohto usudzujem ze tento typ cyklu je pre tuto krizovatku dost nevhodny. Darmo zvyk je zelezna kosela. Samozrejme mas pravdu s priepustnostou aj v tom ze kto neovlada predpisy nepatri za volant, ale zariad to aby za ten volant nesadli. Mozem kludne povedat ze keby tam bol semafot pre jednotlive smery kolizne situacie by poklesli aspon o 70% samozrejme na ukor priepustnosti.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.