Reply on: Vladimír #22614:
Keby bola košická Hlavná nejaká úzka ulička, kde by to pôsobilo dosť rušivo, tak nepoviem. Ale bola by škoda nevyužiť ani to teleso, ktoré tam existuje. Pri 20 min. intervale stihne aj koňka prejsť tam aj späť.Re #22617 TA: Ó, aký neskromný ?
Re #22618 PvvS: Na tej sérii boli aj po jednej pridanej mriežke navyše na krajných článkoch pod oknami, to ma tiež súvis s tou klimatizáciou?
Re #22620 KVKV: Kde tam tá L7 na NMM stála, alebo ako prebiehala zmena smeru späť na Boženku?
Re #22622 KVKV: Nejaké foto popri nejakej budove z Barce existuje a keď je to ono, tak sken tej foto má Shorty. Mohol by to tu hodiť so zverejnením priameho odkazu, aby sme sa na to pozreli.
Re #22623: Rozdiely poznám, aj odlišné rozmiestnenie ovládacích prvkov. DPMK chcel Miškolcu pôvodne predať naše 500 a 501, ale MKV a jeden z dôvodov odmietnutia bol aj tento. Most sa zbavoval všetkych KT8, tak MKV zrejme ponúkol nejakú výhodnejšiu cenu za tieto vozidlá.
S tými stĺpami mi je to jasné, preto som aj napísal, že by sa lampy vymenili s pridaním kovového výložníka a musel by byť navrhnutý aj model so vstavaným závažím vnútri. Myslím, že by to šlo, keď šlo zariadiť totálny prerod Hlavnej ul. s toľkými novými prvkami, o ktorých sa nám ani nesnívalo. Ukotvenia na domoch by sa dali použiť aj pôvodné dobové, na mnohých domoch existujú dodnes, stačí ich len vyčistiť.
Aha, takže na linkách 3 a 7 boli zrejme po jednom vlaku, ktoré celý deň pendlovali len na svojej trase? A ešte, kde všade boli(mohli byť) na L6 po jej vzniku zastávky a konečnú zastávku? Podľa nezbúraného domu so sedlovou strechou na Moldavskej ceste 21 (bývalá administratívna budova tehelní) a odkrytej koľaji počas opravy kanalizácie v jej blízkosti pod cca 45° uhlom a pohľade do dobových nákresov dedukujem, že šlo o vlečkovú koľaj z trate na Moldavskej a niekde za výhybkou zrejme bola konečná zastávka, t.j. dnes niekde uprostred medzi zastávkami Plynárne a SOU dopravné.