Každy o tom čo mu chyba. ? A buď taky laskykotny a venuj sa na tejto stránke MHD a ne svojim erotickym fantaziam. Tie si nechaj na vecer do postele s leilou ? ?
1.) Vies vobec, ze nie ludia z DPMK maju tvorit linkove vedenie, ale ludia z mesta, z UHA alebo z UDI ( utvar dopravneho inziniera ), ktory zrusili na podnet jedneho nemenovaneho blbeho exposlanca ? Mesto si ma sledovat demograficky vyvoj, pohyb ludi, ma vypracovat studie a linky MHD. Toto ma predlozit dopravnemu podniku ako objednavku a DPMK to ma vykonat.. Takze kvoli LV si ludia z DPMK urcite hriat stolicky a zadky nemusia, nikde vo svete ani v ostatnych slovenskych mestach to takto nefunguje. A ak tvrdis, ze su plateni, tak to su mozno menej ako ty. ( Samozrejme mimo predstavenstva a dozornej rady, ale oni LV netvoria ) .
2.) EMTest objednavalo byvale vedenie DPMK, bohuzial pri nastupe tohto vedenia sa to uz muselo dokopat, ine vychodisko nebolo
3.) TEDOMy.. no comment
4.) sorry, ze mozno kecam za emareqa.. ale on je asi tym najmensim populistom, ktory na imhd chodieva, nepoznas pozadie jeho prace, nevies, co robi a ako to robi. Popri tom, ze tu (mozno) vsetko podla teba kritizuje, mimo fora pomaha dotycne veci aj uskutocnovat.
5.) Tusim nikto z nas nevie, odkial si sa tu zobral, naraz len prides a bla bla bla.. Co na tom, ze mas sebou vytvorene LV ? Dal si ho na prestudovanie ludom z DPMK, alebo len tu tak cmaras ? A ak to robis mimo dpmk, v zaujme svojej volnej chvile, naco to teda robis, ked tym, ze das bodku za poslednou vetou to haslo ?
Btw.. teraz predpovedam tvrdu kritiku od niekoho, koho nepoznam a kto kritizuje niekoho, koho nepozna ? ?
Vyzerá to tak, že je tam vypracovaný projekt na malý HM Tesco, ktoré vlastne v rámci budovania parkoviska vytvorí prepojovaciu cestu a otočku trolejbusov
Po prvé. Som človek mimo DPMK!!! To aby bolo jasné, že to robím len tak, mimo náplne práce...Snáď odo mňa nechceš, aby som aj vylepoval nové cestovné poriadky po zastávkach a ľuďom od dverí k dverám vysvetľoval situáciu...Je to detinské, ak od niekoho žiadaš, aby tu vycapil prácu za 24 hodín, keď platení ľudia v DPMK hrejú rite a flákajú robotu, tak ako aj s TEDOM-ami, aj s EM-testom, aj s novou tarifou, aj všetkým, čo s tým súvisí....Zrazu niekto chce navrhnúť aspoň trasy a už jeho práca je "čo sa tým sledovalo?" atď.
Po druhé. Keby si nečakal, že ti "mamička pod noštek poukladá papaničku" a trochu mrkol na to DPMK navrhované vedenie, zistil by si, že navrhované linky majú temer identické dĺžky a preto aj ich výprava môže byť v rovnakých intervaloch...Jazdné časy nie sú ani v pôvodnom zdrape papiera, čo koluje...
Po tretie. To asi ty si tvorcom toho geniálneho linkového vedenia, resp. prečo ho tak obhajuješ?
Po štvrté. Ak mi DPMK zaplatí za analýzu situácie v doprave, tak to dotiahnem tak, ako sa má...Nebudem tu predsa písať hotovú prácu, aby ju potom dáky debko z DPMK okopíroval...
Po piate. Čo čítam toto fórum, nič iné nerobíš, len komentuješ iniciatívu niekoho iného...Je to smutné, že takýto populista ide vysvetľovať, čo sa má a ako....
Po šieste. Ak ti vadia moje príspevky, načo sa nimi zaoberáš?
A čo počty/druhy vozidiel? Jazdné časy, intervaly, výprava nič? Či si máme domyslieť? A čo sa tým celým sledovalo? Keď niečo navrhujem, tak to dorobím do konca. Že tu píšeš, že si použil rovnaký počet liniek, to je akože záruka čoho?
Re #28398 KVKV: každý druhý, tretí, štvrtý, ... Pokiaľ viem tak pôvodná optimácka linka bude predĺžená až na Nám. osloboditeľov + Poľov.
Re #28397 KVKV: Jasné, tak budeme uberať z prestávky vodičom... Čo tam po dodržiavaní zákonníku.
Pokiaľ vyvstane požiadavka na zriadenie zastávky, tak to mesto má v prvom rade urobiť všetky kroky, aby na tom mieste stála.
Uviedol som tento príklad, lebo rovnaká situácia vzniká v meste pri roznych cestných stavbách, cestári sa realizujú, dpmk to v tejto fáze nezaujíma, mesto na to kašle , nič nekoordinuje. Po slávnostnom otvorení novej komunikácie sa potom zistí , že zastávku tam už nieje kam umiestniť, nieto ešte nejaký dobre riešený prestupný uzol . Typickým príkladom je projekt stavebného a dopravného riešenia N.O. Veď sa tam dalo navrhnúť aj stavba terminálu, kde by mohli byť vhodne ukončené niektoré bus linky ,zároveň by bolo centrálne prestupné miesto , čo najviac sa blížiace dnešnému trendu hrana-hrana. DP a mesto má sice jednoduchšiu situáciu voči vyššie spmenutému projektantovi, jednoducho potom prehlási – TAM SA TO NEDÁ. A hotovo, vyriešeno, nezaujíma, predsa si nebudú pridávať prácu.
Následkom toho je zneatraktívnenie alebo znemožnenie realizácie niektorých trás mhd. A potom dpmk plače , že mu ubývajú cestujúci. (či už aj to je mu jedno?)
Mali ste byť rýchlejší a súdruhom z HB Reavis navrhnúť komplexnejšiu úpravu námestia. Lenže oni si hľadia na svoje záujme, ich nejaký prestupný terminál nezaujíma. Paradoxne, preto tam chcú umiestniť Aupark, lebo tam chodí najviac liniek MHD, teda vysoký potenciálny výskyt zákazníkov.
Mam este jednu otazku, ako to momentalne vyzera s tou novou prepojovacou cestou medzi Klimkovicovou a Moskovskou na KVP? Pretoze kvoli tejto bodovej zavade je na Moskovskej kvoli MHD totalny chaos...
dobrý vtip ? . Vyzerá to, nuž, ako to napísať zrozumiteľne....NIJAKO.
Clovek tu neprida na 1,5 dna a musi precitat 11 stran prispevkov .
V kazdom pripade ma uputala jedna "nezrovnalost" v clanku na SME.sk, kde prezentoval zmenu LV R.Nagy. Bolo tam napisane, ze L18 az po Myslavu a nizsie bolo uvedene, ze bude koncit pri Iskre, tak kde je pravda?
Mam este jednu otazku, ako to momentalne vyzera s tou novou prepojovacou cestou medzi Klimkovicovou a Moskovskou na KVP? Pretoze kvoli tejto bodovej zavade je na Moskovskej kvoli MHD totalny chaos...
Použil som rovnaký počet liniek, ako návrh linkového vedenia. Sám som uviedol, že pre celé KE stačí 15 liniek s posilnenými intervalmi. Je to návrh, no trepať sa električkou namiesto expresu nepríde každému vhod...Zato THC majú vetvy do celého mesta...
Ale ona Praha JE VÝRAZNE LEPŠIA ! to nie je mýtus. (hovoríme o mhd)
Občas tu býva snaha navodiť náladu, že v Prahe a inde to a to nefunguje, „a že vlastne Košice nie sú o mnoho horšie“ . Na druhej strane, ked sa spomenie, že niekde niečo je dobre vyriešené (v Prahe , Mnichove, atd...) tak hneď zaznie „ No ale S PRAHOU TO NEPOROVNÁVAJ“ ....a obligátne „TU SA TO NEDÁ“.
Patrím medzi dorazných zastáncov zkracovania okrajových bus liniek k najbližšej konečnej ed alebo prestupného uzlu, ale ukončiť linku pri Optime je aj pre mňa silný kafe.
Áno, ku kruháču, ale tam to nie je ako ukončiť a nie je tam ideálny prestup (smerom na juh, Alejova), takže by sa musel isť otočiť buď ku garážam vša alebo pokračovať k spol.pavilonu a na Bardejovskú.
Toto by asi bolo najlepšie. Buď by sa otočil v dpmk (ani som doteraz nevedel ,že sa to dá zrealizovať) ,Alebo by pokračoval plynule ako linka do Myslavy, LIX... a pod.
A ešte ma napadá, ked už mal byť prestup u optimy na L15, nešlo to diplomaticky vyriešiť predlžením vybraných spojov L15 (každý druhý, tretí ?) smerom Pereš...? „Opticky“ by Pereš a spol mali priamu linku do mesta , takže by im to zapchalo ústa.
Zriaďovanie zastávok.
Čo sa týka kompetencií mesta , to je mi jasné. Je chvályhodné , že konečne nejaká starostka sa usiluje o zriadenie zastávky na logickom mieste. Často je skutočnosťou opak, že kompetentní na miestnych úradoch sa tým nechcú zaoberať, opakované žiadosti obyvatelov proste zmetú zo stola.
"Urobili by sme si prieskum a následne rozhodli".... tak potom čo má p.Tkáč čo rozhodovať ? Mal by byť rád, že sa mhd týmto zatraktívni – a to určite. To, že sa jazdná doba ku konečnej predlži o 1 – 2 min. nevyžaduje další autobus, to sa vyrovná (stratí) vo vyčkávaní na konečnej, no bože, vodič bude mať pauzu o min kratšiu. A ZAPLATÍ sa to. Pretože cestujúci uvažuje dnes asi takto: „Dnes musím cestou z práce na poštu, ale nič tam nezastavuje, k zastávke je to ďaleko ,takže si vezmem auto ten deň. Pokial by zastávka bola, využívali by mhd aj miestni .
Myslím, že g.r.Tkáč sa vyjadril nevhodne, arogantne, dosť nepriatelsky voči požiadavku .
Všeobecný odpor k prestupovaniu je v nezanedbatelnej miere zapríčinený nevhodným rozmiestnením alebo vynechaním zastávok v prestupných uzloch. Príkladom je N.O. kde sú rozhádzané v okruhu pol kilometra! Lahodkou sú : krajský súd, SOUD, dom umenia. Zriadovanie zastávok iba v jednom smere (a to na doležitých miestach) je zrejme zvrátenou zálubou nejakého maniaka. Alebo totálnym dilatantizmom zúčastnených.
Že prečo by malo záležať aj dpmk na zriaďovaní zastávok?
Trochu odbočím, ale uvediem to na príklade z iného oboru. Pokial niekto z Vás pracoval ako projektant rozvodných sietí u stavebných projektov , tak vie , aké sú tam „boje“ . Vyzerá to tam tak, že projektant elektro sa snaží predbehnúť vodárov, plynárov Pochopitelne , ak zaspí, počká do konca, tak zistí ,že mu tí druhí zastavali trasy svojimi rozvodmi a zkomplikovali alebo dokonca znemožnili realizovať svoju časť projektu. Potom dochádza často k tomu, že musí akosi porušiť alebo obísť normy, aby vobec do termínu stihol to svoje zrealizovať .
Uviedol som tento príklad, lebo rovnaká situácia vzniká v meste pri roznych cestných stavbách, cestári sa realizujú, dpmk to v tejto fáze nezaujíma, mesto na to kašle , nič nekoordinuje. Po slávnostnom otvorení novej komunikácie sa potom zistí , že zastávku tam už nieje kam umiestniť, nieto ešte nejaký dobre riešený prestupný uzol . Typickým príkladom je projekt stavebného a dopravného riešenia N.O. Veď sa tam dalo navrhnúť aj stavba terminálu, kde by mohli byť vhodne ukončené niektoré bus linky ,zároveň by bolo centrálne prestupné miesto , čo najviac sa blížiace dnešnému trendu hrana-hrana. DP a mesto má sice jednoduchšiu situáciu voči vyššie spmenutému projektantovi, jednoducho potom prehlási – TAM SA TO NEDÁ. A hotovo, vyriešeno, nezaujíma, predsa si nebudú pridávať prácu.
Následkom toho je zneatraktívnenie alebo znemožnenie realizácie niektorých trás mhd. A potom dpmk plače , že mu ubývajú cestujúci. (či už aj to je mu jedno?)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.