Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #31734:
odkiaľ máš to číslo? Lebo , ak sa dobre pamätám, tak knižné CP uvádzajú vo svojich predhovoroch číslo 350000.
Reply on: S499.1023 #31734:
mne to podľa výročnej správy vychádzalo na 250 tis. osôb/deň.
Reply on: PTI #31439:
Také pomerne nezaujímavé číslo z tohto príspevku vypovedá o zúfalstve MHD v KE - v 250-tisícových KE denne prepraví MHD 150 tis. ľudí. V 1,2 miliónovej Prahe je to denne vyše 2 mil.
Reply on: Isidor #31385:
JEDEN MILIÓN? Tak ten si fakt môžu nechať.
Reply on: S499.1023 #31730:
Problematika neprisposobivych "indianov" nie je koncepcne riesena nikde, DPMK je IMHO ten najmensi problem.... Ale to sme uz mimo temy ?
Reply on: S499.1023 #31730:
A kto by to mal riešit? Vodič môže podľa prepravneho poriadku vyhodiť cestujúcich bez lístka a myslím, že je dobre ak to vodiča "trápi" koho pusti do voza. ?
Reply on: Axel #31326:
Obávam sa, že podobné problémy by NEMAL riešiť vodič vlastným rozhodnutím o zmene spôsobu tarifného odbavenia na tej-ktorej zastávke. A celé je to dôsledok absolútne nekoncepčného riešenia tejto problematiky v DPMK.
Reply on: PTI #31314:
Pardon, v princípe s tebou súhlasím (nesuplovať vzťahy riešiteĺné ED autobusmi) ale akú SIEŤ elektrickej trakcie majú v Liberci? V súčasnosti je tam JEDNA električková trať Horní Hanychov-Lidové Sady a medzimestská trať do Jablonca, ktorá vnútroliberecké vzťahy nerieši.
Reply on: PTI #31724:
este jedna vec: za tu zamkovu dlazbu na zastavke uz vopred dakuju vsetky zeny s topankami na podpatkoch...
Reply on: PTI #31724:
Nooo, ten semafor tam uz vyzera lepsie. Mimochodom: semafor pri vyjazde zo zastavky Palackeho bude aspon dynamicky preferovat MHD? Alebo len klasicky = naskocena zelena na zastavke par sekund skor ako na prechode?
Reply on: saly #31706:
V tej reko má byť zahrnutá aj ten kus trate medzi križovatkami. Ale uvidíme čo z toho nakoniec bude.
Reply on: PTI #31724:
To budu zase čakačky a hlavne ked mi ujde kvoli tym semaforom bus na druhej strane bude super. Ešte by trebalo dať semafory za most kde sa schádzaju cesty z Colnice a Jazera ☠
Reply on: Axel #31717:

Neviem či to bolo v novinách presné, podľa mnou spracovaného a schváleného realizačného projektu je tam dopravné návestidlo, nie blikač.

http://www.panoramio.com/photos/original/8415124.jpg
Reply on: Nodes #31695:

- na viac spojov za hodinu by sme si predsa nezvykli,
- ušetrilo sa 900.000 km (možno s touto čmáranicou aj viac),
- 30 je jeho obľúbené číslo (tak ako sú konkrétne čísla pomenované po rôznych osobnostiach ako Euler, Ludolph, Liouville, tak čo by nemohol byť aj nejaký Schwartz),
- magistrát zase priškrtil financie
- ...
? ☠

Re #31697 Stevqo: Hej, tie zaujali aj mňa, vraj výprava by bola 12 trolíkov. Aké prestávky by mali vodiči? Aspoň hodinové. Ekonomika prevádzky samozrejme v prdeli.

"Najčastejšie" chodiace linky 11, 18, 27, 34.
Reply on: eMareq #31693:
K tomu už len dodám, že v roku 2001 si DP objednal červené plastové tabule pre linku 58 takto:
SÍDLISKO KVP-LECHKÉHO
Trieda KVP - Toryská
Nám.osloboditeľov - Južné nábrežie
SÍDL.NAD JAZEROM-OC BRANISKO

Takmer žiadny súbeh. ?
Reply on: Axel #31720:
Prudovy odber - to je hlavne na rovine. Ale j asom sa s čakačkou na moste smer Jazero ešte nestretol ?
Reply on: COMFORT #31719:
a ten iny dovod? Tipoval som prudovy odber, ale to je asi blbost...
Reply on: Axel #31715:
Ma to aj iný dôvod ale niekedy je to len kôli tomu.
Reply on: PTI #31716:
A zase je ta zakruta klopena opačne ako by mala byť, to iste pri VSS ?
Reply on: eMareq #31663:
Dufam, ze sa na tu blikacku z Krivej na Palackeho bude dat aj odbocit. Dnesny stav je taky, ze obcas stoji kolona az po podnikatelske centra...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.