Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: m2001 #47550:
ak sa kladie celé nové teleso trate, tak by bola somarina urobiť opätovne trať, na ktorej sa nemôžu vyhýbať protiidúce električky. Neviem, nakoľko si vchádzajú vozy do prejazdového profilu, ale posun o pár cm by snáď bolo možné zrealizovať - samozrejme aj naprojektovať, nielen tak mirnix-dirnix.
Ak ten zákaz platí kvôli nosnosti mosta, potom by to malo platiť aj pre za sebou idúce električky.
Reply on: Isidor #47548:
Ak ten zákaz stretávania bol koli nosnosti mosta, tipol by som, že to ostane aj naďalej, lebo myslím, že reko trate na nosnosť mosta nemá nejaký vplyv. Možno keby namiesto štrku dali pod koľajnice lego kocky, tak by sa na moste aj mohli stretávať ?
Reply on: m2001 #47550:
to práve neviem, napadá mi akurát tak nosnosť mosta (??), ale tú by rekonštrukcia asi nevyriešila.
____________

OT: niečo na slintanie http://www.youtube.com/watch?v=a9_lpgiadbM
Reply on: Isidor #47548:
z čoho vyplýval uvedený zákaz? (malý oblúk?) TA: ide o rekonštrukciu trate, nepredpokladám že by sa to preprojektovalo a zrejme na to nie sú ani priestorové možnosti.
Reply on: Isidor #47548:
ak hej, tak ďakujem pekne za takú novostavbu.
Zostane aj po rekonštrukcii zákaz stretávania sa električiek na moste pri VSS?
Reply on: eMareq #47544:
Tak snáď sa zadarí. V BA hádžeme hrach o stenu roky aby sa aj na druhej strane Dunaja spravilo to čo v Petržalke aby sa prestupovalo na rovnako frekventované linky a veľké kulové... Tak držím palec ?
Reply on: Isidor #47545:
Mu zobrali hračku.
Reply on: eMareq #47537:
ty vole. Ako päťročné deti.
Reply on: 21Tr #47543:
Uvidíme.
Reply on: eMareq #47542:
A tieto zmeny teda ako vidím, keď je menší počet liniek tak logicky aj menej priamych spojení nie? Čiže teraz sa už zčasti podarilo napasovať do stavu aký mal byť?
Reply on: 21Tr #47541:
"Aký systém bol navrhnutý, čím ho zdevastovali starostovia a k čomu malo dojsť vo chvíli zlomenia predstavenstva? Teda čo sa chystalo?"

No logicky prestupný. ? Lenže istým starostom sa nepáčilo, že zrazu budú musieť ich obyvatelia prestupovať (s výraznou podporou lokálnych médií), lebo:
prestupyodmhdodradzaju,
nikdysatotaknerobilo,
cestujucibysinezvykli.

Tak sa to začalo všemožne "upravovať" (customizovať ?). Stále sa v tom niekto vŕtal, stále bol ktosi dostatočne nespokojný, stále čosi nebolo dobre. To čo platilo v jeden mesiac, neplatilo o mesiac atď. Človek už nestíhal rátať zmeny zmenených zmien.

Keby sa nezlomili a zabránili by devastácii zo strany starostov, bývalého viceprimátora (na ktorého tiež niekto tlačil, tentokrát z KSK), tak by ten systém aj fungoval.

Proste zmena bola nutná, lenže každý ju chcel na úkor toho druhého, o svoje staré, dobré, osvedčené priame spojenia všade prísť nechcel. Ale čo robiť, keď ani tí druhí sa nevedeli či nechceli dohodnúť aj medzi sebou? Až sa to zvrhlo. Tak sa to proste robiť nedá.
Reply on: eMareq #47540:
Ďakujem ti za odpoveď ? ešte by som sa chcel vrátiť k bodu 1. Aký systém bol navrhnutý, čím ho zdevastovali starostovia a k čomu malo dojsť vo chvíli zlomenia predstavenstva? Teda čo sa chystalo?

Dačo som počul o tom, že starostovia boli furt s niečím nespokojní tak sa dačo menilo a zas to nevyhovovalo inde, tak sa porobili dáke nezmysly...
Reply on: 21Tr #47539:

1. Lebo tu ustálené linkové vedenie akosi neexistuje, tak sa cvičí s cestujúcimi. V časoch bývalého riaditeľa dopravy tu bol navrhnutý istý systém, ale ten sa ráčil postupne zdevastovať a zdegradovať starostami 22 MČ (nie všetkými, ale bolo ich dosť) + i vďaka kolektívnemu zlomeniu sa predstavenstva v chvíli keď k tomu malo dôjsť. Zásadnú zmenu vymenili za kľud a istotu flekov.
2. Ako sa robil prieskum a kto ho robil je tu: http://www.nasa.sk/web/index.php/dpmk/970-na-zastavkach-elektriiek-i-autobusov-ste-dnes-mohli-vidie-pracovnikov-dpmk
3. Ja ich pozitívne nehodnotím, ale viem, že tí čo to navrhli, za to nemôžu a snažia sa niečo spraviť (napr. transformácia linky 3 na špičkovú).

O tom posilňovaní električiek je to také všelijaké. 10/12/15/20 nieje zlý, ale vedel by som si predstaviť i lepšiu frekvenciu spojov (bez zrušenia nejakej linky) ale to sa týka i trolejbusov i autobusov (možno s menšími korekciami v trasách). ?
Čaute. Chcem sa opýtať viacero otázok, tak kto by mal čas mi odpovedať bol by som vďačný ?
1.Prečo rok po zmenách v linkovom vedení meníte zas linky?
2.Tie prvé zmeny podnietil aký výskum a boli aj teraz nejaké prieskumy a kto ich robil?
3. Ako hodnotíte zmeny?

Môj osobný dojem je, že aspoň v KE sa snažíte doladiť to cestovanie nejak na jednotný systém v celom meste, zatiaľ čo v Bratislave to je jeden veľký bordel, kde nosné linky mám jedine Petržalka a zvyšné MČ klasicky odvšadiaľ všade (hlavne DD aneb Záhradníkovo), hlavne grcné vedenie električkových liniek a ich intervaly hovoria samy za seba ? vy na druhej strane električkové linky posilňujete ?
Vojna v SDKÚ - Odvolaný Bruňák: je to pomsta
http://korzar.sme.sk/c/4868189/vojna-v-sdku-odvolany-brunak-je-to-pomsta.html

+ fotka zrúteného neschopného Bruňáka. ?
Cestovanie L 11 je naozaj zaujímavý zážitok, aj keď okrem mňa bol v buse iba vodič, teta sprievodkyňa a trio zrejme obyvateľov L IX ? . Všetci boli tak rovnako naladení , tak som cestu od NO až ku Kauflandu strávil s úsmevom na perách ?
Reply on: Mykinka #47534:
Nemáš za čo.
jt dakujem velmi pekne 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.