Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Su niekde zverejnene podrobne vysledky prieskumu, ktory DPMK realizoval? Nie zavery ktore vyvodil, ale konkretne namerane vysledky a vytazenost liniek v priebehu celeho dna.
Rolko Rolko....
Ohladom linky 18 - ta sa musi vratit na furcu. Furcania si ju vybojuju. Zial furca doplatila na neschopnu starostku pani Smolkovu. Je az hanba, ze ona nas bude zastupovat v europskom parlamente. Ale aspon ze z Furce odide. Len aby prisiel schopny starosta, ktoremu bude zalezat na doprave pre obyvatelov Furce.
RNDR. Michal Tkáč a celé vedenie DPMK. Pripravili minuly rok linkove vedenie. Bolo zle, bolo potrebne ho x-krat menit. Teraz je potrebne ho menit znova. Ani len navrh linkoveho vedenia nie je dobry.

Kolko sanci budu mat tito ludia? Preco sami neodstupia? Je plno, plno ludi, ktori dokazu vytvorit omnoho lepsie linkove vedenie. My budeme davat sancu stale tomu istemu okruhu ludi a dufat, ze v roku 2014 sa im to podari?
A primatok Knapik nekona ! On je ten prvy, co by mal konat, mal by mat okolo seba ludi, ktori su schopni, maju za sebou vysledky a vedia robit to, co maju.

Cele DPMK je hanbou mesta Kosice. Tito neschopni ludia pod vedenim Tkaca sa od ziadnej reformy linkoveho vedenia nemali pustat.
Reply on: 5 #47870:
Suhlasim, človek pride na prešovsku a nema sa jak dostať na Furču ?
Reply on: jt #47868:
Ide mi o spojenie s lokalitou Prešovská. Vzťah k NO má riešiť nosná linka cez Sečovskú, tu sa zhodneme. Jedna doplnková linka z Exnárovej cez Prešovskú (niekam) musí existovať pre spojenie sídliska s lokalitou Prešovská. Ak chceš tento vzťah riešiť cez Sečovskú a prestupom na Palackého, toto by som považoval za buzeráciu cestujúcich.
Reply on: jt #47868:
Keby som byval na Kalinovskej určite by som nechodil cez lingov (obchadzkou L15) na NO ?
Reply on: jt #47866:
No hej, vlastne tam nie je priame odbočenie v pravo zo Sečovskej. Ale ak považuješ Prešovskú za tak atraktívnu lokalitu, že sídlisko potrebuje linku presne tadiaľ, tak budiš. Neviem aký dopyt môže byť po tejto trase... Ak chodíš 17-tkou tak možno vieš...

Furčania sa tu bijú za najrýchlejšie spojenie na NO cez Sečovskú, ale tká 17-tka, ktorá má okružnú jazdu cez celé sídlisko, potom popod neho späť a na Palackého je fakt úžasné spojenie. Akoby linky museli jazdiť po všetkých dostupných cestách na okolí. Taká "expresná" linka z Ťahanoviec má myslím si väčší význam.
Reply on: cybernetic #47860:
Nechces to posunut dalej?
Reply on: 5 #47863:
Veď sa dá ísť cez Sečovskú.
Reply on: 5 #47864:
už je KE Dopravár,musím pýtať..dik za upozornenie ?
Z Košického Dopravára 6/2009:
"V pláne na tento rok je aj rekonštrukcia električkovej trate - križovatky pri športovej hale, ktorá od svojho uvedenia do prevádzky v roku 1987 nebola obnovovaná a v súčasnosti prebieha výroba koľajovej konštrukcie za účelom odstránenia havarijného stavu."
Reply on: jt #47862:
"To, že zo severného výjazdu Tri brody nemá jazdiť z Furče žiadna iná ako trolejbusová linka ale musí byť samozrejmosťou."

A na Prešovskú pôjde predsa lanovka, že...
Reply on: Tizo #47861:
Prevádzka trolejbusov by pri ich plnom využití mala byť lacnejšia (prečo to tak nie je hádam rozvádzať netreba), preto je navyšovanie vozokm na tejto trakcii len a len dobré. Že je potrebné vykrývať nedostatok vozov autobusmi je už iná vec a toto je len neschopnosť niektorých ľudí postarať sa o to. To, že zo severného výjazdu Tri brody nemá jazdiť z Furče žiadna iná ako trolejbusová linka ale musí byť samozrejmosťou.

Vedenie trolejového vedenia po "diaľničnom privádzači" by nemal byť problém. Ide o cestu 1. triedy, ktorá je síce v tomto úseku vedená ako cesta pre motorové vozidlá, ale trolejbusy spĺňajú všetky kritériá na minimálnu rýchlosť, a sú plne homologizované pre prevádzku na pozemných komunikáciách. Ibaže by to upravoval nejaký špeciálny právny predpis. Navyše podľa plánov tadeto ani nemá viesť hlavný tranzit, ten bude (kto vie kedy) vedený po nultom diaľničnom obchvate.
Reply on: jt #47851:
Trolejbusy je potrebne vyuzivat avsak nie v situacii ked mesto dalo pre DPMK obmedzeny pocet kilometrov.V danej situacii je myslim sucasny stav uplne postacujuci a netreba ho zhustovat. Cast ludi vyuziva linku 15 a ak by fungovala linka 18 nie len od Lingova tak by sa troleje v smere na NO odbremenili v este vacsej miere. Peniaze na vystavbu novych trolejovych trati nie su, a ak aj su v eurofondoch toto vedenie nema schopnosti ziskat ich.

Re #47856 VLI: Technicky zrealizovatelne by to mozno bolo ale bolo by to niekolkonasobne drahsie ako je vystavba normalneho vedenia.Skor by som problem videl v tom ci je mozne podla noriem vrazit trolejove vedenie na dialnicny privadzac ..a to vsetko iba koli dokopy 30 m usekom na vstupe aj vystupe na sidlisko.Skor by trebalo uvazovat o inom vstupe na sidlisko ak by sa mal trolejbus smerom na THC zaviest.
Reply on: Nodes #47857:

nic,chce to projekt, aj cast financii by sa dali ziskat
a zda sa,ze DP je ekonomicky v plusovych cislach.Inak si neviem vysvetlit "vyjazdove zasadanie" RT a jemu lojalnych v restauracii Ryba-Anicka .Podla informacii za peniaze DP.Na jednej strane karierny veduci AD hovori o racionalizacii v DP ,na strane druhej si mozu dovolit,poviem to sprosto,pijales za peniaze DP.
Reply on: VLI #47858:
Na tom moste nie su ani lampy, pochybujem, že by tam statik povolil dať troleje.
Reply on: Nodes #47857:
no, je možné, že most nebol projektovaný na umiestnenie trolejových stlpov, myslím staticky. to trolejové vedenie má nejakú váhu a sily, ktoré musia preniesť stlpy do základov...
Reply on: VLI #47856:
Co im brani?
Reply on: Riks #47854:
... ale ten trolejbus nechodí ako autobus... potrebuje trolejové vedenie a stožiare, ktoré je asi ťažko realizovať na terajší most na dcestou na PO...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.