Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: SHORTY #51297:
Nemaš zač ?
Reply on: Peter55 #51296:
Dík za vysvetlenie
Reply on: SHORTY #51295:
Mýtne bránu su len kontrolné body, ktore vyhotovuju fotograie vozidiel a kompletnu analýzu mýtnej jednotky. Spoplatnene useky su nejak virtualne nastavene cez satelit, su určene nejake hranice a ak cez niektoru z nich prejdeš tak ti to odrata kredit alebo pripiše na fakturu (za cely usek !). Mytna brana len skontroluje (ak cez ňu prejdeš) či maš spravne nastavenu tu jendotku (počet naprav a ine veci) a urobi fotku ak by si urobil nejaky priestupok aby ťa mohli vypatrať. Tam kde niesu mýtne brany sa budu premvať tie VW T5 mýtnje policie ktore maju zabudovane podobne zariadenie ako mýtna brána.
Ak som to dobre pochopil zo správ v TV, tak el.mýto bude zaznamenávať prejdenú trasu po spoplatnenom úseku. Teda prejdením pod "mýtnou bránou" sa zaregistruje vstup a pri opúšťaní výstup a táto vzdialenosť bude spoplatnená.
Mám však otázku: ak bus idúci po Moldavskej napr. na Pereš, neprejde žiadnou "mýtnou bránou" - načo mu je potom palubná jednotka, ak ho to nikde nezaregistruje????
Aj L54 pokiaľ ide z KVP na Moldavskú po"slimákovi" na Červenom raku, tak neprechádza spoplatneným úsekom, nie? Spoplatnený je vraj obchvat od Autocampingu - Červený rak - Šaca a späť a týmto úsekom L54 neprechádza... alebo sa mýlim???
Reply on: Isidor #51290:
Kvoli 100 metrom sa menili trasy. Prejdeš s autom (nad 3,5t, kamionom) popod most a zaplatiš za celu cestu akokeby si išiel do šace, no nenayebe ťa to?
Reply on: kvito #51281:
To vysvetľujte tomu čo to trepal do novin nie mne ?
Reply on: Isidor #51290:
Magnezitárska to istí ? a keď zatvoria Námestie Osloboditeľov, tak sa ta trasa pre MHD mozno ujme natrvalo
Reply on: Isidor #51290:

Radšej nestraš, lebo tí hňupovia sú schopní všetkého. Celé je to ukážkový príklad vládnuceho štátneho banditizmu na Slovensku, za každú cenu doplniť financie do štátneho prasaťa (že sa pri tom pár hajzlov obohatí a postavia si domčoke, to neva) z tých úžasných zárobkov, ktorými nám každý mesiac zakrývajú oči...no proste demokracia karpatského typu ako vyšitá...
No vidím, že budeme s napätím a zábavou sledovať, ako priebežne mení DP opatrenia, počas postupnej montáže mýtnych jednotiek. Stihne to do pondelka pre aspoň 50 vozov? Nestihne? Chcelo by to vypísať kurzy ?

Mimochodom, ako som si čítal zoznam spoplatnených ciest (emyto.sk), tak ma zarazilo, že je tam uvedený úsek od križovatky D/1 a I/68 (koniec diaľnice pri Budimíri) až po MÚK I/68 a II/547...547 je Hlinkova! Keď sa kvôli pár spoplatneným metrom na MÚK pri Optime menila trasa L10 a L11, tak nemala by byť nejaká kyvadlovka teraz aj na Ťahanovce, príp. dokonca Furču? ☺
Reply on: solac3903 #51285:
napriek tomu bude naďalej jazdiť L R1 v 20-minútovom intervale ❓
Hmm, prečo vlastne nezrušia všetky autobusové linky idúce do Šace/Poľova/USS a nenahradia ich ED? Kyvadlová L30 pre Poľov a kyvadlová L26 pre Šacu. Nedalo by sa to urobiť takto?
Boha, ja ozaj neviem, na ký chmáru bolo to mýto dobré. Napadá niekoho nejaký prínos? Lebo je to jedno Kocúrkovo, jeden bordel a spúšťa to len reakciu tvoriacu ďalší chaos.
Reply on: solac3903 #51285:
2.1. 12,00 - 3.1. 00,00
Reply on: AAA #51272:
K tej ekonomike asi toľko, že premávka na rýchlodráhe je určovaná striedaním zmien v USS, v inom čase tam niet proste koho voziť (čo ukazuje aj "obsadenosť" prípojnej L26 - je rovnako prázdna) a môžme sa aj o zem hodiť. Nech sa na to dívame akokoľvek. Jednoducho USS je výrobný závod, kde sa pracuje na zmeny, nieje to hypermarket alebo niečo čo by generovalo dopyt po doprave po väčšinu dňa. Tých 5 až 10 cestujúcich z Poľova, Pereša, Ľ. Dvora tú prázdnu električku idúcu z USS alebo do neho v medzičasoch kedy ku striedaniu zmien nedochádza, nezachráni. Oni sa totiž zmestia do toho autobusu a ešte nájdeš voľné miesto na sedenie. Proste tie obce čo susedia s rýchlodráhou niesú schopné vygenerovať taký počet cestujúcich, aby sa ich oplatilo navážať na tú električku.

Silný prúd z mesta do Šace mi príde nelogické odkloniť a roztrhnúť na VA USS, lebo sa tým okrem výmeny dopravného prostriedku nič nezíska, lebo počet pristupujúcich cestujúcich (mimo striedania zmien, aby bolo jasné) je tam NULA, počet vystupujúcich cestujúcich je takisto NULA.
Reply on: AAA #51272:
Mne to z pohľadu cestujúceho už také výhodné nepríde (viď #51258 prečo).
Chcem sa opýtať či v USS len pre vyvolených chodí RA6, pretože dnes ráno asi 4-5 ľudí vzala (posledný autobus) a ostatní čakali na električku. Pritom asi tí ľudia museli vedieť že im pôjde autobus, lebo nikto iný nebol na autobusovej zastávke. Ako je to možné, a kedy konečne bude CP na R1??????????????????????????
Reply on: Peter55 #51277:
... nebol to ten istý bus ... a ani by to naokolo nestihol ...
Reply on: TA #51276:
Myslím, že nevravel o ceste priamo na prevádzku, ale na VA. RA-linky sú účelové, stoja len na sídliskách a následne idú bez zastavenia na VA. Jemu vadilo to, že z toho voza musel vystúpiť, prestúpiť do električky, aby sa na ten areál dostal, pričom mohol ísť obchádzkou. Myslím, že zamestnanci sú na bezpečnostné predpisy zvyknutí, aby vedeli, že do závodu nie je možné dostať sa inak, ako cez turniket, čiže z autobusu vystúpiť musia. Navyše pri počte vnútrozávodných liniek, je málo pravdepodobné, že ten autobus, v ktorom sa viezol, šiel práve na jeho prevádzku.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.