Ja som to pochopil tak, že otázka smerovala na dodávku Syfelisov pred tým, teda tých desať kusov. Ak sa nemýlim, tak to bola uzavretá rámcová zmluva. Či je to uzavreté, alebo nie, tak to neviem, ale rámcová zmluva k ničomu nezaväzuje.
Mimochodom vtedy sa podarilo vysúťažiť cenu o jeden a pol milióna Sk za vozidlo nižšiu. Zaujímavé, že teraz, keď sú tie vozy staršie (síce nie o veľa, ale predsa), morálne zastaralejšie, nakupované vo väčšom v čase krízy keď sa ceny výrazne prepadli, tak je jeden voz o 48.000 eur drahší. Tomu sa povie transparentnosť.
Nikto to tu ešte nespomenul... Na L 52L a možno aj 20L už nepiše Napr Krasnaale Lorinčik a trochu menšim "cez Pereš".
Ďalšiu zmenu som si všimol na L25 už tam nepiše "SIDL. Ťahanovce" ale "Bruselska" a pod tym "cez obec Ťahanovce" takže cieľ je dvojriadkovy. Ja to chvalim a som za ale musim si rypnuť, už sa neporušuje zakon keď je vpredu dvojriadkovy cieľ? ? ?
Ten enter mal byť nový odsek, čiže doplním, že som chcel napísať:
prvý odsek § 35 Zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní hovorí
"Verejný obstarávateľ a obstarávateľ vyhodnocuje ponuky na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. Ponuky sa vyhodnocujú na základe
a) ekonomicky najvýhodnejšej ponuky alebo
b) najnižšej ceny."
Čiže najnižšia cena nemusí byť kritériom, pokiaľ parametre dodaného tovaru zaručia lepšiu a efektívnejšie využitie tovaru, aj keď je drahší.
Museli by byt splnene tri veci. 1. zakladnym kriteriom nemoze byt co najnizia cena, 2. na magoriate nemozu sediet Gersiho kamarati, 3. podmienky tendra usit tak, aby soplaris vyhovoval. A samozrejme, soplaris by sa musel do sutaze prihlasit.
ja ho volám vysávač ? Zvonku hučí, to hučí každý jeden naftový aj plynový voz (teda hlavne ten ventilátor), ale zvnútra je od hluku izolovaný celkom dobre, a ako cestujúci vnímam hlavne hlučnosť vovnútri.