Najprv som tak myslel,že bude na to KT a dosť som sa zadivil, že to tak nebolo, ale tak zas nie každý chce počúvať koncert a tak bola možnosť výberu. Škoda, že mi ušlo, že je to dnes
Re #54313 m2001: Vau, paráda, vyzerá to fakt na úrovni, ozaj good job. ?
Príplatok k žel.lístku na mhd KE počas platnosti cest. lístka.
Skúsenosť: Skúšal som to minulý týžden v Bratislave na hl.st. , v pokladni na mňa čumela jak na exota, pochopila to tak a zareagovala následovne ,že ma poslala do predpredaja mhd BA pred budovou. Keď som povedal ,že chcem ten príplatok na KOŠICKÚ mhd ,tak o tom nič nevedela.
Máte s tým niekto skúsenosti?
Dotaz: ako dlho platí spiatočný železničný lístok (po slovenských tratiach? Určite by to malo byť niekolko dní. Alebo mesiac? V tom prípade (a pokial by to fungovalo) by to bolo výhodné. (...po celú dobu platnosti cest.lístka)
A pokial na čermelskej mašinke dávajú akési razítka, tak to platí len na jednu cestu alebo aj neobmedzene opakovane?
Hmm zaujímavý koncert bol ? ? taký ešte v živote nikto nezažil jak mi tu ? ? bez reproduktorov. Somarina jak traky ?.Koncert bol pre delegciu v zadnom vozni ostatny poculi trosku basy inac nic ? ? ? ? .
... a už len dodám, že starú stanicu definitívne zbúrali v apríli 1970, keď sprevádzkovali novú vstupnú halu. Z "výškovky" (administratíva) stále vtedy len skelet.
aj pre Emareq, mhd marek a dalších.
T1 na snímku nie je. Sú tam dva T2 a dva T3 prvej série (prevíjacia čelná a bočná orientácia, úzke okenné vetráky , koženkové sedačky (je to pekne vidieť, niekto minule polemizoval, "že všetky T3 mali laminátové" , nemali), v strede delené čelné sklo, motorový sťahovák (to je tá lichobežniková krabica vedla pantografu na streche.
Zo žel.stanice je vidno len pravý trakt, ku vchodu a k zastávke električky bolo ešte treba tak cca 150m doľava. Téčka sú na úrovni vozovne, zrejme ich niekto fotil zo strechy iného vozu. Viď tiež fragment kolají s výhybkou v lavom dolnom rohu fotky.
Fotka je z doby cca 1963,64, keď ešte nefungovala nová vozovňa, vozy sa odstavovali všade možne, napríklad aj na druhej kolaji na Kirovovej až po Stromovu/Masarykovu.
V tej dobe téčka manipulačne obracali na smyčke okolo haly starej vozovne.
Ako zaujímavosť uvádzam, že vyfotené miesto od roku 1966 po zrušení trati k vchodu žel stanice a jej zbúraniu slúžilo ako dočasná konečná až do vybudovania novej trasy. V tej dobe sa používala tiež táto smyčka. Pravý trakt žst potom slúžil ako núdzová staničná budova, tam bol vchod aj východ, hlavná hala s vestibulom sa búrala ako prvá.