A čo tým chcel básnik povedať? Mne niekde ide spoj tak do neho nastúpim lístok si označím a tým pádom som si všetko splnil.Alebo akým právom by si ma vylúčil z prepravy?
Takže v DPMK nikoho netrápi, že na najväčšie vzdialenosti (do USS) sa cestovalo na najlacnejšie lístky. A len vďaka "požiadavke MČ a cestujúcich" sa táto nehorázna a nezmyselná tarifná nespravodlivosť aspoň čiastočne zotrela.
Keď je pravda, čo si napísal, potom vás musím označiť za gumených medvedíkov.
Druhá (lepšia) možnosť je, že si vymýšľaš a DPMK to zaviedol cielene a najmä kvôli tomu.
Električky R sa bežne využívajú nonUSS verejnosťou, neviem, prečo by to malo byť pri RAčkach inak. RAčky vyzerajú ako priorita, lebo nestoja všade, ako eliny, čiže verejnosť ich logicky tak nevyužíva, to ale neznamená, že si tam nenastúpim, ak sa potrebujem odviesť tam, kde ten bus ide. Cestovanie na RAčkach nieje podmienené nijakým zamestnaneckým preukazom USS, ani ničím iným.
Mohol by mi niekto povedať ako sa volá vodiť trolejbusu číslo 71 a tento týždeň chodí 14:36 zo zastávky Magistrát mesta KE alebo keď ide ráno tak 7:26 zo zastávky Jakabov plác a 7:59 z Lingova?? Ďakujem ? ?
Veď presne to bolo spomenuté v príspevku od TA, na ktorý si reagoval. Už po zmene, po ktorej stoja na týchto zastávkach všetky električky som hovoril, že je to kravina. Ale nie, lebo najmúdrejší sú tu iní... Keď na/z KVP, Furče, Jazero, hocikde jazdia tri, štyri, päť spojov ráno a poobede, načo je pre Pereš, Poľov a Ľudvíkov dvor spojov 50?! Fakt si niekto myslí, že "Z" spoje nemali svoje opodstatnenie, že nestačia ani všetky električkové linky a že naozaj musia v týchto zastávkach zastavovať úplne všetky R/RA spoje?
Mne nejde o to, že je ten subeh, mne ide o to, že načo tam stoji 20 spojov RAčiek, keď hneď vedľa stoji ďalšich 30 spojov električkovych Riek ???????????? Keby nemali ine spoje do USS ta nič nepoviem.
Ja by som povedal, že to bral z toho hľadiska, že RA spoje byť musia. Teoreticky by sa dal zriadiť prestup na električky, ale to už by bol problém pochopiť. Pár dní to tu už bolo (zavedenie mýta) a prekvapivo to fungovalo...
to celkom rád počujem. Hoci napr. zastavovanie L RA5 až RA8 na Pereši je absolútne nelogické a ak bolo vykonané na základe požiadavky MČ alebo cestujúcich, tak DPMK malo reagovať na túto žiadosť odkázaním cestujúcich na L R1 až L R8 a nie vyhovieť žiadosti (navyše, keď sa ešte zrušilo občasné zastavovanie L R1 až L R8 na Pereši a zaviedlo stále zastavovanie na znamenie).
Re #54546 Tambus4501: určite by stačilo,dokopy stamaď ide 20 cestujucich ? ? ? a na ten 4 zastavkovy listok si veselo cestuju z KVP RA 3 a RA 4 už z Denešovej,nemaju problem tam zbehnuť aby to dosiaholi ? ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.