Hlavne účelom nie je, aby bolo historické, má to byť len retro vozidlo, keďže jeho historická hodnota je viac menej nulová. Interiér je biely, s protišmykovou podlahou a sedačkami z čiernej koženky.
"Vďaka rozšíreniu vozového parku zároveň pomôže s obnovením pravideľnej prevádzky trolejbusov v meste. Podľa plánov by mal už čoskoro premávať na linke 71 z Lingova do centra mesta a na sídlisko KVP. Vďaka Československému trolejbusu tak bude môcť byť trolejbusová infraštruktúra naďalej využívaná, čo by mohlo byť prvou etapou k trvalému návratu trolejbusov do Košíc ešte pred zakúpením nových vozidiel."
Písal som, že električky v KE by mali jazdiť v hustejšom intervale, ale tieto dve linky by nemuseli. To neznamená, že by mali jazdiť redšie ako dnes Základ by mal byť, aby mali všetky linky jednotné intervaly a prípadné menej vyťažené násobky týchto intervalov. 6/10/15 (špička/sedlo/okraj) by pri kapacite vozidiel mohli byť adekvátne. Dvojka a štvorka by tak mohli jazdiť 12/20/30.
Je, ale neznamená to, že by sa nedalo urobiť to ináč.
napr. L3 z Loky na Važec cez NO a Kuzmányho v pôvodnom intervale a preklade s L7, a 4ka v intervale 20/30/30 so sólami na trase Stanica - Barca.
Ľudia z Južnej tr. by stále mali spojenie so stanicou, a Jazerčania majú linku 19, s ktorou sú na stanici omnoho skôr, než keby mali ísť cez Južnú triedu.
L2 / L4 v úseku Radnica starého mesta - Námestie osloboditeľov sú podľa mňa dosť vyťažené. Keby sa znížila kapacita na L4, bolo by podľa mňa potrebné posilniť inú linku v tomto úseku. Alebo L4 odkloniť na stanicu a pritom posilniť L2 a L7, otázka je, či by mala taká linka ešte zmysel, keby mala L4 príliš dlhé intervaly, či by následne ešte viac neklesla jej vyťaženosť.
Áno, keď to čítam spätne, dalo sa to pochopiť tak, ako píšeš, pardon.
Čo sa týka linky 4, alebo napríklad aj 2, tak tie by mohli mať dvojnásobne dlhšie intervaly oproti nosným, napríklad. V centre by sa potom mohli prekladať. Hlavne nosné linky 3, 6, 7 a 9 by mali jazdiť tak, aby sa o nich ako o nosných, dalo vôbec hovoriť.
Myslel som, že naražaš na špička/sedlo, preto som tak reagoval.
Dalo by sa vyhrať aj so súčasným LV, lebo míňať vozkm na takú linku 4, ktorá v špičke prevezie do Barce asi 60 ľudí za hodinu (!) je utopistické.
Tak tých pár spojov ráno sa špičkou snáď ani nedá nazvať, popoludní to je už o niečo lepšie. Samozrejme som ale tých 15/20´ smeroval na spoje cez deň/večer.
V Brne tak aj jazdili, neskôr to bolo kĺbové Vario+sólo, ale nie som si istý, či sa už aj toto nezrušilo. Šlo to ale na úkor zhustenia intervalov, čo v Košiciach nehrozí, keďže s uvedením Varia do prevádzky došlo k zníženiu prepravnej kapacity, pričom interval ostal 15/20´.
Neviem, či je to v Košiciach nutné, hlavne, keď tam električky jazdia v takých úbohých intervaloch. Radšej zaviesť normálny max. 10 minútový takt cez deň a 6´ v špičke, zapnúť preferenciu a potom premýšľať o väčších súpravách.
Vyradene/zlikvidovane: 3501, 3506, 3508, 3509, 3512, 3520, 3533, 3701
Odstavene dlhodobo (na vyradenie): 3505, 3526
Odstavene na dlhsie su este 3529 a 3534
...tak trosku mimo temy.. Kolko realne mame nevyradenych 15 metrovych Solarisov? Kolko z toho je v sucasnosti jazdiacich a kolko odstavenych / dlhodobo nepojazdnych?
V Sobotu 27.04. bude obnovená prevádzka zastávok na stanici, krajský súd, dom umenia a SOŠ automobilová.
24.04. sa začne reko zastávky Magistrát smer KVP a 29.04. zastávka KVP miestny úrad smer nová nemocnica.
Change view
You can search for more expressions divided by the space.