Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 110mat110 #83655:
Hlavne účelom nie je, aby bolo historické, má to byť len retro vozidlo, keďže jeho historická hodnota je viac menej nulová. Interiér je biely, s protišmykovou podlahou a sedačkami z čiernej koženky.
Reply on: 110mat110 #83655:
"Vďaka rozšíreniu vozového parku zároveň pomôže s obnovením pravideľnej prevádzky trolejbusov v meste. Podľa plánov by mal už čoskoro premávať na linke 71 z Lingova do centra mesta a na sídlisko KVP. Vďaka Československému trolejbusu tak bude môcť byť trolejbusová infraštruktúra naďalej využívaná, čo by mohlo byť prvou etapou k trvalému návratu trolejbusov do Košíc ešte pred zakúpením nových vozidiel."
Aky ma DPMK zamer pre ten brniansky trolejbus? Nechame ho zhnit na letisku ako ine historicke vozy?
Reply on: KosickyTiger #83652:
Písal som, že električky v KE by mali jazdiť v hustejšom intervale, ale tieto dve linky by nemuseli. To neznamená, že by mali jazdiť redšie ako dnes 🙂 Základ by mal byť, aby mali všetky linky jednotné intervaly a prípadné menej vyťažené násobky týchto intervalov. 6/10/15 (špička/sedlo/okraj) by pri kapacite vozidiel mohli byť adekvátne. Dvojka a štvorka by tak mohli jazdiť 12/20/30.
Reply on: KosickyTiger #83652:
Je, ale neznamená to, že by sa nedalo urobiť to ináč.
napr. L3 z Loky na Važec cez NO a Kuzmányho v pôvodnom intervale a preklade s L7, a 4ka v intervale 20/30/30 so sólami na trase Stanica - Barca.
Ľudia z Južnej tr. by stále mali spojenie so stanicou, a Jazerčania majú linku 19, s ktorou sú na stanici omnoho skôr, než keby mali ísť cez Južnú triedu.
Reply on: Bjorn #83651:
L2 / L4 v úseku Radnica starého mesta - Námestie osloboditeľov sú podľa mňa dosť vyťažené. Keby sa znížila kapacita na L4, bolo by podľa mňa potrebné posilniť inú linku v tomto úseku. Alebo L4 odkloniť na stanicu a pritom posilniť L2 a L7, otázka je, či by mala taká linka ešte zmysel, keby mala L4 príliš dlhé intervaly, či by následne ešte viac neklesla jej vyťaženosť.
Reply on: afeno #83650:
Áno, keď to čítam spätne, dalo sa to pochopiť tak, ako píšeš, pardon.
Čo sa týka linky 4, alebo napríklad aj 2, tak tie by mohli mať dvojnásobne dlhšie intervaly oproti nosným, napríklad. V centre by sa potom mohli prekladať. Hlavne nosné linky 3, 6, 7 a 9 by mali jazdiť tak, aby sa o nich ako o nosných, dalo vôbec hovoriť.
Reply on: Bjorn #83649:
Myslel som, že naražaš na špička/sedlo, preto som tak reagoval.
Dalo by sa vyhrať aj so súčasným LV, lebo míňať vozkm na takú linku 4, ktorá v špičke prevezie do Barce asi 60 ľudí za hodinu (!) je utopistické.
Reply on: afeno #83648:
Tak tých pár spojov ráno sa špičkou snáď ani nedá nazvať, popoludní to je už o niečo lepšie. Samozrejme som ale tých 15/20´ smeroval na spoje cez deň/večer.
Reply on: Bjorn #83647:
Električky už dlhšie jazdia v intervale 12' špička a 15' sedlo
Reply on: mi.v #83646:
V Brne tak aj jazdili, neskôr to bolo kĺbové Vario+sólo, ale nie som si istý, či sa už aj toto nezrušilo. Šlo to ale na úkor zhustenia intervalov, čo v Košiciach nehrozí, keďže s uvedením Varia do prevádzky došlo k zníženiu prepravnej kapacity, pričom interval ostal 15/20´.

Neviem, či je to v Košiciach nutné, hlavne, keď tam električky jazdia v takých úbohých intervaloch. Radšej zaviesť normálny max. 10 minútový takt cez deň a 6´ v špičke, zapnúť preferenciu a potom premýšľať o väčších súpravách.
Reply on: 5801 #83640:
Súprava dlhá 47 metrov... približne toľko, ako keď u nás spojíme 2 Variá. 🙂
Reply on: Dimi #83644:
Vyradene/zlikvidovane: 3501, 3506, 3508, 3509, 3512, 3520, 3533, 3701
Odstavene dlhodobo (na vyradenie): 3505, 3526
Odstavene na dlhsie su este 3529 a 3534

Zvysok je v prevadzke.
...tak trosku mimo temy.. Kolko realne mame nevyradenych 15 metrovych Solarisov? Kolko z toho je v sucasnosti jazdiacich a kolko odstavenych / dlhodobo nepojazdnych?

Dik
Reply on: 5801 #83640:
Znamená že niektoré busy končia na tejto zastávke a busy idú do vozovne
Som zvedavý jak za nasledujúcich päť mesiacov budú jazdiť busy z 54 z kvp do tahanoviec a späť keď budú rekonštruovať most na moskovskéj ulici
Reply on: LUKYmhd #83629:
V Sobotu 27.04. bude obnovená prevádzka zastávok na stanici, krajský súd, dom umenia a SOŠ automobilová.
24.04. sa začne reko zastávky Magistrát smer KVP a 29.04. zastávka KVP miestny úrad smer nová nemocnica.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.