hmmmm... myslím si to stále, ak sa totiž systém vhodne nastaví... on funguje aj EMtest + RG (opýtajte sa v TN)... plakať neplačem, aj keď nektoré veci sú skutočne na zaplakanie ?
Možno tie updaty ti dovolia, fotky sa snaž robiť kvalitné lebo ich skomentujú. Ale na brigádu a výpomoc v DP zabudni, párkrát som to skúšal ale oni nikoho nepotrebujú, len neskôr plačú ako sa nič nestíha. Jedného času som dokonca chcel aj upratovať vozy len aby som sa nejako dostal do DP a bol pri mojej záľube bližšie, no nič. Tak teda na to kašlem, do riti sa pchať nebudem...
Chcem reagovať na poslednú Vašu vetu. Dozvedel som sa, že celé stránky imhd.sk by mali prejsť kompletnou rekonštrukciou a preto by som Vám chcel navrhnúť spoluprácu, pretože som veľký fanúšik celého DPMK. Mohol by som pomôcť s programovaním stránky, fotoupdatami, mohol by som napríklad aj skompletizovať fotografie VŠETKÝCH ešte existujúcixh vozidiel DPMK (fotoaparát mám). Ak by mi vyšiel čas, pokojne by som sa zapojil aj do akýchkoľvek "brigád" na záchranu nejakých strojov, častí vozidiel alebo hocčoho podobného.
Úprimne povedané, neviem, aké sú pomery vnútri DPMK, ale verím, že sa nájdu nejakí ľudia, ktorým to nie je ľahostajné a dokázali by oceniť aj takúto dobrovoľnú výpomoc.
Zdravím všetkých. Na fórum nechcem veľmi prispievať, lebo je tu zopár takých, ktorí sa, povedzme si otvorene,
nevyznajú do veci. Tým ich neodsudzujem, ani nebránim písať, veď na to fórum je. Len sa tu nechcem hádať.
Teraz tu píšem ako webmaster. Dostalo sa mi do uší, že údajne väčšina vás, emhaďákov a diskutujúcich, nemá rado nás,
košických webmasterov a adminov. že vraj je tu bordel, nič zaujímavého na stránkach a tak ďalej. Rád by som na tieto
informácie zareágoval. Viete, spravovať takýto obrovský portál nie je nič jednoduché. Od kontrolovania fór,
hľadanie informácií spojené s telefonovaním a mailovaním na úrady či do DP, cez robenie fotoupdatov, až po
administráciu cestovných poriadkov a ďalších sekcií. Robíme to najlepšie, ako vieme. Hm, človeka to bolí, ak
počuje, ako na svojho kolegu nadávajú, aký je neschopný a podobne. Viete čo? Bol by som zvedavý, ako by ste našu prácu
robili vy! Je ľahké kritizovať, ale skúste raz byť féroví a keď máte pripomienky, kritiku, tak zároveň napíšte
svoje názory na túto vec a hlavne riešenie, ako by to malo podľa vás byť. Takto to nerobí takmer nik. Podať pomocnú ruku?
Kdežeee... Je ľahké nájsť chyby, ale skúste nájsť aj riešenie na ich odstránenie!
Ďalej by som chcel obrániť VLKa. Je mi na zvracanie, ak vidím, ako sa tu z neho uťahovalo, alebo,ako si emhaďáci rozprávajú,
že EM-Test je neschopný a BUSE je sväté. Zobudťe sa, prosím. Vete vy vôbec, koľko námahy stálo VLKa dať náš zanedbaný systém
aspoň ako tak do kopy? EM-Test je v podstate skvelý systém, o ktorý sa u nás od zavedenia nestarali a tak sa
teraz robí, čo sa dá, aby sa zachránil. Tak prosím, neurážajte ho. Keby tu ostalo BUSE, to by bolo - poskladať
odbavovací systém od rôznych firiem, mnohé obmedzenia, ako majú v BA.. ale to nikomu nenpadne. Mnohí tú máte ledva vek na
občianku a radi urážate. Pýtam sa prečo? Čo ste vy dokázali? Živo si pamätám, ako tu nemenovaný človek na Silvestra písal, že Kviťo robí, že
prečo nemôžu ostatní vodiči, ale práve on a tak... Haló! Ty, ktorý si to písal, vieš vôbec, kto je Maroš Kvitkovský?
Nikto, opakujem nito nechel na Silvestra robiť, tak túto službu musel ťahať on, aby ju mohli vypraviť. Toto si nik neváži?
Ale sú tu aj tí, za ktorích som vďačný, že tu prispevajú. Prosím, neukameňujte ma za moje názory, ale ja to tak cítim.
Reágovať na tento post nemusíte, ale uvítam to. Taktiež ma môžete kontaktovať mailom. Snáď sa nájde niekto, kto je ochotný aj pomôcť a
vyjadriť svoje názory na web...
A ako to chceš riešiť? Spýtaj sa tu tých, ktorí v DPMK pracujú, ako dopadli s ich snahou o zlepšenie situácie. Vedeli by ti o tom napísať slohovú prácu.
DP robí zásadne všetko podľa seba, na rady odborníkov, či výskumov zvysoka kašle, výsledok čoho môžeme všetci vidieť v praxi už niekoľko rokov (oficiálne sa tomu hovorí "inovatívny prístup k dopravnému riešeniu") a táto situácia sa nezmení dovtedy, pokiaľ na vedúce pozície budú dosadzovaní politické figúrky s jediným záujmom ryžovať a tunelovať celý podnik. Už mnohí mali veľkohubé vyhlásenia o bombastických zmenách k lepšiemu a nakoniec zmenili hovno.
Navyše, ako zákazníci služieb máme právo sa sťažovať, o to viac, keď ich poskytovanie je platené z našich peňazí.
Ne prišiel by som na imhd porozprávať ako by sa to dalo urobiť. ? ? Ja Ti verím ale nevidno plody Tvojej práce. Ak máš niečo na srdci predsa ideš to riešiť s dotyčným nie? Či keď prídeš na imhd tak sa to spravý samo? ? ?
Ty o čom točíš? Ja využívam služby podniku a vyjadrujem s nimi (ne)spokojnosť, snáď nechceš aby som rozbil prasiatko a kupoval automaty. ? Ak ty nie si spokojný s obsluhou v supermarkete, podáš si žiadosť o prácu pokladníka a budeš každého s úsmevom zdraviť a zdvorilo sa pýtať sa ako sa má? Alebo ak sa ti podrážky lepia od rozliateho džúsu, vypýtaš si vedro a handru?
A áno, napísal som čo je tu zlé a ver, že ak by som ja mal na starosti verejné obstáravania v meste, nenakupovala by sa rozsiahlejšia dodávka tovaru drahšie za jeden kus, ako pred tým menšia.
Presne som čakal že toto napíšeš. Nevieš asi rozmýšľať v reálnom čase iba kydať ako to nejde a čo by mal DPMK urobiť. Keď si taký múdry prečo ešte nerobíš v DPMK? To by bolo lístkov na každom rohu každá zastávka by mala aspoň 2 automaty keby že jeden prestane fungovať. Nerobíš nič len vypisuješ na imhd. Čo si Ty urobil preto aby v DPMK bolo dobre? Asi ešte nič čo? Samozrejme nieje to tvoja starosť nepracuješ tam ale reči máš jak koza bobkov. Hubou pracovať vieš ale nevidno žiadné plody Tvojej práce. ? ?
si schopný čítať celé vety a súvetia a reagovať na celé príspevky? Asi nie, to by sa na teba nehodil výraz zadubenosť.
Re #63212 NESOM_JT: "Nikto ťa MHD používať nenúti". Keď takto obmedzene premýšľajú aj všetci (ne)kompetentní, potom to tak aj vyzerá. Tu nie je zákazník pre Podnik/mesto, ale naopak. Mesto má mať záujem na to, aby ľudia MHD využívali a urobiť preto všetko.
Re #63218 tbus: To mám spravidla aj ja, ale čo ak ti ten jeden stačiť nebude? Pešia turistika, hľadanie funkčného automatu, otvorenej trafiky sa môže začať.
A aby som nemlátil prázdnu slamu, len sa poďakujem za nefunkčnú červenú bedňu na Ťahanoviach, veď o siedmej večer si neviem vybrať, kde si skôr kúpim lístky, dobijem kartu.
nešír hlúposti, nič neukončili, aktuálne sa u nich skladajú autobusy čo idú mimo Európu, nemajú žiadne zákazky, ale niečo sa stále črtá, servis funguje aj naďalej.
Lenže ja som lístok mal (dispozičný, ako písal jt), ale polhodinový. Ja som potreboval hodinový a štvorzastávkový. Lenže automat bol odstránený a v trafike mali len polhodinový (tie zvyšné dva sa vôbec ťažko zohnávajú).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.