Ešte šťastie že som to video netočil ja, a ani nepopisoval - to by sa už aj PETER 55 do mňa zas "obul", že čo píšem... ? Len som to zdielal ako ukážku kde všade "naše" T3 jazdia.. ?
Popis toho videa je zavadzajuci, v tej stanici metro nikdy nejazdilo, ale stale tam chodili elektricky. A takych stanic je no celkom dost. V severnej amerike je to bezne v skoro kazdom meste ze elektricky maju aj stanice podobne tym v metre.
Aplikacia CPDPMK mi robi chybu. Linka R1 z VAUSS smerom na stanicu mi zobrazuje asi len 6 spojov. Ziadne ine chybu nerobia. Robi to aj vam?
Nokia 3720c
Dnes na Važeckej na obratisku v jednom čase bolo vidieť len čisto vozy v modro-žltom unifiku: 396,397 a nejaké KT, no neviem ev.č, lebo ani v rozpise služieb "unifikované" KT nieje udané žiadne.. No nevadi - len taká kombinácia sa nevidí často.. ?
A opýtam sa v tej súvislosti - vie niekto ktoré električky sú teraz na VP, čo dostanú aj nový náter, ktorá KT je na rade?
Tak si hneď tento nazor vyhoď z hlavy. Takto preferencia fungovať NEMA. Neviem či si pochopil dobre ako to tam funguje ale ak hej a naďalej si to mysliš tak radšej sa už k tomu nevyjadruj prosim....
Osbne si myslím čo sa týka tejto križovatky že takto má preferencia fungovať. Čo sa týka autobusových spojov MHD, tam by sa mal vytvoriť BUS-pruh so samostatným semáfórom, ktorí bude prv púšťať autobusy a až po nich autá. Tým pádom by to zdržanie nebolo až také velké si myslím. Proste to stačí vhodne prestaviť ale tak aby sa preferencia električiek v tomto úseku nenarušila. Mohlo by to fungovať na princípe električka - bus - auto.