Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: tbus #67857:
No, napríklad taká T3M #309 zhorela... ?
Reply on: Kona #67856:
..ked sa tak nad tym celym zamyslam je to akosi nahlavu postavene..nemalo by byt poradie take ze najprv by mala ist vymena kolajnic a potom kupovat nove briky? a oni chcu postupovat presne naopak jak u tatarov.. ta ked chcem kupovat nove briky ta musim mat najprv nove kolajnice a ne capnut ich na tie vyjazdene ,to nech radsej ziadne briky nekupuju bo aj tie prerobene burizony- varia sa na nich znicia..,ta trochu logiky do toho, ved to vie a vidi aj 5 rocne decko ze to je na hlavu cele toto, preboha ziveho..
Reply on: Kona #67856:
ano suhlas-a to odkazujem aj DPMK a mestu, radsej nakupit menej kusov teda 28 a novych modernych nizkopodlaznych brik ako zas polovicate riesenie -Varia co su "kvazi nove briky" ,resp len hrubo faceliftovane a prerobene "burizony", teda povodne stare T3 Sme EU mesto kultury tak nech su eurofondy aj adekvatne vyuzite, nie zasa zbrklo presustrovat a vyhodit peniaze do vzduchu..radsej ziadne ako polovicate riesenia.. a co sa tyka druhej casti ano kolajnice je potrebne vymenit za ine lebo briky typu for city by sa na tychto roztrepali to mas pravdu ale ved vsade predsa vytrubuju ze idu z eurofondov z OP Doprava vymienat kolajnice tak preboha kde je problem,ked jak Bratislava tak aj Kosice peniaze dostanu.. ci zas sa zahadne stratia a zmiznu a nik nebude vediet kam?
Reply on: Kona #67858:
Vario je v záruke, naši by do toho babrať nemali (resp. robiť také veľké zásahy ako napr. oprava 3 motora pre nadA). Výrobcovi iba asistujú a pri poslednej skúšobnej jazde to električke celkom šlo, takže snáď už bude zdravá. Tiež súhlasím o chybe z výroby (teda ak do nej už nebolo babrané našimi ľuďmi).

Čo sa týka Mod-ky, táto naša má nielen iný typ výzbroje, o ktorý sa vtedy naši postarať až tak nevedeli, ale hlavne v EVPU niektoré súčasti nedoladili. Blbnúca autodiagnostika, celkové riadenie výzbroje počítačom a podobne. Síce aj jedno naše KT-čko niekedy akceleruje miesto brzdenia, ale to je predsa ľahšie opraviteľné, ako Mod-ka, ktorá ešte potrebovala istý vývoj a nik sa nepustí do opravovania riadiaceho počítača. Bratislavské električky s výzbrojou od EVPU sú už ale v pohode...
Reply on: Kona #67860:
Jooooj,ten čajníkový zvuk... ?
Neviem,či má šancu aspoň na muzeálny exponát ❓
Reply on: Tatranka #67859:
Aj tak je mi za ňou smutno. ? ❤ ? Chýba mi jej zvuk výzbroje a dizajn ?
Reply on: Kona #67858:
T3 MOD je prototypový zmetok,to sa tu už prepieralo... ?
Reply on: 110mat110 #67855:
Tak T3Mod je vraj chybná od výroby a na Variu pracujú pracovníci z Pragoimex-u, ale myslím si že nadprúdy dokážu odstrániť aj naše dielne. To že má nadprúdy, tak za to môže buď napätie siete, alebo zlá konfigurácia veľkosti odberu prúdu, takže to môže byť defacto aj chyba od výroby.
Reply on: 110mat110 #67855:
V 80. rokoch boli pokusy s modernizovanými T3M , tie tiež dopadli nie veľmi slávne, niečo ako T3MOD. Pritom v takej Bratislave T3M aj MOD jazdia dodnes.
Reply on: Kona #67854:
Ešte doplním: Aj tak sú Škody 15T pre nás veľmi prepychové. Cena jednej Škody 15T sa pohybuje okolo 60-65 miliónov českých korún, čo je v prepočte približne 2 337 811,88547-2 532 629,54260 Eur, čiže za 70 miliónov by si ich kúpil približne 28 kusov.
U Škody 14T je cena za kus 56 480 000 Kč, čo je približne 2 200 000 Eur, teda by sa kúpilo približne 31 kusov.
U Varií akéhokoľvek typu je cena omnoho nižšia (približne do 1,5 mil Eur za kus, závisí od typu)a u brík na štýl ČKD - T3R.PLF stojí približne 500 tisíc Eur, T3R.PV stojí ešte menej ako PLF-ka
Tak si teraz vyber, či si priplatíš a dostaneš "kvalitu", alebo kúpiš lacnejšie napodobeniny. ?
Reply on: Kona #67854:
Ako je to s nasimi dielnami? Dokazu servisovat technicky narocnejsie vozidla? ako vidim, tak aj t3mod aj vario maju problemy. A pochybujem ze to je len a len vyrobna chyba.
Reply on: stn35 #67851:
Zatiaľ sa nič u IDS nedeje a ani sa tak skoro nezačne. Vraj sa má spustiť až v roku 2015 (ak sa mýlim, tak ma prosím opravte) a zatiaľ sa nevyhlásil ani tender.
Na nové trolejbusy, maximálne do roku 2014 zabudni ? . DP ich zatiaľ ani nezruší a ani sa nechystá kúpiť nové, keďže sú pre nich "veľmi nákladné". Bola možnosť čerpať na ne eurofondy ale DP nezobral financie na trolejbusy a tak je už dávno všetko rozdelené a DP "si vzal" približne 70 miliónov Eur na nákup 40-tich úplne nových električiek. Ja osobne som písal DP, aby sa pokúsil o rekonštrukcie a modernizácie, ale vraj im EÚ nedovoľuje modernizovať ani rekonštruovať staré vozidlá za tieto eurofondy. DP sám nevie prečo je to tak. DP teraz rokuje s bankami o možnosti zobrať si úver na nákup autobusov, ale podľa mňa úver len uškodí DP. A pre Škody 15T ForCity nemáme vhodné trate. Mohli by sa kúpiť, ale dám ruku do ohňa, že do pol roka budú rozhegané príp. až na zahodenie. Do našich podmienok sa hodí iba Vario LF, prípadne nejaké novostavby v štýle ČKD (T3R.PLF, T3R.PV...)
Reply on: PTI #67832:
ako by sa taká linka koordinovala s ostatnými linkami?
Reply on: stn35 #67851:
Ach bože, títo optimisti...
caute! viete uz nieco nove ohladom IDS-vymena kolajnic ,dobudovavanie novych tras briciek smer NMM az furca, tahanovce a pod zacalo sa uz s nejakymi pracami?resp kedy je v plane realizacia IDS z eurofondov OP Doprava? bo zatial nejak nevidno vysledky teda aspon som nepostrehol zeby sa zacalo s realizaciou vymeny kolajisk v meste a dobudovania terminalu stanicne namestie+ novej trate NMM-Tahanovce/Furca a co nakup novych vozidiel -avizovane nove busy prip trolejbusy, resp nizkopodlazne briky (v Bratislave vraj chystaju obmenu vozoveho parku briciek z fondov OP Doprava -dufam ze aj pre Kosice sa nieco zvysi) nieco taketo si predstavujem ze nahradi stare briky-dufam ked uz sme to EU mesto kultury http://www.youtube.com/watch?v=7b-gePVxBBI&feature=player_embedded
Reply on: Yogi616 #67829:
Vďaka ? Mal som v tom ich vedení chaos.
Reply on: 110mat110 #67847:
Využivane IAD v rozpore so zákonom.
Reply on: Peter55 #67846:
Možno ešte spomenúť Ulicu Boženy Němcovej v úseku pred Študentskými domovmi TUKE, tam vďaka zaparkovaným autám občas je to nutnosť...
Este by som zapocital trat popred krajsky sud smerom na NO, je to sice samostatne teleso ale velmi vyuzivane IAD
Reply on: kvorka #67845:
El. trať po ktorej chodi IAD v KE nemame, iba cca 150m usek na NMM kde sa otača linka 6 a ma spoločny pruh smerom k starej radnici pred semaforom.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.