Len taká pripomienka k rekonštrukciám tratí. V rámci rekonštrukcií i iných akcií sa zavádzajú rozne výluky , skrátenie liniek. Výhodou v ed sú kátéčka. Používajú sa Kalofornien prejazdy alebo všeliaké posuny cez triangel (N.O.) . Výluky budú vždy . Nebolo by výhodné na aktuálnych - obvyklých miestach výlukových ukončení tratí postaviť trvalé kolajové prejazdy ? Je to tak v mnohých mestách. Drahé, nevieme či nechceme ?
Viem, čital som to... preto sa aj pýtam, ak už jazdí bez záťaže, asi jeden "limit" už má teda za sebou .. Ak som samozrejme videl dobre že nevozia sa v nej už mechy ?
Chcem sa opýtať - k tej "stále aktuálnej" 801, jazdí dosť často denne stále Technologická jazda.. musi nabehať určitý počet km, je to jasné, to viem - len všimol som si dobre, jazdí už bez záťaže? (teda bez tých mechov na sedadlách a podlahe),, už má teda "pod záťažou" svoj limit nabehaný..?? či som zle videl a tu záťaž tam ešte má? ?
Ale na druhej strane to môže byť aj prospešné, pretože predpokladám, že objednávateľ nebude spokojný s tým, že jeho reklamu nie je dostatočne počuť a tým pádom vyvinie tlak na DPMK, aby sa tie repráky dali dokopy a aby hlásili s dostatočnou hlasitosťou... Alebo to dopadne tak, že hlásenia budú stále nezrozumitelné a reklamy budú až príliš hlasné...
To som nevedel, že niektorí občania sa reklamy ,,boja"?
Reklamy môžu byť z iného hľadiska aj užitočné.
Môže tu potom niekto, kto bude počuť nejakú reklamu napísať, či aj dačo rozumel?
O to že nám budu "hučať" reklamy do uší sa nebojím (hlavne v ED), v máloktorých električkách je aj hlásenie zastávok tak slabo počutelné, že ho skoro vôbec nepočuť, a to ešte pri pomalej jazde (rozbiehani, či brzdení), kedže cez repráky máloktorý voz ED hlási a ešte ktomu zretelne a hlasno... takže reklamu aj tak počuť cez tie čítačky nebude bohvie ako ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.