Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 110mat110 #87015:
Presnejšie, ide o úsek R2. R4 je tá časť od Šebastoviec na juh, ktorá je už v prevádzke. Termín otvorenia R2 sa všelijako posúval, na začiatku leta z toho dokonca bolo neurčité "do konca roka", ale nakoniec ho stanovili na 24. 9. Všetko je už takmer hotové a skoro každý, kto dostal pod stromček dron, sa teraz predbieha, aby z toho urobil videá z nadhľadu (dať hľadať "R2 obchvat" na YouTube).
Reply on: tbus #87014:
Dnes to bolo na Hlinkovej celkom v poriadku. Ale ak by bol problém, tak takáto možnosť pre obyvateľov Sídliska Ťahanovce nemusela byť zlá voľba. Ak sa však podarí BUS pruh na Prešovskej od 1.10., tak to bude o inom.
O mesiac otvoria R4. Potom bude pouzitelny aj most VSS. Som zvedavy o kolko tam klesne doprava.
Reply on: 5 #87008:
Ihnat v korzari bluznil o prestupnej linke na vlak v Tahanovciach pre 100 ludi v spicke. Akurat ze rovnaky pocet ludi za rovnaky cas a mozno aj rychlejsie pohodlne odvezu dva spoje 27cky bez nutnosti dvoch prestupov, vypravovania extra kyvadloveho autobusu, kupovania si extra listka u zssk a cakania na vlak na zastavke bez pristreska.
Reply on: BusakErik #87012:
pretože je v rekonštrukcii? 😐
Reply on: Yogi616 #87011:
toto uvahy niesu preco bol most zuzeny?
Reply on: BusakErik #87009:
to čo sú toto za úvahy? 😂
Reply on: 5 #87008:
Pri troche odvahy nič nebráni, aby celý ten úsek medzi mimoúrovňovými križovatkami pri Tescu a pri OC Pri hati bol vyhradený pre verejnú dopravu v oboch pruhoch obojsmerne...😎

Znamenalo by to síce ešte väčší tlak na Palackého a Nižné Kapustníky, ale to je daň za to, že dlhodobo nebola/nie je vôľa stavať ďalšie cestné prepojenia (hoc nie až tak kapacitné ako existujúce) naprieč Hornádom.
Reply on: 5 #87008:
keby tam bol treti pruh most by sa pravdepodobne zrutil
Rozmýšľal som nad mostom Hlinkova a dospel som k záveru, že najlepším riešením je vytvoriť 3. pruh, pričom tento pruh navyše (pravý do centra) by slúžil výlučne ako BUS pruh. V rannej špičke by bus pruh platil od Kalinovskej až po zastávku Pri hati. THC linky by sa do ňho zapájali od Magnezitárskej (teda šli by cez dedinu). Tým pádom by sa ten 3. pruh staticky "odľahčil" od kolón a zároveň by cestujúci MHD paradoxne vďaka krízovej situácii konečne trochu pocítili výhody preferencie MHD aj v KE... Nuž ale som zvedavý, s čím reálne vyrukujú naši dopravní inžinieri.
Reply on: Drew5 #86995:
Hej, vložia zachádzku na stanicu a je to.

triskaidekafobia

Reply on: Yogi616 #87005:
Nazývať hocičo s intervalom nad desať minút v špičke nosnou linkou je divné. 😃
Reply on: 5 #87000:
Samozrejme, toto riešenie má svoje muchy. Len ja by som už rád v Košiciach videl princíp nosných liniek s poriadnym intervalom a tie doplnkové osekané. 😀
Plus tá 72 mi "žere nervy". 90% trasy rovnakej ako 71.
Reply on: _Martin_ #87003:
Ok, presvedčili ste ma, ale aj tak by som ten vložený neťahal už na Heringeš. Ešte k príspevku nižšie ale musím dodať, že náhodou, zo Zelenej stráne (od bytoviek) vedie vcelku regulérny chodník k Brestovej ulici v KNV, aj keď dookola, ale je... no a tiež vyšliapaný okolo augustiniánov pokračujúc Herlianskou k Lingovu. Kdesi som ale čítal, že augustiniáni by sa radi cestne napojili na kruháč Zelená stráň, tak možno bude raz aj chodník k Lingovu, keď už majú pápeža svojho...
Reply on: 5 #87002:
Obehovo by to nevyšlo.
Pri posune o 20 minút neskôr by sa automaticky posunul odchod aj od NO, takže späť na Exnárovu by prišiel o 21:04.
Lenže ďalší odchod je o 21:01.
Tým pádom by sa musela celá L35 večer preskladať nanovo.
Reply on: Yogi616 #86999:
Bral by som to, keby ten vložený spoj 35 išiel rovno do mesta, už bez zachádzky na Heringeš. Pokiaľ má mať primárne inú, špecifickú funkciu. No keďže 20 minút pred ním ide riadny spoj, mohol sa ten posunúť o 20 minút neskôr a nebolo by treba vkladať ďalší... to by hádam nikoho nezabilo a aj obehovo by to tuším vyšlo.
Reply on: 5 #87000:
vedel by som si predstaviť okružnu 71 cez cele KVP.. kedysi v ramci vyluky ked sa robila cesta a obratisko na Klaštore tak jazdila: Poliklinika KVP, Miu KVP, Huskova, KVP Klaštor, Janigova, Klimkovičova, Moskovská, Cottbuská a dalej smer centrum.
Reply on: Yogi616 #86994:
Určite by bolo zbytočné, aby všetky spoje L36 chodili na Mašu (celodenné vozenie vzduchu klbákom).
A väčší problém by nastal po zrušení L72 stratou priameho spojenia Moskovská - NO. Je to len 1 zastávka, ale veľmi využívaná. Najmä teda obyvatelia Dénešovej, Drabovej, Wurmovej a Klimkovičovej by asi boli právom rozčarovaní...
Reply on: 5 #86996:
Večerný vložený spoj na linke 35 od Zelenej stráne má zmysel.
Po skončení pracovnej doby v obchodnom centre chýbalo spojenie pre zamestnancov dole do mesta (a vzhľadom na absentujúci chodník a akékoľvek spojenie pešo aspoň na Furču), tak autobus, ktorý by šiel inak z KNV do garáže prázdny, vykoná tento skrátený spoj.
Ak by to tu fungovalo ako v iných mestách, že autobusy smerujúce do garáže automaticky berú cestujúcich, tak by to možno ešte menej bilo do očí.
Reply on: Yogi616 #86994:
No toto čo pišeš nie je zle to by som si vedel predstaviť.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.