Mám zdigitalizovanú verziu "Universal grotesk tučný", takže ak by bol záujem pre potreby nákresov, môžem poskytnúť.
Font má aj "light" verziu - použitá je napr. na schéme siete MHD čo je vycapená v #5505. Tú ale nemám, neviem sa dopátrať kompletného vzorníka toho fontu ? Ak by niekto čosi také mal, bol by som mu veľmi povďačný za zapožičanie/oskenovanie ? Vyzerá to takto: http://www.artbook.cz/detail.asp?ID=101517&OB=4#.UCP8BaN29As
Už je to lepšejšejšie.
Ešte odčierniť aj rohové stĺpiky na všetkom...Na M2 KVKV ti chýba jeden schodík na pravej stúpačke do kabíny vodiča ?
A "zelená" nemá vľavo pod rámom vzduchojem.
Inak kvitujem zmenu náteru na vagóne.Šedá je podľa mňa pravdepodobnejšia.
Dnes som sa k nákresom opäť dostal. Do popisov som hodil aktualizované nákresy. (V náhľadoch typov budú potom, keď už nebudú nejaké výhrady voči nim...)
MWG #M2 - kostra prefarbená, zväčšené dvere do kabín
MWG #80 - 82 - kostra prefarbená, zmena náteru (červená > šedá po vzore MWG #M2)
Ganz #85 - 86 - kostra prefarbená
Ak náhodou ešte niečo na nákresoch nesedí, prosím, spíšte pripomienky tu do fóra alebo na dispecer@imhd.sk, vopred ďakujem. ?
Inak, pred časom (neviem, či ešte stále) mali v stánku na Sofijskej zavedený systém predaja "maximálne dva lístky na osobu" ? Budeme stáť na lístky fronty jak na banány za socializmu, alebo rovno zavedú prídelový systém?
ja len ze niekede davno bol na jazere na kazdej zastavke aspon jeden automat a dnes ? komu treba tie automaty? napr. Dneperska obydva stanky zatvorene jeden trvalo jeden iba cez peazdniny a auomat tam neni a ked chcem listok tak musim ist bud na ladozsku (tam listky skoro nikdy nemaju) alebo na levocsku kde ten stanok maju kratko otvoreny
brzdna draha lokomotivy ma velmi nizku vypovednu a hlavne naucnu hodnotu. Vela priecesti ma siroko daleko volny priestor a toto video budi dojem, ze vlak to ubrzdi. Skoda ze to nedali s nalozenym nakladakom, alebo este lepsie rychlikom pri 120-160kmh to by boli hned inaksie cisla
110mat110