budúci tok si môžeme dovoliť skončiť aj na zostupovej priečke, keďže v roku 2011 by sa malo hrať u nás, čo znamená, že nevypadneme. Takže aj preto nás čakám niekde v bojoch v skupine o záchranu.
Zaslúžene by oslavovala aj Kanada. Tieto dve mužstvá sú jednoducho najlepšie na svete a repríza minuloročného finále sa dala čakať. Trocha som dúfal, že by sa tam mohli dostať aj Česi, no švédsky betón urobil svoje. Uvidíme ako to bude vyzerať o dva roky, keď budú (snáď) MS u nás.
Bolo by zaujímavé porovnať, koľko km "cyklotrás" sa v KE otvorilo a koľko km nového asfaltu sa na tieto účely použilo.
Re #1347 jt: Prvé 2 obrázky sú mi dôverne známe, pieskovo-štrkovo-kamenistá cesta s občasným výskytom archeologických nálezísk asfaltu (moja bilancia zatiaľ 1 defekt). Akurát na konci (3. foto) už namiesto rotvajlerov stojí nová cesta.
Od odkaliska pokračuje asfaltová cesta, ale asi tak, ako ju kedysi naši dedovia robili, tak aj ostala bez väčších zásahov. Najprv je to dosť rozbitá cesta plná výmoľov, potom ako-tak dobrá cesta zjazdná aj vyššou rýchlosťou a pri novom sídlisku už položili úplne novú vozovku, určite ale nie finálnu vrstvu.
Veď keď cyklisti žiadali projektanta a zástupcu ÚHA, aby sa do pripravovaného cyklochodníka na Komenského zakomponovať požiadavku skosenia obrubníkov v celej šírke priechodov. Odpoved znela: „Nie, tak je to krajšie“
Bezpečnosť nadovšetko! ?
Takže Ti odpovedám, ako by odpovedali, prečo by ten "cyklochodník" nešiel urobiť lepšie: „Nie, tak je to krajšie“ a hlavne na to treba iba krabicu farby a jedného natierača.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peter55