Cyklotrasa Hornád do Skároša je ďaleko lepšia ako táto z Krásnej do Ťahanoviec. Táto nová je miestami zarastená tak, že na bicykli je to umenie prejsť, alebo na jednom úseku je prudké klesanie hneď za zákrutou, dosť nebezpečné. Či zničená lesná cesta od nákladných áut, alebo chodník pomedzi záhradky. Jednoducho len na stromy namaľovali značky a už je z toho cyklochodník.
Do Skároša som už dlho nešiel, tak neviem ako to tam vyzerá teraz, či to už zarástlo úplne, alebo sa tade ešte dá prejsť.
Nič nové v prístupe mesta k cyklistom, do zabudnutia upadla podobne riešená nízkonákladová cyklotrasa Krásna-Skároš, zvlnený cyklochodník zo zámkovej dlažby v Čermeli. Jedine čo môžem pochváliť je sieť lesných ciest z Alpinky, o ktoré sa však starajú Mestské lesy, je tam dobré značenie a postupne obnovovaný asfaltový povrch.
Si to odrátaj takto:
VSS X - VSS = 2' len cez PD medzi 6.45 a 19.00, v ostatnom čase 1'
VSS - SJP2 = 1' počas celého dňa
Cestovné poriadky si má robiť DPMK sám, on je dopravca, je to jeho povinnosť. IMHD nieje dopravca a preto nemá čo suplovať DPMK, majú tam na to ľudí, ale si sa im nechce.
Presne tak. Akurat sa trosku priklanam k tomu, ze "nie kazdy" vie, co sa deje v trolejbuske. Pokecame, ked sa zastavim. Ale.. prosim ta, nerozpisuj to tu. Nema to zmysel, da sa to urobit aj inac. Zatial nie cez imhd, vsetko je v stadiu riesenia a mozno pride tvrdy clanok na trolejbus.sk .. Ty vies, ja viem, pracovnici TD vedia.. Prozatim to postaci. Moze byt ?
Ahojte všetci musím sa pridať do tejto diskusie lebo sa to už nedá čítať. Každý vie aká je situácia na trolejbusovej doprave a nadávky tu nie sú na mieste. Každý má nárok na svoj vlastný názor ale toto je aj pre mňa ako zamestnanca silná káva. S rozumom a pravdivými argumentmi si myslím ide všetko lepšie a nie tu osočovať len jednu skupinu ľudí. Všetci sme zodpovedný a tak by sme sa mali k tomu aj postaviť.
tbus