Reply on: mi.v #11798:
Áno, nemal si radšej napísať nič.
Ale tak jasné, upresnite, kto je ten pán Bednárik a potom sa môžeme dohodnúť, či ma s ním zoznámite. Flek však určite nikomu neponúkne, pretože ŽSR viacmenej neprijíma žiadnych ľudí z vonku okrem robotníckych a nízkych administratívnych profesií a povinných politických kádrov po výmene vlád, keďže u nich vo vnútri platí heslo "nie sme korporát". Ale aj na toto napíšete, že to nie je pravda, ale už nenapíšete nič viac, lebo vy s ostatnými nízkymi ľuďmi nestrácate čas. Je tak?
Keďže to posledné bolo 27.1.2025 o 20:48. (Ja chápem, že ste tým cheli povedať niečo iné, ale podľa všetkého je tam bug (ikony nemiznú) a robím si z neho srandu.)
mi.v
Drahé a dnes už zbytočné riešenie je asi pridať tú odvratnú koľaj, vyhýbňu posunúť ďalej (aby odvratná koľaj mohla byť dlhšia) atď. Alebo aspoň vloženie opakovacej predzvesti, ktorá pripomenie návesť. No rozumné riešenie je asi vyhýbňu celú zatvoriť/zrušiť, vlaky križovať v blízkej stanici (dve minúty jazdy odtiaľ, je tam aj potrebná viditeľnosť, aj odvratná koľaj by sa našla – z pôvodnej dopravnej, tej k vyhýbni), lebo pri poklese dopravy na tej trati už dávno tú vyhýbňu netreba. Žiadny perspektívny nárast dopravy sa tam neočakáva, takže zrušená dvojkoľajka zo stanice Jablonov nad Turňou k vyhýbni Tunel by potrebnú priepustnosť trate pri súčasných dopravných nárokoch neznížila.