Fleet number:ZV-967CI
Type: Irisbus Citelis 12M CNG
Builder: Iveco Czech Republic, Vysoké Mýto
Serial number: 122
VIN: VNEPS09D50M000122
Plate: ZV-967CI
Manufactured: 2011
In service: 13.2.2025
Additional information: low-floor vehicle, air-conditioned vehicle
Other data: Vozidlo pôvodne jazdilo v prímestskej doprave v okolí Zvolena, v 2020 - 2022 aj v MHD Zvolen.
Last records of service:
21 Aug 2025 5/1
18 Aug 2025 5/1
8 Aug 2025 NZV/2
5 Aug 2025 5/1
4 Aug 2025 5/1
3 Aug 2025 2/2
29 Jul 2025 5/1
28 Jul 2025 NZV/2
1/2
25 Jul 2025 5/1
All records of service

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Načo je ten autobus dobrý keď išiel dva krát a aj to nie celý deň. Teraz len stojí, pravdepodobne pokazený.
Reply on: Tobias_BB #1:
Dnes bol nasadený popoludní na linky 2 a 4

Tiež by ma zaujímalo prečo dlhšiu dobu stál
Reply on: madarjarko #2:
Porucha. Stál 2 roky, to sa bude sypať.
Reply on: slovak2018 #3:
Aha. Nevedel som.
Neviem na čo nám to je. Namiesto tohto by sa mohli viac vypravovať napríklad 666CM alebo 032CN.
Reply on: MP19 #5:
Pravdepodobne to nestačí. ZV-032CN aj ZV-666CM chodia každý deň, taktiež aj ZV-615CM a kĺbové Citelisy. Jednoducho nemáme kapacity a naše trolejbusy majú priveľa rokov a furt sa kazia. Tých 8 či 9 nových trolejbusov sem veľmi treba. A ešte ktomu nechodí ani BB-191HO, lebo je pravdepodobne pokazený, takže je potrebná náhrada. Jednoducho celý vozový park DPMBB je aký taký pozliepaný a väčšina vozidiel je nad 10 rokov, takže je vždy čo opravovať alebo nahrádzať.
Reply on: MP19 #5:
Ani ja, a keďže kvôli rôznym poruchám toto vozidlo dlhodobo stálo a čo sa týka dvojdverákov tak tie by na MHD a už vôbec nie nosných linkách jazdiť nemali. Ale keď iné nie sú tak aspoň že aj tie dvojdveráky sú.
Reply on: Tobias_BB #6:
Aspoň že sa plánuje nákup 7 nových trolejbusov ale aj tak ich bude potreba neskôr nahradiť viacej tých starších 30Tr.
Reply on: Tobias_BB #6:
Najväčší problém je , že nie sú vodiči s oprávnením na trolejbus, resp. nie je ich dosť. Veľa vodičov je vo výcviku, no nie každému sa podarí na prvý krát a dlho sa čaká aj na vystavenie preukazu (ak sa to už nezmenilo, no keď som sa o tom informoval, tak sa to vystavovalo len raz za pol roka).
Výhoda trolejbusu je vyššia životnosť, no to je pri riadnej údržbe. Tie 30Tr by si zaslúžili nejakú väčšiu opravu. Ono to už nemusí byť GO na úrovni 14Tr. Minimálne vyvariť hrdzu, zastriekať gumoasfaltom nech to nezhnije, vymeniť podvozkové diely, nové sedáky, opraviť podlahu a dosadiť klímu. Ja úplne nevidím cestu v kupovaní nového, ak starý trolejbus nie je morálne, technicky a prevádzkovo zastaraný. Samozrejme, že je potrebná obnova vozoparku, no za mňa by to malo byť skôr na prospech pre zvýšenie objemu dopravy.
Reply on: slovak2018 #9:
Určite súhlasím. Niektoré tie 30tr sú v stave, keď sa dajú dostriekať, dozvárať a môžu premávať. Taktiež napríklad 3018, ktorá má novú celú prednú masku. Lenže ďalej sú tu trolejbusy ako 3001 alebo 3002, ktorým už niet pomoci, lebo sú v hroznom stave aj z vonku aj z vnútra, a to nehovorím o ostatných dieloch. Myslím si, že tých 7 nových je naozaj treba, nielen na doplnenie vozvého parku, ale aj na náhradu niektorých 30tr. Na druhej strane nevidím žiadny dôvod meniť 31tr alebo TNS, takže trolejbusov budeme mať dosť.
Reply on: madarjarko #7:
Ohladom tých 2-dverových Citelisov, je pravda, že tieto autobusy by asi nemali jazdiť na trolejbusových linkách, lenže v bb je naozaj veľa vodičov, ktorý nemajú preukaz. Z toho dôvodu musia byť na linky dosádzané autobusy a iné ako tieto nemajú. Myslím si, že teraz keď SAD Zvolen kúpi 36 nových autobusov, tak určite vyradia veľa Citelisov. Tie by si potom mohol DPMBB prenajať.
Reply on: Tobias_BB #11:
Súhlasím, ja som potom na koniec svojho príspevku napísal že: "hlavne že nejaké máme" to som myslel že si vážim aj tieto autobusy ale na druhej strane si myslím že takéto vozidlá by nemali jazdiť na žiadnych linkách MHD v takom veľkom meste ako je BB lebo aj na trolejových mi to vadí ale aj na autobusových (stretol som už aj na 21-22,23,24).

Len škoda že na Slovensku tá certifikácia na vodičov trolejbusov prebiehal len 2 krát do roka a keďže DPMBB nemá iné linky tak namiesto trolejbusov musia dlhodobo jazdiť aj autobusy. Ale snáď budú po nákupe nových autobusov na DPMBB aj vo väčšom množstve trojdverové autobusy ako záloha.
Ja tomuto naozaj nerozumiem. Už zase išiel na dva dni znovu stojí.😭
Reply on: Tobias_BB #13:
Čo je nezrozumiteľné na tom, že
1) Záložné vozidlo nejazdí každý deň;
2) Vozidlo, ktoré nejazdilo cca od leta 23, bude mať po tak dlhom státí viac porúch?