to ma samozrejme napadlo ako prvé, ale DPM je väčšinou veľmi user-friendly, tak si myslím, že riešenie existuje. Najmä keď po novom má miest 29 kĺbových trolejbusov už len 6 prevádzkychopných, z toho sú len 3 NP kĺby pravidelne nasadzované.
Asi sú to turnusy pre jedného vodiča od pondelka do piatka. Keby jazdia do 18-tej pre jedného by to bolo moc a pre dvoch málo...Inak vie niekto ako presne vypadajú banskobystrické trolejbusové obehy vozidiel? Ak áno ozvite sa mi na mail, zaujímalo by to!
fúúha, to v BB končí špička o 16:00? Vždy vidím medzi 16:30 - 17:15 na nábreží plnku, myslel som si že aj MHD sa prispôsobuje tomu. Nechcem mudrovať, ale na linke 6 (7,8?) by sa hodili snáď aj do 18:00 podľa toho čo sa tu píše.
Ja konštatujem všeobecne, to teraz nebolo na danú konkrétnu situáciu. Na druhú stranu ako píše pumaa1 linky 1 a 6 spoločnú konečnú majú, o koľkej vlastne "končnia" v BB trolejové kĺbaky?
spomenieš linky 1 a 3 kde jazdia kĺby, ale keď sa jedná o spoločnú konečnú, spomenieš už len linku 3 , pretože vieš, že linka 1 a 6 už spoločnú konečnú majú
Nikto neziada, aby spoje jazdili obsadene na 90 osob, ale ja tam vidim nejakych 50 ludi (ak boli vsetky sedadla obsadene). Klby jazdia na spojoch liniek 1 a 3, kde byva aj 140 osob na spoj... Linky 3 a 6 akosi nemaju spolocnu konecnu, takze aj keby bol este priestor na ich presunutie na inu linku, tak to akosi nevychadza.
Súhlasím,ale ak v danom čase je k dispozícii kĺb, tak by tam mal byť nasadený. Kultúra cestovania sa nedosiahne, ak sa bude trvať na tom že 90 ľudí v sole je ok. Najmä keď tie bystrické trolejbusy sú vnútri "dement friendly" čiže absolútne nevhodné, ani čo by mali na prímestskú trať do Simferopolu jazdiť. Ledva sa dá stáť v jednom rade, nieto v dvoch.
To je najlepšie riešenie problému, je málo kĺbových trolejbusov, tak popoludní a podvečer nebude jazdiť ani jeden ideálne riešenie.
Nedeľa to isté, študenti prichádzajúci na internát, kopec batožiny, preplnené spoje, ale samozrejme vypravené sú samé sólo trolejbusy. Hovorí sa tu o nejakom zatraktívnení MHD a presunutím ľudí z aut do verejnej dopravy, na zamyslenie.
Ale nie, nie su... Boli by, keby sa drzali piktogramu a dodrziavali ho. Ale tou citovanou vetou garanciu vylucili uz v zarodku. Takze opat riesenie po zvolensky, to je ako s tym nastupom vsetkymi dverami, ktory slubili v roku 2005. Splnili ho az v roku 2019 aj to v pocte dvoch kusov vozidiel. Aj NP garanciu dodrzia iba vtedy, ked sa zide konstelacia dobre vyspateho dispecera a oddychnuteho vodica.
Ide o to že dané spoje nie sú ani neboli TRVALO preplnené, sú dni kedy ide spojom 20 ľudí a dni kedy ide spojom aj 40 ľudí, čiže linka/spoj je vhodná pre sólo vozidlo, keď už sme pritom "ekonomickom" hľadisku.
A ďalšia otázka, konkrétne na ktorý spoj vypraviť kĺb? Je ich tam veľa a dovolím si tvrdiť že po 16tej sú všetky spoje na L6/8 nárazové...
balu.present007