ZV-390CH dnes na L26. Ráno odchádzal zo zastávky Tulská I o 7:51. Pre zaujímavosť odchody spojov č. 35 a 37 L26 z tejto zastávky podľa CP: 7:42, 8:02. Takže opäť meškanie až 9 min...
problém s nepripravením si peňazí pred nástupom do vozidla - to je objektívne problém cestujúceho - to mi vadí aj v obchode, kěď ľudia stoja 5 min v rade pri pokladni a keď im pokladníčka zahlási výslednú sumu, tak sa začnú hrabať, kde vôbec tú peňaženku majú...
Zvyšné dva dôvody, ktoré si uviedol, sú absolútne neakceptovateľné.
- "nabijanie čk 3x do tyzdna po 100Sk" - je to zásadná chyba neschopného amatérskeho dopravcu, ktorú sme kritizovali úplne od začiatku a keby ľudia z SAD ZV mali aspoň trocha odborného citu na to, čo robia, tak by takú sprostosť (i keď pre lenivý substrát z jedného pohľadu prospešnú, ale v globále si neuvedomuje konečné nevýhody z toho vyplývajúce z enormného zaťaženia vodiča a časových strát pri jazde na spoji) minimálne v podmienkach BB neurobili, ale o takom dopravcovi tu môžeme len snívať;
- "vstavanie zo sedadiel az po zastaveni voza a otvoreni dveri a tak podobne" - cestujúci sa má i podľa pokynov dopravcu počas jazdy držať a je úplne normálne, že cestujúci počas jazdy nemá ani pochodovať po vozidle (čo ale nevylučuje, aby sa na vystupovanie vopred pripravil aspoň postavením sa alebo zbalením prepravovaných vecí a pod.). Súčasne sa však ani trochu nemožno čudovať ľuďom, že radšej počkajú, kým vozidlo nezastaví, pretože pri technike jazdy množstva vodičov, kedy si stále neuvedomili, že nejazdia na prímestských linkách, kedy medzi obcami jazdia 90 km/h, ale sú v hustej mestskej premávke s množstvom ťažkých dopravných situácií plynúcich nielen v dôsledku kolízií v dopravnom prúde (aj s výrazne pravdepodobnejšími kolíziami s množstvom chodcov), ale aj z náročnejších stavebno-technických prvkov cestnej siete.
Flying, dobre vies, ze nabijanie kariet u vodica je zvolensky vymysel - kazdy tu hovoril, ze to bude strasne zdrzovat. Tiez znizenie motivacnej zlavy (z 15,- SKK na 14 SKK) na kupu JCL bezhotovostnym sposobom vo vozidle bol zvolensky vymysel - teda sa dopravca nemoze cudovat, ze ludia nie su motivovani nabijat si karty - kupuju v hotovosti. A co sa tyka vystupovania z vozidla, myslim, ze daleko vacsi problem je nastupovanie. 13.12.2005 sa dopravca zaviazal a slubil poslancom a teda aj obcanom tohto mesta nastup vsetkymi dverami - to by si videl ten frmol na kazdej zastavke, keby to tak v skutocnosti aj fungovalo.
Myslim tym hrabanie sa v pudilari az pred kabinkou vodica, nabijanie čk 3x do tyzdna po 100Sk, vstavanie zo sedadiel az po zastaveni voza a otvoreni dveri a tak podobne... To vies, 5s a 5s a 5s a 30s a vynasob poctom zastávok
Toto má byť MHD??!!!
Na spoji L26/106 stále prímestská Vrakosa ZV-902AY. Vozidlo je označené výhradne len vpredu a raz naboku pri prvých dverách číslom linky. Označenie smeru vôbec žiadne, vzadu bez čísla. Zo zastávky Wolkerova odchod podľa Cp o 16:48, lenže skutočnosť bola 17:00:12, teda s meškaním +12:12 min!!!
Pán Polóny by sa mal hanbiť kadidovať kamkoľvek a nie ešte neustále všade rozkrikovať o nejakej fiktívnej kvalite v ich práci.
Neviem, komu sú určené citybusy, ale 105 ráno prichádza na Graniar 7,25 čaká do 8,00 a ide na trasu, po ktorej sú školy detí, ktoré idú 7,25 buď pešo do mesta a na Fončordu, alebo ich zvezú rodičia autom a upchávajú kruhový objazd pri LIDL a tiež Spojovú ulicu. A kam pôjdu o 8,00 starší občania do mesta? Načo je ten spoj?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.