Hnusná služba! Sprostý dopravca! Drbnuté cestovné poriadky! Zbytočné meškania! Málo liniek! Málo vozidiel! Vodiči spravajúci sa ako psychopati! Málo akcií! TO JE TAKÁ MHD IBA LEN PRE DEMENTOV!!!
No v rannej špičke by to pomohlo. Riešenie to ale nie je, potrebné sú nové NP kĺbové TB, nie 30 ročné vraždy. 1528 som spomenul kvôli tej nezmyselnej GO....Dnes je problém odjazdiť aj víkendovú výpravu TB bez Citelisov. Jednak vodiči nemajú oprávnenie na vedenie, podráža im nohy aj vozový park. Pri absencii vlastných záloh sa obávam o 100% výpravu. Hlavne keď sa SADke vysype zopár ex Zvolenskych carachov, alebo v tomto kopcovitom terene v lete dáky zahori....
PS: Ako je na tom oprava 3018? Už je to takmer 5 mesiacov, a snáď okrem predku sa neponičilo nič zásadné nie ?
Súhlasím s komentárom nižšie. Ja by som doplnil, že súčasný stav je tu vďaka tomuto vedeniu mesta. Pre nich ja asi autobus ako autobus. Príde mi, že trolejbusová doprava je pre nich viac na príťaž, a taký je k tomu aj prístup. Radenie kĺbových vozidiel mi príde ako náhodné. Vyskytujú sa najmä na linkách 1 a 3. Typický príklad nedostatku kĺbových vozidiel sú snáď všetky spoje linky 1 okolo 7 hodiny ráno, kedy sa presúvajú študenti, ľudia do práce, do nemocnice, obchodu...Na jednom spoji síce ide kĺb, no na ďalšom už je klasika 12m, ideálne dvojdverová. Reálna potreba kĺbových vozidiel je ďaleko vyššia ako ich počet. Ísť z 21 vozidiel na 3 a čakať, že to bude stačiť je riešenie na úrovni mesta BB. Minimálne na ranných spojoch linky 1 by pomohlo nasadenie 15Tr. 1528 by aspoň raz našla využitie. Tu je však potrebný nákup nových minimálne 8 kĺbov. S momentálnym projektom z plánu obnovy by sa nejaké nakúpiť dali, no to by musel mať niekto o rozvoj TB záujem.
Dobrá otázka. Odpoveď za mňa je že chceli ľudí zaslepit stvormi dverami, čiže 30Tr za 15Tr. Potom však zistili, že predsa klbaky treba, ale fondy umožnili len 3+1 sólo. A preto ich nie je viac. Nasadzovanie je vraj na najvyťaženejšie spoje, čo možno ráno sedí, ale ty ako cestujúci len kukáš ako puk, že rovnako ako kĺb príde sólo na ďalšom spojí linky 1, čiže nechápeš. A ani ja.
Pozdravujem, nájde sa niekto ochotný vysvetliť mne, miestne neznalému spôsob akým sa dopracovalo pri obnove tbusov k tak nízkemu počtu kĺbakov? Je súčasné nasadzovanie systémové alebo skôr náhodné a aká je reálna potreba kĺbakov, skrátka čo najviac zaujímavosti o kĺbových tbusoch v BB. Kľudne aj súkromne, mimo vlákno. Ďakujem
Tuším, že Transdata. Ono sa v podstate nič nemení, len pribúda možnosť platiť kartou a virtuálny doklad. A bez toho aby sa to aktualizovalo fyzicky to nešlo. Sú to len zlepšenia pre užívateľa, dokým sa neprejde na IDS. A prechod na IDS by mal byť v prvom rade v záujme mesta dopravca to len tak neurobí. Pri súčasných problémoch v IDS sa tej nevôli ale ani nečudujem. Pri správnom naladení SW by nemal byť žiadny problém s kompatibilitou.
Akože zároveň meniť systém a zároveň ho robiť nekompatibilný s regionálnou dopravou, to je Bystrica ako z učebnice. Som zvedavý či dopadnú lepšie ako IDSko. Vieme kto im to dodáva?
Žilinský Karosák