Reply on: Daak #55868:
Súhlasím s komentárom nižšie. Ja by som doplnil, že súčasný stav je tu vďaka tomuto vedeniu mesta. Pre nich ja asi autobus ako autobus. Príde mi, že trolejbusová doprava je pre nich viac na príťaž, a taký je k tomu aj prístup. Radenie kĺbových vozidiel mi príde ako náhodné. Vyskytujú sa najmä na linkách 1 a 3. Typický príklad nedostatku kĺbových vozidiel sú snáď všetky spoje linky 1 okolo 7 hodiny ráno, kedy sa presúvajú študenti, ľudia do práce, do nemocnice, obchodu...Na jednom spoji síce ide kĺb, no na ďalšom už je klasika 12m, ideálne dvojdverová. Reálna potreba kĺbových vozidiel je ďaleko vyššia ako ich počet. Ísť z 21 vozidiel na 3 a čakať, že to bude stačiť je riešenie na úrovni mesta BB. Minimálne na ranných spojoch linky 1 by pomohlo nasadenie 15Tr. 1528 by aspoň raz našla využitie. Tu je však potrebný nákup nových minimálne 8 kĺbov. S momentálnym projektom z plánu obnovy by sa nejaké nakúpiť dali, no to by musel mať niekto o rozvoj TB záujem.
petik