Tym, ktori STOPNI SI MA! nepoznaju, posuvam tieto 2 linky na STOPNI SI MA! z Banskej Stiavnice (kde tento napad ma premieru):
http://www.bleskovky.sk/index?cid=55841&sid=13
http://www.bleskovky.sk/cl/10/57230/Banska_Stiavnica_Majitel_minibusu_zacina_mat_problemy
http://www.bleskovky.sk/index?cid=55841&sid=13
http://www.bleskovky.sk/cl/10/57230/Banska_Stiavnica_Majitel_minibusu_zacina_mat_problemy
mirkobb
http://www.vlaky.net/online/diskusia/tema.asp?lang=1&id=13144
tak je to v ...!! Totiz,da sa to urobit aj tak,ze stoziar trakcneho vedenia je v strede medzi kolajami a vylozne ramena su potom na obidve strany,ale to by museli byt tie pätky umiestnene blizsie k k existujucej kolaji. V useku medzi BB velka stanica a BB mesto bol uz nasypany spodok pre druhu kolaj,ale smerove vedenie existujucej kolaje moc nezohladnovalo pridanie druhej kolaje! Ale vsetko sa da urobit,ked sa chce,ale na Slovensku zjavne absentuje koordinacia v tomto ohlade!! Hlavne,ze bystricki radni maju zdvojkolajnenie uvedenej trate v programe rozvoja na dalsie roky!!
Videl som linku Pha-BB Turancaru,ale s nitrianskou SPZ..!?