Aky to ma suvis s MHD?! Sa pozri ako hystericky vrieskala SADka a taxikari v Banskej Stiavnici! Ja viem, porovnavat to s BB nie je uplne vhodne. No kazda konkurencia pre ´NASU´ MHD je fajn.
A kedze je cestovne v STOPNI SI MA! 12 Sk (v BS je 10 Sk), je to site na BB.
Aspon raz by si sa z niecoho mohol potesit!
Mozno ich to donuti sa aspon trochu nad sebou zamysliet. Aj ked su pre nich len omrvinkami.
Kludne sa moze stat, ze mesto nebude poskytovat urcite dotacie MHD ale radsej si objedna tuto sluzbu, STOPNI SI MA! Myslim VYLUCNE okrajove stvrte-obce, kde ani minibus nebol vzdy uplne vytazeny. A samozrejme ze nebude chodit po BB s 1 microbusom. Som si isty, ze sa to ujme a bude STOPNI SI MA! pribudat. Tak ako v Stiavnici.
P.S.: Mozno ho napadne, ze bude STOPNI SI MA! chodit aj v noci a budu aj nocne ´spoje´ ?
Danny: to, že si ich videl ešte veľa neznamená, ja som ich už tiež videl kade-tade... Máš v ruke nejaké oficiálne oznámenie? A okrem toho, aký to má súvis s MHD, keďže de facto ide o taxislužbu?
B.BYSTRICA: Mesto chce vybudovať na Rudlovskej ceste tunel pre chodcov
Chodci v Banskej Bystrici po mnohých rokoch nebudú musieť riskovať a prechádzať úzkym tunelom na Rudlovskej ceste, ktorá spája najväčšie sídlisko Sásová s centrom mesta. Mestské zastupiteľstvo dnes na návrh poslanca Tomáša Novanského uložilo magistrátu pripraviť do septembrového zasadnutia projekt prepojovacej komunikácie pre peších, ktorým by sa tento dlhodobý problém vyriešil. Predpokladám, že tento návrh mesto dokáže zrealizovať ešte v tomto roku.
Osobne by som si predstavoval tunel pre chodcov výšky dva a pol metra so zábranami vstupu na cestu, uviedol Novanský s tým, že očakáva viacero návrhov.
Tunelom na Rudlovskej ceste pod železničnou traťou vedie len úzka dvojprúdová cesta bez chodníkov, chodci a cyklisti však dosiaľ nemajú žiadnu inú možnosť prejsť na druhú stranu. Najmä v zime a cez dopravnú špičku je prechod cez tunel riskantný. Na sídlisku Sásová pritom žije takmer tretina obyvateľov Banskej Bystrice. Myslím, že čakať, kým sa tam stane vážnejšia dopravná nehoda, nie je správne, dodal Novanský.
To su kreteni!! Nevidel som to este,ale ak to urobili ako na fotografiach v prispevku misho81 v strede: http://www.vlaky.net/online/diskusia/tema.asp?lang=1&id=13144
tak je to v ...!! Totiz,da sa to urobit aj tak,ze stoziar trakcneho vedenia je v strede medzi kolajami a vylozne ramena su potom na obidve strany,ale to by museli byt tie pätky umiestnene blizsie k k existujucej kolaji. V useku medzi BB velka stanica a BB mesto bol uz nasypany spodok pre druhu kolaj,ale smerove vedenie existujucej kolaje moc nezohladnovalo pridanie druhej kolaje! Ale vsetko sa da urobit,ked sa chce,ale na Slovensku zjavne absentuje koordinacia v tomto ohlade!! Hlavne,ze bystricki radni maju zdvojkolajnenie uvedenej trate v programe rozvoja na dalsie roky!!
Videl som linku Pha-BB Turancaru,ale s nitrianskou SPZ..!?
Stále zabúdam napísať - z mikrovlnky 503AT boli ešte minulý týždeň odstránené zvyšky všetkých reklám, ktoré na voze boli. Voz teraz premáva v bielo-modro-zelenej kombinácii, ktorá ostala po reklame OMV.
Dnes som si vyskúšal jazdu po Severnej - paráda!
Videl som aj miesto nehody 612ky - mohlo to skončiť aj horšie...
LUK daj si na svoju stranku informaciu o kodovani, firefox mi bez toho przni diakritiku.
Do casti HEAD pridaj tento riadok:
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1250">
Petik #9593: zalezi kadial si siel. Trat by mala viest okolo Burgaskeho jazera. Funkcna trat bola z centra (zel. a aut. stanica) smerom na juh po hlavnej ceste, cesta na Meden Rudnik potom odbocuje vpravo okolo jazera a hlavna by mala ist dolava popri moru. Pokial si centrum obchadzal, mohol si vidiet aj nevyuzivanu trat. V smere na sever (letisko, Varna) nic nie je.
s tým by som si ešte nebol celkom istý, lebo CP celej linky platí do 30.06. a môže sa stať, že jeho platnosť potom predĺžia. Inak by tá linka zanikla úplne...
LUK
http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=732