Vrchol cynizmu:
24-ky chodia len 2 za hodinu v spicke.
Ta co prichadzala do Sasovej 16:40 (Karpatska) bola MALA!!! Byvaly "jogurtovy" autobus (zlty)
Myslim, ze ma zrak neklamal.
Luk stve ma aj to, ze uz sme skoro rok v EU, ale veci nejdu k lepsiemu,ale naopak. Prikladom toho je aj mhd, nie ze by zistovali ako sa daju pouzit peniaze z fondov, na co i len na male zlepsenia. Oni vsak budu plakat v kute, uchyluju sa k ruseniam lukrativnych spojov a navyse, nedodrzuju ani zakladne povinnosti.
mimi: čo sa toľko rozčuľuješ? To je 'len' ďalší príklad chýbajúcej (alebo len v praxi neuplatňovanej) vnútornej smernice dopravcu. Ale je možné, že je to priamo v zákone, teraz si nie som narýchlo istý, ale nikde inde som sa s takým problémom nestretol, len v BB... ? Tu človek skutočne netuší, kde mu vodič otvorí...
Kami na Namesti Slobody je v spicke aj 5 vozov za sebov. Necudujem sa ludom, ze zmatkuju a snazia sa dostat dnu, aj ked vozidlo realne neni este na zastavke preto, lebo nevedia co mozu od spravania sa vodica ocakavat.
mimi: to co opisala Gabik bol pripad zmatku zo strany vodica. Ked uz otvoril pred zastavkou (co niektore DP zakazuju), mal pockat kym vsetci nastupia a az potom potiahnut na zastavku.
V tomto pripade nastupili vsetci, len sa zbytocne prebehli.
maciatko: priebeh sutaze a pravny ramec mozes najst na nete.
tak toto je vážne zaujímavé, pretože zákon uvádza, že zmluva musí byť uzavretá v lehote viazanosti ponúk , ktoré sú vždy vyhlasované vo vestníku verejného obstarávania a tri mesiace sú skutočne dosť. No, a aby úrad zrušil súťaž, na to by sa asi musel ozvať niekto z tých, čo súťaž nevyhrali. A celkovo je to zaujímavé, že niekto taký vyhral, pretože tie podmienky na splnenie účasti v súťaži sú dosť ostré. (Napríklad sa väčšinou vyžaduje potvrdenie od banky, že uchádzač nemal v posledných dvoch až troch rokoch žiadne pohľadávky a banka sa zaručuje, že je solventný a kopec iných potvrdení a firma, ktorá má problémy s financiami ich ťažko dokáže splniť).
tretí voz by vôbec nemal otvárať dvere (takto to funguje v msetách, kde sa nastupuje všetkými dverami). Takže to je v prípade BB diskutabilné...
Každopádne, keby zastal vpredu, zrejme by znemožnil odjazd tomu krátkemu autobusu.
mimi: ale veď sa zas nič také nestalo, nie?
normalne to rozhodne neni. Ak si si uchoval listok, tak nanom je cislo linky aj vodica. Rozhodne sa treba stazovat pisomnou cestou. Niektori vodici vazne nevedia co od roztopase a preto treba zjednat poriadok.
Neviem, či je to normálne, ja nie som až taký znalec MHD, ale stalo sa mi toto:1.marca som nastupovala na autbus č.25 pri SOUS okolo 14:30. Na zastavke stali v tomto poradi:trolejbus a za nim kratky autobus. Trolejbus odisiel, takze cestujuci predpokladali, že prichadzajuca 25 zastane vpredu. Omyl. Zastala za autobusom, čo bolo asi 20 metrov za zastávkou. A tak, milí cestujúci sa rozbehli aby im autobus neušiel a začali sa brodiť cez sneh nahrnutý na okraji chodníka, keďže to už nebolo na zastávke. Nastúpila asi polovica ľudí a náhla šofér zavrel dvere. Nikomu nič nepovedal, len sa posunul dopredu, keďže medzitým už autobus odišiel A cestujúci, ktorím sa dovtedy nepodarilo nastúpiť, sa po chvíľke, počas ktorej sa snažili pochopiť prečo autobus (poloprázdny) odchádza, zase rozbehli za autobusom a v "pokoji" nastúpili. Je takéto správanie šoféra v poriadku? Bol to mladý šofér, trošku silnejší, ktorý na 25 jazdí pravidelne.
Sranda je, že Fondu N.M. sa nepáčilo, že Connex chce tri dôležité SADky (SAD Bratislava, BBDS a SAD-KDS Košice) - že vraj kvôli monopolu na diaľkových linkách. A napokon to skončilo tak, že nemá ani jednu...
Dnes som mal 2x šťastie.
Idem si po Sládkovičovej, a zrazu sa proti mne ide neidentifikovaná 14 Tr-ka. Išiel dobre rýchlo. No prvé šťastie bolo, že rovno pri mne dupol tak prudko na brzdu, až sa z gúm zadymilo, takže som si ju mohol lepšie obzrieť. Je to, myslím si, 1001, ešte stále bez akejkoľvek nálepky. Mohlo byť asi 12:15. A druhým šťastím bolo, že som mal pri sebe foťák. Stála tam síce iba chvíľu, ale stačilo mi to.
A ešte postreh z výpravy: objavili sa tu polemiky, že 091AG má možno CVR rovnakú ako 028AG. NIE NEMÁ. Práve dnes 091AG, vyumývaná, jazdí na L55. ?
aby za 3 mesiace ci kolko to uz rokuju nedokazali podpisat zmluvu nie je normalne. Suhlasim ze FNM malo uz davno rokovania skoncit, vlada mala sutaz zrusit a vyhlasit novy tender. Mali by dat termin (povedzme 1.4.2005) a urcite by bol novy majitel skor ako teraz.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
LUK