Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Z dnešnej výpravy:
L1: 1523, 1520 (po dlhšom čase opäť vonku), 1506, 1512, 1510
L2+8: 1529, 1507, 034BM (už týždeň neumytá), 091AG
L3+9: 1515, 460AI
L6: 1514, 1516, 1524, 1502
L7: 1513 (vypadla a zase sa vrátila), 1525, 1505
L20: 692BI, 955BC
L22: 839AK
L24: 244AR
L26: 036BM, 367AJ
L34: 028AG, 606BE, 283AT
L43: 631AS
L51: 29AH, 630AS
L52: 651BU
L55: 649BU, 694BI, 245AY, 088BK
L56: 813AY
L80: 867BA
L90: 033BM
Reply on: TeBeCe #7149:
to by nám ho ale musel niekto najprv poskytnúť... ?
Reply on: LUK #7148:
prepravny poriadok ?
Reply on: maciatko #7145:
Och, ďakujeme... ? Ale možno sa ešte niečo na pridanie nájde... ?

bez komentára

Ožije Banská Bystrica v roku 2005?

BB žurnál: Pred rokom ste uviedli, že vyvíjate snahu získať nedostavanú budovu autobusovej stanice do majetku mesta. Ako je to v súčasnosti?
Ján Králik: Žiaľ, prekážky sú stále na strane vlády napriek listom a osobným stretnutiam. Jedno som absolvoval aj v úvode tohto roka, premiérovi Dzurindovi som položil jedinú otázku - týkajúcu sa dokončenia privatizácie a transformácie SDA Banská Bystrica, ktorá už dva roky nemá uzatvorenú zmluvu s vybraným privatizérom. Budova, žiaľ, stále nie je majetkom mesta.
BB žurnál: Doposiaľ sa vám ju nepodarilo doň previesť?
Ján Králik: Nie a ani sa to nepodarí, pretože odpovede z Fondu národného majetku, alebo aj z iných miest sú negatívne. S niečím podobným nepočítajú a objekt bude patriť budúcemu privatizérovi.

...

BB žurnál: Budete reagovať na výzvu Občanov v akcii na verejnú diskusiu o probléme mestskej dopravy? Aká je situácia v MHD momentálne?
Ján Králik: Reagovať musí SAD BBDS, ktorej petíciu postúpime, ako aj všetky pripomienky občanov a poslancov. SAD BBDS je odbornou obchodnou spoločnosťou, ktorá musí vedieť odôvodniť neefektivitu zrušených spojov, respektíve zmenu spojov. My sme doteraz so zmenami nesúhlasili, len sme ich prerokovávali a pripomienkovali. Mesto stále hľadá spôsoby, ako pomôcť týmito zmenami najpostihnutejším vrstvám. kým problém neuzavrieme so SAD BBDS, nemôžem občanom mesta sľúbiť viac, ako to, že práve za ich záujmy sa v rokovaniach zasadzujeme.

...

Mkš, BB žurnál 3/2005, 24.2.2005
Reply on: bez komentára #7144:
Uvedena trasa liniek 35 a 36 je zaujimavy napad. Myslim ze tymto smerom mohla byt riesena aj linka z THK (kym existovala), aby nesla v subehu s trolejbusmi.
Som zvedavy ako sa to osvedci.
Reply on: LUK #7121:
samochvála po internete nesmrdí (aspoň zatiaľ, kým nejaký frajer nevymyslí, ako prenášať pachy) a v tvojom prípade sa toho nemusíš báť. Tie odchody sú fakt super. Už si ani neviem predstaviť, že by sa na túto stránku dalo pridať niečo na vylepšenie. Chalani, ste jednoducho špičkoví! ? ?

bez komentára

Bude znovu premávať linka číslo 24?

"Na naše dopisy primátorovi a riaditeľovi SAD zatiaľ neprišla odpoveď. Odoslané boli 11. januára a adresáti majú 30 dňovú zákonnú lehotu na odpoveď. Ak neodpovedia približne do polovice februára, budeme požadovať odpovede na naše otázky ďalším listom," vysvetľuje situáciu Jaroslav Huba z občianskeho združenia Občania v akcii. Mesto podľa jeho slov už v deň odovzdania listov rokovalo s vedením SAD. "Mesto uznalo, že prvú chybu údajne urobil pracovník mesta, pán Ďurečka, keď podpísal pre spoločnosť SAD zmenu cestovného poriadku od 3.1.2005," uviedol Huba. Ako nás ďalej informoval, uskutočnilo sa niekoľko rokovaní medzi SAD a mestom, pričom stále nie sú uzatvorené. Od hovorkyne Mestského úradu v Banskej Bystrici Dagmar Svešnikovej sme sa dozvedeli, že na informácie o vývine rokovaní aj o návrhu na riešenie je zatiaľ vyhlásené embargo. Výsledok bude známy na najbližšom zasadnutí mestského parlamentu v druhej polovici februára. Jaro Huba však už hovorí o niekoľkých ústnych prísľuboch. Údajne ide o obnovenie linky č.24, obnovenie linky č.34 do pôvodnej trasy, linky číslo 35 a 36 budú chodiť cez Strieborné námestie, "Kačicu", a Námestie Slobody na parkovisko Mičinská cesta. Podobný scenár by sa podľa neho mal začať realizovať v polovici februára.
"Mesto je vraj proti zvyšovaniu cestovného, zatiaľ však nevieme, ako to chce SADke kompenzovať," uzatvára. O vývine situácie vás budeme informovať aj naďalej.

mat, BB žurnál 3/2005, 24.2.2005
Bratislavská 6313 po malých technických problémoch predsa len na tyči za Tatrou do vozovne:-)
Reply on: Papyr #7125:
Takže problém nie je v jednorazovom cestovnom ale v neexistencii časového predplatného cestovného, čo hovorím už od začiatku.
6610 práve na tyči za Tatrou do vozovne 🙂
Kami: nevydržia, už sa pracuje na ich odvoze... 🙂
Kami: k tej pečiatke priniesol zaujímavú info BB žurnál (viac cez PC neskôr)
Kami: 54/2226 robil 56/1a

Zdokumentované sú, takže v poho...
Po stretnuti s Ing. Snopkom konstatujem, ze som videl peciatku mesta na cestovnych poriadkoch od 1.1.2005 (tak je tam napisane) a tiez ze tvrdenia a vyhlasenia SAD ohladne komunikacie s mestom su podlozene dokladmi.
Reply on: Lajči #7124:
a spoj 54/2226x robieval 43/1, cez vikend myslim 54/1.

Re #7131 mirkobb: v nedelu odchadzam, takze by to muselo byt hned poobede.

Re #7135 LUK: hadam tam este chvilu vzdrzia. 🙂
Vážení,
na bystrickej stanici stoja bratislavské trolejbusy 6610 a 6313 idúce do GO do BBDS. 🙂
Reply on: peter #7133:
kto? mohol by si sa naucit citat ?
mohli by ste dat viac mhd autobusov smer molca ?
Flash info: 1513 odišla "po vlastných" do vozovne. 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.