Ad kurenie: kurenie v trolejbusoch by malo byt zapnute s tym, ze sa da centralne vypnut, ak hrozi prekrocenie maxima energetickeho odberu, a ze do siete namontujeme radiom ovladane vyhybky, ktore netrpia na podhadzovanie vyhybky kvoli zapnutemu kureniu. Inak trolejbus moze kurit napriklad aj brzdenim, az do rychlosti cca 1 km/h sa da brzdit ciste elektrodynamickou brzdou, a ked nou vytvoreny prud prave netecie spat do siete (napr. siet ho neodobera), tak co s nim? Moze ist do vykurovacich telies. Namiesto toho proste vodici kurenie vypnu, lebo su plateni podla spotreby elektriny. Som zvedavy, kedy zacnu z toho isteho dovodu vypinat osvetlenie, magori.

PIT
Ďalším prípadom je nezosúladenie L3 a 9, o ktorých som už písal dávnejšie v závere príspevku #6146.
Typickým príkladom nezosúladenia intervalov sú L1 a L6 (jediné linky obsluhujúce Fončordu zp smeru Úsvit; pozn. jedinou inou linkou idúcou na Fončordu je už len L7 - L5 zbytočné spomínať s jedným párom spojov) počas víkendov. Z Nám. slobody idú 7 minút po sebe v súbehu až po Wolkerovu a potom 23 minút nič a pri návrate idú od Úsvitu 4 min. po sebe a potom 26 min. žiadny iný spoj MHD.