vďaka za upresnenie... Inak pamätám si, že po zrušení L41 a 43 chodila L31 citeľne prázdnejšia. Ľuďom sa zrejme už vtedy nepáčilo, že sa nedostnú bez prestupu do Sásovej (potom zaviedli L24).
Trochu Ťa poopravím. L31 jazdila ako autobusová verzia neskoršej L4 (čiže z Internátnej a nie z Mládežníckej), akurát, že v smere na železničnú stanicu premávala cez Okružnú. Bolo to, ako spomínaš, po zrušení L41 a 43 z Internátnej, po zavední trolejbusovej dopravy na L6, 7 na Tulskú a Moskovskú. V tom čase na nej v špičke premávalo 5 spojov za hodinu a cez víkend 2-3 spoje. Neskôr jazdila ako posilová linka v špičke na trase Mládežnícka - NS - Ďumbierska (2 spoje za hodinu, pričom jeden z nich bol len "c").
31ka chodila jednu dobu z Mládežníckej na železničnú stanicu. Tam jazdili kĺbáky (linka mala relatívne hustý a nepravidelný interval). To bolo potom, čo zrušili L21, 41 a 43. Potom zaviedli na Mládežnícku 24ku a k nej 31 na Ďumbiersku (jazdila len v špičke v "x") - a tam jazdili sóla.
Ja si pamatam, ked na L31 jazdili aj Ikarusy. Striedali sa tam aj sola s aspon jednym cervenym Ikacom. Dodnes si spominam, ako sme v nom sedeli asi 2-3 cestujuci. Vtedy tato linka premavala na trase Dumbierska, MS - Mladeznicka. Mohlo to byt okolo roku 1995, ten rok si uz presne nepamatam.
Ak viete o nejakom dlhu MHD voči mestu, prosím dajte mi vedieť, ale nie to čo "jedna baba povedala". Všetky zmluvné záväzky boli z našej ale aj, a to treba zdôrazniť, zo strany mesta ,za predchádzajúce obdobie dodržané.
Naši zamestnanci sa takýchto rokovaní nezúčastňujú. Bolo to rokovanie v užšom kruhu a ostatní si mohli len domýšľať o čom sa jednalo. Ale to, že Vám neklamen je jasné už z toho čo na tomto fóre bolo diskutované, že linka č.98 už premáva aj v ostatné dni.
Vaše zdroje sú hrozné. Nešírte tu už takéto bludy.Nič v tomto zmysle sa neudialo. Jednali sme len o rozšírení dopravy zo Sásovej a to linky č.98. Dohoda znela : zrušenie linky č.99 a okamžité zavedenie linky č.98 aj v ostatných dňoch v týždni a prisposobenie linky č.8 a 9 zamestnancom Tesca.
Ak si Tesco platí prevádzku bezplatnej autobusovej linky, načo potom vôbec prispievalo na výstavbu trol***usovej trate? Nemôžem si pomôcť, aj keď trolinkám fandím, tá odbočka k Tescu a linky 8,9 mi pripadajú zbytočné, a keď už, pokojne by stačilo upraviť spoje na 2,3. Myslíte, že si Tesco začne platiť zvoz ľudí u súkromníka?