Reply on: Majkl #6433:
...mne je to jasné, veď som aj nášmu p.primátorovi povedal, aký je pomer veľkokapacitných vozidiel, o dopravných zápchach ani nehovorím, rozsah dopravy, počty prepravených osôb atď., len, myslím si, že to tiež poznáš. počul o náklade na 1km/31,-Sk, a už si myslí, že to tak musí byť všade, a všetci ostatní čo majú náklad vyšší ako je 31 Sk/km klamú alebo robia nehospodárne...
PIT
Od 16:39 do 17:22 som sledoval odchody spojov MHD zo zastávky Národná potom, čo som v smere na žel. stanicu videl ísť za sebou 3 spoje L6. Takže v smere Hušták boli meškania (plán/skut.): L8 (16:33/16:39:58) +6:58; L51 (16:35/16:43:50) +8:50; L2 (16:43/16:55:18) +12:18, (16:53/16:58:18) +5:18; L6 (16:36/16:56:04) +20:04, (17:01/17:01:23) +0:23; L1 išla najbližšie až 17:03:53, takže spoj o 16:49 vynechal úplne a išiel až spoj o 17:03/17:03:53 (a či išiel spoj 16:37 takisto veľmi pochybujem, ale ak áno, mal v tom prípade minimálne meškanie, čo by bolo v tom čase skôr zázrak, ale na 100% to vylúčené nie je); L54 (16:30/cca 16:42) cca +12 min. - išiel medzi spojmi L55 (16:41) a L34 (16:42).
Toto, spolu s denným meškaním veľkého množstva ďalších spojov, sú daňou za neodborné (ne)zasahovanie do dopravy v meste, ktoré nás každý deň ukracujú o desiatky minút nášho života a nejaké stretnutie o znovuzavedení jednej linky to zďaleka nevyrieši a vyznieva úplne smiešne. Škoda len, že je to veľmi trpký smiech!