Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ABC #6384:
Na základe opatrenia Ministerstva financií SR zo 16. 12.2004 č. 01/R/2004, ktorým sa mení a dopĺňa opatrenie MF SR z 09.12.2003 č. 01/R/2003, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v pôsobnosti MF SR v znení opatrenia z 22.12.2003 č. 02/R/2003 NEDOŠLO od 1. januára 2005 k žiadnym zmenám v maximálnej výške regulovaných cien, ako ani v podmienkach regulácie cien vo vnútroštátnej železničnej osobnej doprave.
Takže napr. pre dôchodcov nad 70 rokov naďalej evidenčné cestovné 5 Sk za každých začatých 50 km tarifnej vzdialenosti. Podrobnejšie údaje o cenníkoch Železničnej spoločnosti Slovensko, a. s. na http://dop.slovakrail.sk/cenniky.html
485AI práve skapatá na Huštáku z L8
Reply on: BB #6377:
zacnem odkonca. Ako mesto odpoveda sa dozviem o mesiac, hoci vysledok tusim.

To ze mesto nema dosah na SAD je pravda. Pustenie do uctovnictva je vec dohody. Prijimatel dotacie musi jej pouzitie dokladovat. To je bez debaty a nepochybujem ze SAD dotaciu vie vydokladovat. Inak nasleduje vratenie a penale. Doklady nad ramec pouzitia dotacie si treba dohodnut zmluvne.
Vie mesto dokazat ze poskytnutie dotacie podmienilo ekonomickou analyzou, preukazovanim ekonomicky opravnenych nakladov (vratane ich definovania), ci umoznenim vstupu do uctovnictva? Nech to Kralik dokaze! Nie ze bude len hlasat ze ich tam nepustia a ze neda peniaze. Doteraz mestu vyhovovalo ze nemusi nic davat zo svojho.

S odpismi to nie je take jednoduche. Ich vyska priamo vplyva na naklady. Tie naklady musia byt niecim pokryte. A cim asi? Bud by sa zvysili dotacie, alebo cestovne. Alebo znizili naklady inde. Pomocou odpisov sa zabezpecuje obnova majetku. Ulohu odpisov nahradzali statne kapitalove dotacie. Pomocou zdrojov MHD BB aj SAD sa v BB masivne investovalo.
Trosku Vas, Bystricanov, podpichnem: SAD Presov zaziadala mesto o povolenie na prejazd centrom so zastavovanim na zastavkach Trojica az Zel. stanica. Presovsky magistrat SADku slusne poslal niekam, ze mesto tam autobusy nechce a este SADke doporucil, nech sa namiesto jazdenia cez nase centrum radsej stara o vytvorenie integrovanej dopravy s DPMP a ZSR.

Zdroj:

http://www.pis.sk/clanok.php?clanok_id=1625
Off topic: Prosim poradte mi-kolko platia dochodcovia za cestovne na zeleznici? Zmenilo sa to nejako od januara? Dik moc!
Vsetko je to Cabanova chyba lebo je teply z toho vyplyva ze je homos.
Reply on: BB #6377:
To je preto, ze Banska Bystrica nema svoj vlastny mestsky dopravny podnik. Spolocnost MHD BB, a.s. (v majetku mesta) iba vlastni autobusy, s ktorymi jazdi BBDS (sukromna). Takyto model nielenze nefunguje nikde inde, ale ani v tej Bystrici.
Nemá prosím Vás niekto fotku Karosy s požiarníckou nadstavbou? Ak ano prosím vás pošlite mi ju na mail kliknutím na môj nick. Ďakujem. Alebo internetový link, kde takú fotku najdem. ?
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Reply on: Petik #6376:
mesto môže urobiť ešte aj to, že vezme Sad pár autobusov, čo mu prenajíma, dá licenciu za výhodných podmienok spoločnosti krorá mu bude robiť 24ku. Samozrejme že je to nie také ľahké. ?
Vedel by mi niekto vysvetlit tento rozpor ?

Pan Kralik tvrdi, ze SAD pozaduje dotaciu, ale Mesto nema na SAD
ziaden dosah, nema pristup k uctovnictvu SAD. Na druhej strane
ale Mesto prenajima SAD vozovy park a formou odpisov dotuje
SAD milionmi korun.
Inymi slovami - peniaze nepriamo tecu z verejnych zdrojov do sukromnej firmy a neexistuje kontrola nad nimi ??? Ako je mozne, ze vobec doslo k podpisaniu takej zmluvy, ze nikto nemoze SAD skontrolovat ?

Na zaklade tohoto stavu SAD moze pytat trebars miliardu a mesto
nemoze nahliadnut do uctovnictva SAD ???
Toto nie je iba na zdvihnutie emocii obcanov kvoli zruseniu liniek,
toto je dovod, aby zacali konat prislusne organy cinne v trestnom
konani ...

Ak SAD pozaduje dotaciu, musi predsa vediet zdovodnit preco, musi
predlozit financnu analyzu ... zasnem nad dovodom,ktory uviedol
pan Kralik, ze zvysenie cestovneho SAD bolo urobene preto, aby bola
vytvorena rezerva pre pripad zrusenia dotacie. Kde je teda ta
rezerva, aka velka rezerva bola vytvorena, kolko je to penazi,
na toto sa Mesto malo pytat ... vie niekto na toto odpovedat ?
v SK plati zakon o poskytovani informacii, na zaklade ktoreho
Mesto musi vediet odpovedat obcanom ako naraba s verejnymi financiami a teda musi vediet odpovedat, ako naklada s vozovym parkom
prenajatym SAD.
Reply on: mimi #6375:
Nech si 24 mesto objedna od CSAD podobne ako TESCO 98. A samozrejme nech za to mesto zaplati!
Kami veru strukturu vysielania AZTV nepochopi ani mamut. Poobede si to pozrem riadne. Veduci referatu dopravy Durecka tam odpovedal na otazku redaktora, ci sa obnovia niektore zrusene linky, odpovedal ze 24ka urcite.Viac som nestihol pozriet, utekal som do roboty.
Reply on: mimi #6373:
prosime zapisnicu zo sledovania. 🙂 Struktura vysielania AZ TV je pre mna zahadou, a som aj tak prec.
Pravdepodobne vypadol jeden kĺbak, dnes na 25ke zase BB-034 BM.
Pozerajte poobede AZTV hovorili tam o obnovaní linky č.24.
Reply on: LUK #6362:
moznosti je stale vela. Tato 961 nema nalepku pred klbom.
Reply on: TeBeCe #6361:
Lenže v NR je zvýhodnené cesatovné z karety, zvýhodnené pri prestupe a aj nejaké zľavy ostali. Veľká sláva to nie je ale o niečo lepšie než BB hádam áno.
adrive: Okrem možnej svojvoľnej úpravy trasy spoja vodičom mi nie je známa príčina, prečo by spoj 15.09 z vozovne nemal ísť... Ak nepôjde, tak sa treba informovať na dispečingu tel. 414 27 02.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.