Reply on: Changes00 #56366:
No hento sú teda vraky na pohľadanie. Hlavne tie dvojdverové črepy. Ten posledný zázrak, tuším 967CI chodí naklonený na jednu stranu asi s drbnutým mechom. 032CN je v štádiu polrozpadu vo všetkých ohľadoch. 666CM má krivú podlahu o ktorú sa ľudia potkýnajú a asi problémy s chladením resp.izoláciou lebo od motora sála vzadu také teplo, že sa tam nedá vydržať. Črepy typu 153CA či 960CI čo z vás počas jazdy vytrasú dusu ani nespomínam. Samozrejme ani v jednom z týchto črepov a vlastne ani zvyšku ex zvolenských Citelisov nefunguje klíma. Vôbec by som sa nečudoval, keby sa nejaký v týchto kopcoch chytí kvôli technickému stavu horieť. Pri Citelise to nie je nič neobvyklé. Nie raz sa to stalo aj na menej náročnej linke v MHD ZV. Skôr si myslím,že nie je otázka či nejaký chytia plamene ale skôr kedy.
U TB to bude zaujímavejšie. V tomto segmente sa tlačí okrem Turecka aj Čína. Pred nejakým časom sa o istú expanziu snažil aj ukrajinský Bogdan, no neviem aká je tam teraz situácia. Títo výrobcovia sa však hlásili takmer výhradne do väčších súťaží. Neviem, či pre nich bude nejakých 7 trolejbusov pre nejaký "zapadákov" kdesi v Ostblocku lákavá ponuka. Tu má Škoda v podstate monopolné postavenie ale tu môže, narozdiel od autobusov, nastať nejaké prekvapenie.
...
. Ale teraz vážne, malo by sa to riešiť, krútil som nad tým hlavou už keď sa objavila prvá CVR tohoto typu a ešte budú ďalšie pribúdať...
Buzerovať chodia radi, ale keby tak dali DP a SADka dokopy tie odbavovacie zariadenia...Ja ako cestujúci nie som povinný predierať sa cez celý autobus a hľadať funkčné zariadenie. Nezažil som to asi nikde, len v BB.
.
slovak2018