Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: PIT #54680:
Už sa nastupuje - do tých prímestských Citelisov čo majú len 2 dvere... ale ešte väčší gól je DPMBB, ktorý v trolíkoch mal "pípače" aj pri ďalších dverách "na parádu" - teda vyhodené peňeži.
Reply on: PeterBB #54675:
Vraj sa bude v MHD v BB nastupovať všetkými dverami - aha, vlastne to je len prázdny verejný sľub jedného pána z decembra 2005 a skončil ako všetky sľuby, kým peňazí mu ide násobne viac.
Reply on: Viko #54678:
Zatiaľ nemuseli, lebo ujo nátierka kapituloval a radšej uznal sám, že to preplatí kraj. A termín "dohodli" nepoužívaj, žiadna dohoda nie je. Obce jednoducho majú nárok aby im kraj zabezpečil obslužnosti a to sa len premietlo do výsledku. Stále je tu spor kraj a dopravca. Len už v inom svetle. A Continental má draxter načo čítať a citovať zmluvu? Ak ju máš, čítaj. Mal pravdu, Holt ja som to nečakal, že to tak bude a neveril som draxterovi že to takto dopadne.
Reply on: draxter #54677:
Jemný rozdiel je, že obce nikoho nežalujú, keďže sa s krajom dohodli.
A áno, dopravca je kvôli vydaným licenciám naďalej povinný jazdiť, pokým mu nie je schválená zmena CP. Ak čítaš zmluvu inak ako ja, odcituj prosím konečne formuláciu, z ktorej ti vyplýva opak, a následne sa môžeme porozprávať o tom, akým právom zmluva okliešťuje povinnosť v rozpore s nadradenou úpravou (t.j. 56/2012).
Reply on: draxter #54592:
Vidím, že sa do bodky potvrdilo čo som písal #54592 🙄
Reply on: PeterBB #54675:
Bolo by na čase.
Vraj sa rieši onlajn dobíjanie MHD čipových kariet cez internet.
Reply on: 810zssk #54661:
Súhlasím, nemá elementárne....vlastne nemá nič, ani rozprávať nevie. S ním škoda reči o čomkoľvek - potvrdí ktorýkoľvek starosta v kraji.
Reply on: JJ #54663:
Veď uvidíme, ja som svoje povedal jasne.
Keďže župa bude samosprávam preplácať náklady v plnej sume, znamená to že v autobusoch už nebudeme musieť platiť? 😂
Reply on: petik #54668:
Povedať môže, ale potom sa bude hlasovať a 60 je viac ako 40.
Reply on: petik #54668:
Neviem, keď porovnám Slovak Telekom v čase, keď štát vlastnil 49 % akcií a keď žiadne, tak nevidím žiadny rozdiel 🙂
Reply on: 810zssk #54666:
Myslim, ze mensinovy akcionar ma k tomu tiez co povedat. Stat tam ma vyznamny podiel, nie nejakych 10%.
Reply on: Ike #54665:
Ja som to pôvodne chápal tak, že obracanie sa na Pelleho je v rovine "máme núdzovú situáciu, nech štát pomôže" (napr. zorganizovaním náhradnej dopravy - vedel by som si predstaviť napr. využitie kapacít ZSSK). Idea že to bude Pelle riešiť z pozície minoritného akcionára je samozrejme absurdná.
Reply on: 810zssk #54661:
Ja za najväčší fail tejto kauzy považujem výzvu Jamkolícemu.

Oprav ma ak sa mýlim, ale jeho rola je vedúci štatutára akcionára menšinového akcionára SAD ZV. Oficiálne je pozične príliš vysoko a má príliš malú moc, aby niečo spravil. Samozrejme, jeho osobné kontakty s ostatnými akcionármi SAD ZV sú na inej úrovni. Ale ak by na túto hru pristúpil, priznal by inštitút "našich ľudí". Smutné je, že demokratická opozícia, ktorá proti tomuto inštitútu oficiálne v kampani bojuje, sa zrazu neštíti "našich ľudí" legalizovať.

To len dotvára obraz, na akej suterénnej úrovni je znalosť v legislatíve v oblasti autobusovej dopravy, resp. dopravy ako takej. Smutné je, že aj médiá stále hovoria, že dodatok bol v rozpore zo zákonom. Dodatok bol ale v krásnom súlade so zákonom, jeho obsah nebol.
Reply on: 810zssk #54662:
To by aj mňa zaujímalo.
Reply on: kvorka #54659:
Tak to určite nie. V tvojom príspevku sa bavíme evidentne iba o emócii.
Zákonný postup som ti opísal a je úplne jednoznačný a nespochybniteľný.
Mimochodom, na základe čoho si idú obce objednávať prímestskú dopravu?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.