Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
niečo z užšieho centra
Nič klbove som žiaľ v podobe trolejbusov nestretol
Niečo málo z Banskej Bystrice dátum 27.8.2019
Reply on: PeterBB #54427:
vsetky su biele
Funguje WiFi v prímestskom bielom buse z Harmanca ? https://funkyimg.com/i/2WT7d.jpg

Sieť v buse mi nenašlo.
Reply on: roman85 #54425:
Je vedecky preukázané, že cestovanie zadarmo využitie MHD nezvyšuje.
v dnesnej dobe cipove karty , su zastaraly platobny system , co takto riesit platbu banko kartou , mobilom, alebo zrusit listky , zaviest dan z parkovania a tym vykrit cestovanie zadarmo , menej aut cistejsi vzduch , raz sa to musime naucit hromadne sa prepravit
Reply on: 810zssk #54420:
integrovany dopravny system level 1 bol jeden dopravca, ten im nevysiel, tak skusaju level 2 jedna karta... ale oni absolutne netusia, co tie cudzie slova znamenaju
Inak znamená to že slávny Slovenský dopravný pas (a.k.a. ďalší pokus ako zabetónovať monopol EmTrestu na trhu) je uź mŕtvy?
Reply on: 810zssk #54420:
dokonca môžeš cestovať a platiť s tou istou platobnou kartou v Ostrave, Londýne i San franciscu 😆
Reply on: 810zssk #54420:
Toto je intergalaktický dopravný systém.
Reply on: Jeffko #54419:
Ak toto je integrovaný dopravný systém tak potom má integrovaný dopravný systém aj Ostrava s Londýnom, lebo tam tiež môžem cestovať na tú istú kartu 😁
Reply on: petik #54416:
Nuž myslím, že autobuska aj ŽS musia byť. S Mičinskou si až taký istý nie som. Ale tam to kedysi zakončili pre miestnych obyvateľov.
Ešte doplním že obe linky , súčasná 28 aj 'nová' 20 by mali rovnakú jazdnú dobu 48 min.
A drobná oprava. Vynechávala by sa zastávka Starohorská otočka, nie Pod Bánošom.
A linka 23 by musela jazdiť cez Sasovú, zvonicu (lebo som zabudol na víkendové spoje linky 29).

Zmeny cestovných poriadkov prímestskej dopravy SAD Zvolen od 1.9.2019
http://web.sadzv.sk/old/pages/cest_pal/index.htm
Reply on: Danny #54413:
Myslis, ze je nutne, aby takato nova linka zachadzala na ZST, Terminal a na Micinsku? Nestacilo by, aby isla povedzme len na Terminal?
Reply on: Danny #54413:
Súhlasím 👍
Ahojte všetci!
Ako pozerám web BB MHD je už pomerne dlho v agonii. Ako celá MHD.
Už dávno tu neboli žiadne tipy na vylepšovanie MHD.
Idúc sa vlakovú stanicu (a pozerajúc mizernú ponuku spojov), rozmýšľal som nad novým usporiadaním spojenia Sasovej s AS/ŽS.
Rozmýšľal som akoby nad návratom linky 26 do obdobia spred roku 1998.
O čo ide? Zrušiť linku 28 a ponechať len linku 20. V kĺbovej verzii. Počet spojov na novej linke 20 by bol z linky 28. A bola by okružnou cez celú novú Sásovu, idúc Rudlovskou (včil mi napadlo, že to jazdí okolo býv. bábkového divadla. Tak by tam mohla jazdiť linka 23).
Teda trasa: Mičinská, AS, ŽS, Stará nem., Ďumbierska, Karpatská, Rudohorská, dolná, (Pod Bánošom by nestala - ak by boli protesty Rudlovanov, mohla by), Tatranská, Rudohorská, horná, Karpatská, Ďumbierska, ... Mičinská.
Spoje linky 20 by sa ušetrili. A linka 26 má na Partizánskej dostatočný interval. Čo vy na to? 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.